X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Flere Scart til et fjernsyn


Svar
One1One1Skrevet 04/06-03 03:42 
Jeg har brug for sådan en box så jeg kan tilslutte flere Scart stik til mit TV. Men skal jeg have en speciel en når jeg bruger RGB kabel (til GC)? eller er det ligemeget? Det er måske et dårligt spørgsmål men jeg har ikke rigtigt forstand på det. Er der nogen der kan anbefale en?

Mange tak.
JmogJmogSkrevet 04/06-03 06:58 
Hvis den er af ordentlig kvalitet burde den understøtte RGB. Det er selvfølgelig svært at vide i forvejen, så bare gå efter en der anigver det på pakken. Hvis det viser sig at være fup kan du altid bytte den igen.

Jeg har selv en "Aurora TC30 - Advanced Scart Video Control", som jeg er fuldt tilfreds med. Den har 3 scart inputs og et scart output foruden nogle phono outputs (billede/lyd). Jeg købte den i Fona til 349,-.
One1One1Skrevet 04/06-03 14:21 
Ok, jeg kigger mig lidt omkring. Tak.
SumezSumezSkrevet 04/06-03 14:31 
Dette har efterhånden været dikuteret ret tit. Prøv at søge på "scart", for at finde de anbefalinger folk tidligere er kommet med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AndréAndréSkrevet 04/06-03 14:35 
klik på linket og kig under scart kabler der er en vare der har nummer 5380,04, det er en fuldmonteret scartbox med switch der koster 112+moms, har lige købt en og den virker perf. også til RGB

link
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
NaieraNaieraSkrevet 04/06-03 14:37 
Pas nu på, det kan være den er lavet i Japan...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AndréAndréSkrevet 04/06-03 14:38 
og hvad så, det er alt andet lort også
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig