X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Scurge: Hive DS = Metroid = Godt


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 26/10-06 18:52 
Spiller det lige nu, og må sige det minder på mange måder om metroid til GBA, hvilket er en god ting:)
det er helt samme følgelse. Bare en anden vinkle.
i hvert fald her første bane.

Men intil videre et godt spil.

Gad godt prøve GBA udgaven for at se om der er nogen forskel.. Nogen der har prøvet?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RooneyRooneySkrevet 22/03-07 18:51 
Fik DS versionen i dag, og det er ren Metroid. Musikken er også virkelig god. Har spillet det et par timer og indtil videre er det en rigtig positiv oplevelse.

Eftersigende er det lidt tricky at få fat i, men Coolshop har det på lager i øjeblikket.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 23/03-07 08:48, rettet 23/03-07 08:50 
Tak for anbefalingen, lyder som noget man bør kigge på!
Hvem er Orbital Media, er det folk, der har været kendt for andet?

Rooney>
Eftersigende er det lidt tricky at få fat i, men Coolshop har det på lager i øjeblikket.

Der er vist http://playright.dk/handeltitel.php?id=40098]billigere alternativer[/LINK]" target="">billigere alternativer

EDIT: Kan komme frem til et spil der hedder Juka and the Monophonic Menace. Nogen der kender det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 01/04-07 10:25, rettet 01/04-07 10:27 
Der er endda endnu billigere alternativer. Lagde lige mærke til at VG+ har det på tilbud for tiden...

Scurge: Hive
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RooneyRooneySkrevet 01/04-07 11:56 
Jeg byttede mit væk i en sindssyg fordelagtig (for mig) byttehandel; Fik aldrig taget mig sammen til at spille det ordentligt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 09/09-09 11:16 
Bump! :)

Jeg købte spillet på min tur til Canada, og er først nu kommet i gang med at spille det.

Umiddelbart har det nogle kvaliteter, men virker generelt meget amatøragtigt synes jeg.

Og det med god musik kan jeg slet ikke nikke genkendende til?? Det er næsten ikke til at holde ud at høre på det de primitive og tilfældige blipblop-lyde uden nogen rigtig melodi ELLER stemning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig