X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Animal Crossing Igen


Reply
sonicosonicoSkrevet 03/06-03 22:46, rettet 04/06-03 11:05 
Hey.
jeg tænkte at vi måske godt kunne bruge en ny tråd. den gamle er efterhånden ved at være godt uoverskuelig efter min mening.
nå men jeg vil høre om der ikke er nogle folk der er villige til at bytte ting / give en gave. :D
jeg har to slags gulv jeg gerne vil bytte. et trægulv og et legetøjsgulv, hvis det har nogen interesse.
er interesseret i ting t... Se hele indlægget
74 topic(s).
1 2 > »

Reply
sonicosonicoSkrevet 03/06-03 22:46, rettet 04/06-03 11:05 
Hey.
jeg tænkte at vi måske godt kunne bruge en ny tråd. den gamle er efterhånden ved at være godt uoverskuelig efter min mening.
nå men jeg vil høre om der ikke er nogle folk der er villige til at bytte ting / give en gave. :D
jeg har to slags gulv jeg gerne vil bytte. et trægulv og et legetøjsgulv, hvis det har nogen interesse.
er interesseret i ting til mit hus.

btw er det nogen der ved hvordan og hvornår det blir muligt at få fat i et tv og en nes ?
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 03/06-03 23:05, rettet 04/06-03 07:44 
Skulle gerne være med i morgen, hvis jeg får det.....

Så hvis der er nogle der kan undvære nogle ting som fx. Skolv, fiskestand, net o.s.v så ville jeg blive meget glad, i får selvfølgelig noget tilbage når jeg finder noget "Spændene"
Sælg mig en Xbox =)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/06-03 13:43 
Nook sælger jo sådan noget, så det er ikke svært at få fat i.

Mit navn i det: Anders
By: Onett
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/06-03 13:50 
Hvis man skal have noget ud af dette spil, bør man jo næsten følge det "flow", der er.

Skovl, net og fiskestang, kommer altsammen til salg hos Nook ret hurtigt.

Hvis vi andre bare gav det væk, var der jo ingen grund til selv at handle i butikken, sælge fossiler, betale sin gæld af osv.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
sonicosonicoSkrevet 04/06-03 14:01, rettet 04/06-03 15:11 
Pieyanthikos >
Nook sælger jo sådan noget, så det er ikke svært at få fat i.
Mit navn i det: Anders
By: Onett

Hey Anders. Har lige sendt dig en lille gave. skulle lige teste det :D:

Nøgletegn
3M%0i9MK&s%cQH
KafbizFNjic6M

håber du blir glad :D

det er ik noget særligt, men det er tanken der tæller.
(så kan du godt give mig dit TV :D :D :D)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/06-03 14:11 
Ihh da, det skal jeg lige se hvad er... ;)
PvtSommerPvtSommerSkrevet 04/06-03 14:46 
HUSK at skrive stort i og lille l ligner hinanden meget i spillet!!!
"And sheppards we shall be..."
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/06-03 15:07 
Er "cirklen" i passwordet et O (bogstav) eller et 0 (tal)...?

Nook gider hverken tage imod kodeordet hvis det er med bogstav-O eller Tal-0.
sonicosonicoSkrevet 04/06-03 15:11, rettet 04/06-03 15:12 
det skulle være et nul.
huskede du nøgletegnet for oven ?
update. har fundet fejlen og rettet den. koden skulle dutte nu. hvade glemt et i :(
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/06-03 15:27 
Virker stadig ikke...

Forresten, et lille trick jeg læste på Gamefaqs:

Hvis man laver et hul og putter en af de penge-poser, man kan finde i jorden, i, kommer der efter få dage et Penge-træ. Har ikke prøvet det, men jeg skal da forsøge...
PvtSommerPvtSommerSkrevet 04/06-03 16:19 
Det virker kun i "gylden jord". Dvs. jord hvor man normalt kan grave fx en pengepose eller noget op. Det jord der "skinner..

Så planter man et træ og et par dage efter er den ene pengesæk blevet til træ (hvis man ryster det!)
"And sheppards we shall be..."
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 05/06-03 12:31, rettet 05/06-03 12:32 
Så fik jeg det, om det er fedt? JA det er det!

Navn: Anders

By: Overset
Sælg mig en Xbox =)
DommergaardDommergaardSkrevet 05/06-03 15:48 
Kan en give mig en kort beskrivelse af spillet? Jeg overvejer kraftigt at købe det :)
APHAPHSkrevet 05/06-03 16:08 
...


Tryk her.....hvis du tør
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DommergaardDommergaardSkrevet 05/06-03 17:48 
Takker :P

Vender stærkt tilbage!!
sonicosonicoSkrevet 06/06-03 23:25 
nogen der kan sige mig hvor langt henne man skal være for at få et tv og en nes?. spillet blev købtr brugt, så jeg har det ikke til at starte med.
hvis det kan hjælpe jer med at finde ud af det, så har nook lige bygget sin shop om i dag
APHAPHSkrevet 06/06-03 23:36 
jeg fik 2 nes spil som gave der jeg købe mit hus
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/06-03 23:40 
Første gang jeg spillede fik jeg kun en Starman. Den er rimlig kedelig at have stående...
sonicosonicoSkrevet 06/06-03 23:41 
ja men købte du ikke også spillet fra nyt?.
hvis du gjorde så var det derfor. (lucky Bastard ;) )
jeg fik ikke en skid ud over en standart skod radio, og en bette reol.
nogen der kan svaree mig påmit tidligere spørsmål ?
ZøvnigZøvnigSkrevet 09/06-03 18:34 
Nu spørger jeg måske dumt... Men hvor bruger i de koder henne i skriver til hinanden? hvordan fungere det. Jeg spiller osse spillet men har hidtil klaret mig selv hele vejen igennem. Gå¨r det sjov ikke lidt af hvis man bare skriver koder og VUPTI så har man det man godt kunne tænke sig?

Hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
SideshowSideshowSkrevet 09/06-03 19:50 
Pieyanthikos >
Første gang jeg spillede fik jeg kun en Starman. Den er rimlig kedelig at have stående...

Vil du af med din Starman Anders?
Jeg kan godt tilbyde nes spil i bytte.
Har flg:

Donkey Kong
Balloon Fight
Clu Clu Land
Donkey Kong Jr. Math
Tennis
Soccer
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 10/06-03 18:23 
Zøvnig >
Nu spørger jeg måske dumt... Men hvor bruger i de koder henne i skriver til hinanden? hvordan fungere det. Jeg spiller osse spillet men har hidtil klaret mig selv hele vejen igennem. Gå¨r det sjov ikke lidt af hvis man bare skriver koder og VUPTI så har man det man godt kunne tænke sig?

Hygge

Der er vel ikke noget snyd i at bytte. Desuden er det hvad spillet går ud på. Vil det sige, at du heller ikke bytter med folket i din by, fordi du hellere selv vil finde alt?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/06-03 18:25 
Sideshow >

Vil du af med din Starman Anders?
Jeg kan godt tilbyde nes spil i bytte.
Har flg:

Donkey Kong
Balloon Fight
Clu Clu Land
Donkey Kong Jr. Math
Tennis
Soccer

Kan man godt spille de spil uden at have en NES?
olmeolmeSkrevet 10/06-03 18:41 
Jeg smed mine i mit hus og trykkede på A knappen, når man står ved siden af det (så vidt jeg husker ;-)).
SideshowSideshowSkrevet 10/06-03 18:48 
Ja, selve item'et er en nes maskine med spillet. Så hvis man har flere spil, så har man også flere nes maskiner.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 10/06-03 18:51 
Det der Happy Room Acadamy eller hvad det nu hedder. Hvor kan man få de Bell´s henne de giver en?
Sælg mig en Xbox =)
SideshowSideshowSkrevet 10/06-03 19:02 
Man får ikke bells. Man får point.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/06-03 19:04 
Starman'en er væk, men jeg har et flot GC-logo til pynt eller en lækker froggy stol. Var det nå'et? :)
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 10/06-03 19:07 
Hvad er den hurtigste måde at tjæne penge på?
Sælg mig en Xbox =)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/06-03 19:45 
Samle skaller fra stranden, fange insekter, fisk eller forssiler, hjælpe folk osv.
SideshowSideshowSkrevet 10/06-03 20:12 
Pieyanthikos >
Starman'en er væk, men jeg har et flot GC-logo til pynt eller en lækker froggy stol. Var det nå'et? :)

Nej tak. Hvad har du gjort af Starman?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/06-03 20:21 
Solgt den til Nook :D

Manglede lidt penge til det beløb, jeg skylder ham.
SideshowSideshowSkrevet 10/06-03 20:29 
Damn...jeg ville uden tvivl have tilbudt det tredobbelte.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/06-03 20:40 
På animal-crossing.com kan du få den via en kode. Ligger vist under "style"-siden :)
ZøvnigZøvnigSkrevet 11/06-03 19:36 
SideShow.

Jeg har måske ikke læst manualen ordenligt. Men hvordan foregår det der med at bytte? skriver man koden i et brev eller hvordan?
jeg er lige lidt lost omkring hele metoden.

Det jeg mente var egenligt bare om ikke der på længere sigt er sjovere at jagte tingene selv end at tænke.. Hmm jeg kunne godt bruge et Skab.. så bare gå herind få koden og så skrive de ind.

Men jo jeg bytter da med de andre NPC´er i spillet. Men der er det jo langtfra altid man overhovedet aner hvad man får.

Det var måske osse forkert at kalde det at snyde, at bruge koderne.
Men jeg har i de sidste 10 år måske brugt Snyde koder til spil 3-4 gange, da jeg aldrig har kunne se det sjove i at bruge den slags.

Men da jeg slet ikke aner hvordan man bruger disse koder er det selvfølgelig osse svært for mig at se om det er en god ekstra ting, der gør spillet sjovere, eller om det evt. kan ødelægge noget at glæden ved selv at jagte tingene i spillet.

Hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 11/06-03 21:17 
Du fortæller koden til Tom Nook.
Sælg mig en Xbox =)
ZøvnigZøvnigSkrevet 11/06-03 22:09 
som sagt er jeg helt lost. så er det et brev jeg skal sende til ham eller?
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 12/06-03 07:47 
Nej du slal snakke med Ton Nook og så når han spørger hvad du vil, så siger du "other things" og så siger han Tell Password eller Get Password!
Sælg mig en Xbox =)
sonicosonicoSkrevet 12/06-03 19:08 
en eller anden der kan svare mig på hvornår jeg får en nes.
det underlige er, at når jeg går ind i Gamecubens opstartsmenu, og kigger under memmerycart, så er der gemt en nes fil. jeg har den bare ikke i AC. en eller anden hjælp mig. jeg må have en nes.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 15/06-03 13:17 
Er der nogle der har andre frugter end Æbler? som gerne vil sende til mig, så kan jeg jo sende et æble til dem, eller noget andet, vi kan finde ud af.
Sælg mig en Xbox =)
SideshowSideshowSkrevet 15/06-03 14:23 
Zøvnig >

Jeg kan sagtens følge dig.
Jeg bruger heller aldrig snyderkoder etc. i spil, fordi det ødelægger meningen med at spille dem. Hvis man ved man på forhånd vinder, hvorfor så spille? Snydekoder er for dem, som ikke kan gennemføre.....ikke VIL gennemføre reelt. I mine øjne er det penge ud af vinduet, at have gennemført et spil ved hjælp af snyd.

I Animal Crossing er det anderledes. Det er ikke snyd, at bytte ting ved hjælp af koder. Du er nødt til at bruge koderne til at bytte med. Ellers skal du rejse til Slagelse, når du vil bytte med Fætter Ingolf. Kodesystemer er blot en smart detalje, som gør at vi kan bytte hjemmefra. Hele bytteriet er også i det store hele det spillet går ud på. I din egen by går du rundt med et "classic table" i håb om, at nogen vil bytte det til noget andet. Katten Bob spørger dig om du vil af med det, hvis du får en "Ranch Bed". Det vil du gerne. I bytter. Ta-da.
Du kan selvfølgelig på forhånd spørge hvad du kan få, når du bytter med andre mennesker. Men så bliver du også på forhånd fortalt hvad de skal have til gengæld. Du kommer ikke tættere på at vinde spillet, ved at bytte dine ting. Derfor er der intet snyd i det. Desuden er det meningen man skal bytte. Det er det spillet handler om. Du kan jo ikke gå rundt uden et sted at sove, fordi du absolut VIL grave din egen seng op ad jorden. }8)

Hvordan man bytter:

Hvis du f.eks. vil bytte dit æble for min fersken. Så går du op til Tom Nook. Spørger ham om "other things". Vælger "Hear Code". Så vælger du dit æble og skriver navnet på min character og navnet på min by. Så får du en kode. Den skriver du så ned og giver mig den. Så går jeg op til Tom Nook. Jeg vælger "other things". Vælger "Say Code" og skriver så den kode du gav mig. Så hiver Nook min special delivery frem. Det samme gøres så med fersken, og så har vi byttet.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
ZøvnigZøvnigSkrevet 17/06-03 19:10 
Ok på den måde. Så er selv jeg med hehe. Jo så kan jeg helt sikkert godt se meningen med bytteriet. Må jo så nok osse indrømme at jeg syndes det er en lille geni streg fra Nintendos side at man kan gøre det på den måde =O)

Cool så må jeg komme Online herinde noget oftere så jeg kan bytter lidt hehe

Nogen der har en blå seng f.eks?

Jeg har en Modern Bed, kokus nødder og æblerjeg kan bytter med f.eks =O)

I så fald vil jeg kunne komme herind imorgen ved en 20 tiden og bytter hvis nogen er på =O)


Hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 17/06-03 19:14, rettet 17/06-03 19:15 
Jeg ville gerne have fat i en af dine kokosnødder (skal ikke misforståes.) og din Moderne Bed, ville du være interasseret i sådan en Rum-raket ting?
Sælg mig en Xbox =)
ZøvnigZøvnigSkrevet 17/06-03 19:48 
Jeg har selv haft både et rumskib og en rumstation, så desværre ikke. Men hvilke frugter har du hvor du bor?

Har du evt adgang til et skab eller noget i blåt?

Er i det hele taget ude efter ting i lyseblåt da det vil passe hamrende godt ind i min store flotte stue =O)

Hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 17/06-03 20:03, rettet 17/06-03 20:09 
Jeg har æbler....

Men ellers har jeg da en Moderne dresser hvor der kan være 3 ting i og et moderne Desk.
Sælg mig en Xbox =)
ZøvnigZøvnigSkrevet 17/06-03 20:07 
Det lyder ikke helt dumt det der. Dem kunne jeg godt være ínteresseret i. men som sagt. Håber på jeg kan komme herind imorgen ved en 20 tiden. så skal jeg nok have min Gc ved min side så jeg kan få koderne frem med det samme.
Mon ikke vi kan finde lidt at bytte? =O)

Hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 17/06-03 20:09, rettet 17/06-03 20:10 
Jo da så kan du få Moderne dresser og Moderne Desk så kan jeg få en kokusnød og din Moderne Bed?
Sælg mig en Xbox =)
ZøvnigZøvnigSkrevet 17/06-03 20:13 
Kunne vi godt finde ud af ja =O)
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 17/06-03 20:14, rettet 17/06-03 20:19 
Hvad hedder du og hvilken by bor du i?

For så sender jeg dem nu.
Sælg mig en Xbox =)
bootsbootsSkrevet 18/06-03 00:13, rettet 18/06-03 00:13 
Jeg startede med at spille på min søns spil den 6. juni. Så har jeg ikke rørt det før i går, da jeg modtog mit eget spil med posten. Da var der et TV i butikken.

Min datter fik en enarmet tyveknægt i dag. Nogen der ved om den kan give gevinst?
74 topic(s).
1 2 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me