X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til VCD Fil-Type


Svar
McPlayboyMcPlayboySkrevet 03/06-03 22:23 
jeg har en AVI Film, og vil gerne have dem om til VCD, så jeg kan se den på min DVD

- Hvordan gør jeg??

jeg har Nero Burning.

HJÆLP søges !
MuH
fumfumSkrevet 03/06-03 22:29 
Nero er vel ligeglad. Du skal have fat i et program der kan kode det om. Du kan vel finde et program på tucows der gør det. Og så kan du smide det på en cd så dvddrevet kan æde det. Det er sådan jeg gør det med avi filmene vi optager med videokameraet. Bortset fra at jeg koder i svcd.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 03/06-03 22:31 
Du skal have en VCD encoder. Video-formatet er MPEG, men der er en temmelig bestemt struktur bag VCD-skiver, så prøv at søg på nettet efter programmer til at lave VCD'er. Der er vist en hel del.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
McPlayboyMcPlayboySkrevet 03/06-03 22:31 
k, hvad hedder de programmer som kan kode om til VCD, eller MPG eller hvad det hedder??
MuH
dchangdchangSkrevet 03/06-03 22:34 
TMPGenc mener jeg kan gøre det. Kan fx fåes på divxit.dk
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
McPlayboyMcPlayboySkrevet 03/06-03 23:01 
det ku det ikk :( ??

andre der kender programmer der kan kode avi Filer om til VCD eller MPEG.
MuH
Star SoldierStar SoldierSkrevet 03/06-03 23:10 
Du har Nero, så hvad er problemet?, den kan jeg sagtens lave VCD/Super VCD'er med, der er kun et par enkelte formater den ikke æder (Quicktime og nogle mindre kendte), der er mulighed for at lave menuer, indsætte baggrunds billede eller bare lave en picture cd, alt kan ses på en normal DVD player med VCD support.

Jeg bruger en gammel version (5.5.5.6)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
JmogJmogSkrevet 04/06-03 07:02 
Hvis du ikke vil bruge Nero, så er der adskillige guides og links til programmer på VCDhelp.com.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig