X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Første PS3 reviews, Famitsu


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/10-06 20:09 
Ridge Racer 7 (PS3, Bandai Namco): 9 / 9 / 9 / 9 - (36/40)
Genji: Kamui Souran (PS3, Sony): 7 / 7 / 7 / 8 - (29/40)
Resistance: Fall of Man (PS3, Sony): 9 / 8 / 8 / 8 - (33/40)
Sega Golfclub Featuring Miyazato Family (PS3, Sega): 7 / 7 / 7 / 7 - (28/40)
Mobile Suit Gundam: Target in Sight (PS3, Bandai Namco): 8 / 8 / 8 / 8 - (32/40)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
happyEDhappyEDSkrevet 31/10-06 20:14 
Ridge racer??!! 36/40?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KLTKLTSkrevet 31/10-06 20:17 
Karakteren de uddeler til Ridge Racer 7 virker da umiddelbart ikke helt dårlig, så måske kan det alligevel forsvares for japanerne at gå ud og investere i PS3 ved launch...

Ja ja jeg mener stadig konsollen er for dyr, og for mig at se er der foreløbig ikke nogle spil der kan få mig til på nogen måde at overveje en investering i maskinen.
9/11 Was An Inside Job
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 31/10-06 20:44 
Interessant karakter til Resistance. Jeg synes ikke det har virket specielt imponerende i de klip jeg har set. Flot og gennemarbejdet, ja, men også fortærsket rent spilmæssigt. Men jeg tager måske fejl.
(...)
BeanoBeanoSkrevet 31/10-06 20:58, rettet 31/10-06 21:00 
Overraskende at Resistance får så høj en score af Famitsu - Japanere plejer ellers ikke at værdsætte FPS'er.

Imponerende score til RR7 også ;)


EDIT: Halo 2 fik 37 (10/9/9/9) så lidt værdsætter de åbenbart FPS'er alligevel :)
SephirothSephirothSkrevet 31/10-06 21:17, rettet 31/10-06 21:19 
... og PDZ fik 32/40, så måske aner de bare ikke en dyt om FPS'er (som mig). Jeg tvivler dog ikke på, at Resistance bliver et godt FPS, for det er jo trods alt Insomniac, der står bag.

Desuden elsker japanerne Ridge Racer (som mig), og de får vist altid flotte scores.

Min pointe er, at man aldrig skal tage Famitsus karakterer alt for seriøst, hvilket vi vist osse har slået fast en del gange (Nintendogs 40/40)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Bede-xBede-xSkrevet 31/10-06 22:35, rettet 31/10-06 22:37 
Sephiroth>
... og PDZ fik 32/40, så måske aner de bare ikke en dyt om FPS'er (som mig).

8/10 fra hver anmelder passer da meget godt med hvad spillet fik i de vestlige medier, hvor det fik lige over 8 i gennemsnit.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 31/10-06 22:46 
Hvilket er fuldstændigt ufortjent i betragtning af hvor dårligt det er i singleplayer.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SephirothSephirothSkrevet 31/10-06 22:52, rettet 31/10-06 22:54 
Europæiske anmeldere var vist knap så begejstrede som deres amerikanske kollegaer. Det er selvfølgelig smag og behag, men generelt set tror jeg ikke, at PDZ ses som meget mere end et gennemsnitligt FPS. Edit: Se også vores egen vurderings-sektion!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Bede-xBede-xSkrevet 31/10-06 23:33, rettet 31/10-06 23:36 
dRxL>
Hvilket er fuldstændigt ufortjent i betragtning af hvor dårligt det er i singleplayer.

Ævl. Hvis man giver det en chance, er det et af de FPS med mest dybde. Meget varieret og omfattende.

Co-op er også suværent, hvorimod multiplayer fejler grumt.

Sephiroth>
Edit: Se også vores egen vurderings-sektion!

Nu får FPS'er ofte noget lavere herinde - end andre steder - da visse personer er under det fejlagtige indtryk, at genren er andre genrer underlegen ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 01/11-06 01:03 
Er nu også enig med dRxL's holdning - PDZ var en stor skuffelse taget forgængeren i betragtning. Teknisk glitch-fest af de helt store, uinspirerende og kedeligt gameplay i single-player.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 01/11-06 01:10 
Jeg må give dRxL ret ang. PDZ. Og det siger jeg som stor fan af genren. Ja ja, one man's meat is another man's poison :)
(...)
Bede-xBede-xSkrevet 01/11-06 01:28, rettet 01/11-06 01:32 
Beano>
Teknisk glitch-fest af de helt store

En glitch-fest ligefrem? Jeg lagde ikke mærke til flere bugs end i andre ligende spil.

Men det er nu også ligemeget. Jeg er stort set enig med anmelderne i karakterer omkring en otte stykker. Men lad det bare ligge. Det kan der næppe komme en god diskussion ud af at køre videre i.

Skulle nogen være interesseret i at give spillet en chance for at imponere, kan de bare sende min en friendrequest, hvorefter vi kan køre lidt co-op :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 01/11-06 08:05 
Beano>
Er nu også enig med dRxL's holdning - PDZ var en stor skuffelse taget forgængeren i betragtning. Teknisk glitch-fest af de helt store, uinspirerende og kedeligt gameplay i single-player.

Ca. halvdelen af PDZ's baner, var geniale i co-op (Rooftops blev en helt anden og bedre oplevelse i coop). Ca. den samme halvdel af baner, var næsten ligeså gode i singleplayer.

Det efterlader den anden halvdel af baner, som var - ja - ret crappy, både i coop og singleplayer.

PDZ's udvikler hold har udtalt, at de ikke var tilfredse med PDZ, da det blev udgivet; Har læst en længere diskussion om det på et andet forum. Kan finde tråden og poste den, men gør det ikke i denne tråd. Det bliver alt for OT.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
ChronoChronoSkrevet 01/11-06 10:45 
Kommer der kun de fem spil til PS3 launch, eller er det bare hvad Famitsu har nået at anmelde?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SephirothSephirothSkrevet 01/11-06 12:21 
Jeg er sikker på, der kommer flere spil til launch, og der kommer nok flere anmeldelser i næste uge.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 01/11-06 14:02 
Det kommer jo en milliard kvalitets spil fra EA om ikke andet :!
KLTKLTSkrevet 01/11-06 16:58 
Bede-x>
Nu får FPS'er ofte noget lavere herinde - end andre steder - da visse personer er under det fejlagtige indtryk, at genren er andre genrer underlegen ;)

Det ER netop et fejlagtigt indtryk at have hvis du spørger mig også, og kunne forestille mig der er mange ejere af MS's konsoller der er af samme opfattelse eftersom der ikke er mangel på FPS der! :D
9/11 Was An Inside Job
WehnerWehnerSkrevet 01/11-06 17:10 
Det er derfor vi ælsker dem :)

Nå, men Ekstrabladet har prøvet PS3 nu.

OMFG en PS3 i Europa!!1!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/11-06 20:42 
Næsten lydløs... Der kunne MS lære noget :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 01/11-06 21:11 
Øjør manner.. det der "Lear" spil lyder eddersejt!!

(gisp!)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/11-06 23:07 
Flere japanske PS3 anmeldelser:

Dengeki:
Ridge Racer 7 (PS3, Bandai Namco): 100 / 95 / 90 / 100
Mobile Suit Gundam: Target in Sight (PS3, Bandai Namco): 90 / 90 / 85 / 80
Sega Golfclub Featuring Miyazato Family (PS3, Sega): 70 / 75 / 80 / 80
Genji: Kamui Souran (PS3, Sony): 75 / 60 / 70 / 80
Resistance: Jinrui Botsuraku no Hi (PS3, Sony): 90 / 90 / 100 / 100
Mahjong Kakutou Club (PS3, Konami): 80 / 80 / 85 / 75
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/11-06 16:58 


Genji på GameSpot
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 11/11-06 14:13, rettet 11/11-06 14:14 
Resistance er blevet anmeldt hos IGN:

http://ps3.ign.com/articles/745/745206p1.html

For Jack_D vil det nok være lidt under ok(uden at være prangende). For de fleste af os andre, er det en ret flot karakter.

Det er ihvertfald lige noget for mig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/11-06 14:17 
Det lyder rigtig godt! Jeg vidte ikke, at der var køretøjer med - i like that!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/11-06 14:25 
Bede-x>

For Jack_D vil det nok være lidt under ok(uden at være prangende).

Nej, PS3-skalaen går kun til 9. Så 9,1 er "umenneskeligt sindssygt godt, way-to-go-Sony"! :-D
SlothSlothSkrevet 11/11-06 14:31 
Jeg synes, at 9.1 på IGN er en flot karakter, og specielt for en launch-title. Synd at der ikke er andre spil der kommer med i den liga på PS3 - jeg håber og tror at de kommer :o)
Kiss me, would you kindly?
ChronoChronoSkrevet 11/11-06 15:01 
Synes ikke der står noget om level designet i den anmeldese, så jeg fik ikke meget ud af den. Ringe af IGN. Findes der en god anmeldelse et sted?

Men det ser ellers flot ud - farvepaletten minder mig lidt om Metroid Prime 2: Echoes og det er jo en god ting. Arkitekturen i banerne er dog naturligvis meget anderledes når det foregår i Europa.

Og de skriver at styringen er som Time Splitters. Det havde jeg da en del sjov med på PS2. Ser ud til at PS3'en alligevel har en ok launch-titel så :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 11/11-06 18:34, rettet 11/11-06 18:35 
Chrono>
Arkitekturen i banerne er dog naturligvis meget anderledes når det foregår i Europa.

Det meste af det som har været vist af spillet har foregået i England men senere skulle der være meget alien-arkitektur som gør det langt mindre "COD-agtigt" i udseendet :)
KLTKLTSkrevet 11/11-06 21:37 
Chrono>
Ser ud til at PS3'en alligevel har en ok launch-titel så :)

Ja det kan være du har ret, utroligt nok!
Men ellers er der jo også Ridge Racer 7 som åbenbart bliver taget rigtig godt imod hos de japanske anmeldere, men det skyldes nok mere det at det nærmest hører mere til reglen end undtagelsen at de tager ekstra godt imod spil fra denne serie!
9/11 Was An Inside Job
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/01-07 20:37 
Mere Famitsu PS3 review:
Virtua Fighter 5 (PS3, Sega): 9 / 9 / 9 / 8 - (35/40)

og en PSP bundskraber:
New Rainbow Island: Hurdy Gurdy Daibouken (PSP, Marvelous): 4 / 4 / 4 / 4 - (16/40)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ValkyrieValkyrieSkrevet 31/01-07 23:19 
Resistence ser fantastisk dårligt ud. Jeg kan slet ikke komme over, hvor meget jeg "hader" det spils stil og gameplay. Måske har det også noget at gøre med, at jeg har hadet samtlige FPS jeg har spillet med en Dual Shock controller.



Jeg tror at PS3 har brug for et nyt monster spil. Noget som ikke er en sequel eller noget i den stil, men noget helt nyt.
Well crucify the insincere tonight...
SephirothSephirothSkrevet 31/01-07 23:25 
Heavenly Sword...? *krydser fingre*
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 01/02-07 08:30 
Valkyrie>
Resistence ser fantastisk dårligt ud. Jeg kan slet ikke komme over, hvor meget jeg "hader" det spils stil og gameplay.

Har du prøvet det?

Og i mere end 15 min ?
Bede-xBede-xSkrevet 01/02-07 09:30, rettet 01/02-07 09:32 
Det kan tænkes, at det Valkyrie ikke kan lide, er hvor generisk det ser ud. Både med hensyn til artwork og gameplay, som ikke gør noget, der ikke er set før. Men det kan man selvfølgelig sige om så mange spil...

Personligt er Heavenly Sword det bedste kort PS3 har på hånden for i år. Hvis det ikke leverer(meget), venter jeg med maskinen til den falder i pris.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 01/02-07 09:33 
Bede-x>
Det kan tænkes, at det Valkyrie ikke kan lide, er hvor generisk det ser ud. Både med hensyn til artworked og gameplayet, som ikke gør noget, som ikke er set før. Men det kan man selvfølgelig sige om så mange spil...

Jeg var bare nysgerrig om han rent faktisk have prøvet det eller ej... ville ikke starte en bash-alt-der-handler-om-PS3-bølge.
Bede-xBede-xSkrevet 01/02-07 09:42, rettet 01/02-07 09:43 
Nogengange kan man godt "hade" noget, uden at have prøvet det. Midway annoncerede for nyligt en ny eksklusiv(sure, sure) anden verdenskrigs FPS til Xbox 360. Efter at have set bare 30 sekunders film fra spillet, var jeg allerede imod det. Det så bare så ligegyldigt ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 01/02-07 09:49, rettet 01/02-07 09:49 
Bede-x>
Nogengange kan man godt "hade" noget, uden at have prøvet det.

Ja, det hjælper også nogengange at det er til PS3 ;)
RooneyRooneySkrevet 01/02-07 10:21 
Enig med bede x, ang. det WW II fps fra Midway. Jeg så osse traileren, og sad tilbage med en følelse af ligegyldighed mht. det spil. Det så utroligt generisk ud, og underligt nok, så var det ikke engang særligt pænt. Dårlige animationer og den tank der eksploderer...please.

Resistance har jeg ikke rigtigt nogle store forventninger til; Jeg synes bare at det ser så standard ud - det ligner en ret normal PS2 fps'er, uden de store dikkedarer. Ingen af gameplay filmene fra spillet, har fået mig op ad stolen, og det er det der primært irriterer mig ved spillet.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/02-07 11:45 
Jeg har spillet Resistance i en halv times tid (omkring 20% inde i spillet) og mit indtryk er også, at det er et meget generisk FPS. Efter at have spillet R6: Vegas, Lost Planet og Gears of War, er det en meget flad fornemmelse at spille Resistance - både visuelt, styring- og gameplaymæssigt.

Jeg havde ellers store forventninger til spillet, men det er desværre blevet ændret en del nu. Ikke at det er dårligt, men bare meget generisk.

Men som sagt, har kun spillet det i en ½ time - det kan meget vel blive bedre længere inde i spillet.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 01/02-07 11:52 
Iflg. anmeldelserne så ændrer spillet sig meget efter ca. 1 time - dvs. mere sci-fi settings og Ratchet&Clank-agtige våben som er spillets high-point. I starten skulle det spille meget som en standard WW2 shooter.
Jack_DJack_DSkrevet 01/02-07 12:13 
PalleJensen>
Jeg havde ellers store forventninger til spillet, men det er desværre blevet ændret en del nu. Ikke at det er dårligt, men bare meget generisk.

Multiplayer delen skulle være det der trækker spillet op og kan sagtens stå alene, singleplayer er blot en bonus :)
Så tag lige og prøv det inden du giver spillet tumlen nedad.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 01/02-07 12:18 
Det har han jo ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/02-07 12:31 
Det har jeg også... i multi player... på E3 (så det er selvfølgelig et stykke tid siden), men det gjorde absolut ikke noget for mig. Og jeg havde egentlig afskrevet det, men jeg glæder mig faktisk til at prøve single player efter at have læst om historien og set monstrene...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig