X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Få 1500,- i rabat ved forudbestilling af Wii


Svar
NeonodeNeonodeSkrevet 19/10-06 13:45, rettet 23/10-06 19:00 
I EB Games giver de 1500.- i rabat hvis man aflevere sin gamle xbox eller Ps2 med 4 spil som er ikke er alt for gamle! Tilbudet gælder til 1 nov.

Jeg benyttet mig af det og har afleveret fælgende:

Xbox 1 maskine
NBA Live 06 (XBOX 360)
Moto GP 3 (XBOX 1)
Another Code (DS)
Tax the great juju challengs (DS)

De kunne ikke få deres co... Se hele indlægget
71 emne(r).
1 2 > »

Svar
NeonodeNeonodeSkrevet 19/10-06 13:45, rettet 23/10-06 19:00 
I EB Games giver de 1500.- i rabat hvis man aflevere sin gamle xbox eller Ps2 med 4 spil som er ikke er alt for gamle! Tilbudet gælder til 1 nov.

Jeg benyttet mig af det og har afleveret fælgende:

Xbox 1 maskine
NBA Live 06 (XBOX 360)
Moto GP 3 (XBOX 1)
Another Code (DS)
Tax the great juju challengs (DS)

De kunne ikke få deres computer til at lave tilbudet rigtig, så jeg fik et tilgode bevis på 1200.- til en wii plus jeg har betalt de 300.- det koster at forudbestille en.
RuneSPRuneSPSkrevet 19/10-06 13:56 
Tror da vist også jeg vil benytte mig af det tilbud.. når først man har en wii er Gamecuben jo mere eller mindre ligegyldig... og at finde 4 spil som jeg ikke spiller mere bliver sgu ik noget problem =D
NeonodeNeonodeSkrevet 19/10-06 14:02 
Kan man også bruge sine gamle controller på en WII, nu tænker jeg på Donkey konga osv. som ikke er helt almindelige!
TLTLSkrevet 19/10-06 14:06 
hmm. Måske skulle man benytte det. Mon de tager imod en PS2 som man forgæves har forsøgt at sætte lys i :p
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 19/10-06 14:16 
Og så sælger de de fire spil for 300+ stykket, temmelig god byttehandel for dem. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 19/10-06 14:23 
Man kan ikke kalde noget en rabat, når det handler om en byttehandel. Du sælger dine ting for 1500,-, du får ikke rabat. Vi kan snakke om at du måske får en fordelagtig byttepris, men rabat er der vist ikke tale om...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/10-06 14:27, rettet 19/10-06 14:27 
Sumez>
Og så sælger de de fire spil for 300+ stykket, temmelig god byttehandel for dem. :!

...meeen kun hvis de kan komme af med spillene igen... ellers er det ikke så god en handel. I min lokale EBGames (det er så Fisketorvet... ) bugner det med gamle brugte lorte spil og hvis de har givet noget for dem og ikke kan komme af med dem igen, ja så...
RooneyRooneySkrevet 19/10-06 14:55 
Den eneste grund til at EB Games overhovedet overlever er, at de har GE Kapital i ryggen.

Det går relativt dårligt for den butiks kæde.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 19/10-06 15:02 
ok noob spørgsmål. Kan man bruge sin gamecube spil og gamecube controller i en Wii?
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/10-06 15:11 
Noob help :-) :

"WaveBirds and GameCube controllers can be used with all GameCube games and select Wii Disc games."
http://www.nintendojo.com/infocus/view_item.php?1159465412

"I did a quick search on Nintendo’s official website and found a list of every GameCube game out so far. According to the website, there are 549 titles available for the GC right now. More are still being released. That’s a bit more than 530, however, Nintendo said “more than 530″ GameCube games are playable on the Wii. We then asked Nintendo about this and were told that the Wii is “100 percent backwards compatible."
http://buttonmashing.com/2006/10/09/wii-100-backwards-compatible/
JinkJinkSkrevet 20/10-06 01:16 
Hmm en god måde at komme af med min xbox på.

Mon når man afleverer maskinen skal have en controller med til den?
Og hvad menes der med ikke for gamle spil?
Er Splinter Cell (1) fx for gammelt?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-06 02:03 
Ja der skal være Controller med til maskinen og Splinter Cell er for gammelt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 20/10-06 16:21 
Man kan ikke bytte med en GameCube. Det skal være en PS2 eller Xbox.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
seebergseebergSkrevet 20/10-06 17:43 
Hos os i GAME tager vi imod GameCubes. Vi giver 1200,- og er ret "large" hvad angår spillene.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SephirothSephirothSkrevet 20/10-06 19:25 
I giver 1200 for en brugt GameCube?
Det er ret godt, når man tænker på, at jeg gav 1 krone + et par brugte spil i EB Games for et par år siden.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
seebergseebergSkrevet 20/10-06 20:28 
Yes sir. 1200,- for PS2, Xbox eller GameCube med 4 spil.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
AB8AB8Skrevet 20/10-06 20:48 
I hvilke byer er der Game-butikker? Og hvad regner man med at prisen for Wii-maskinen bliver?
SqafemrSqafemrSkrevet 20/10-06 21:04, rettet 20/10-06 21:07 
Koster det noget at forudbestille en WII (fx. 300kr, ligesom det gør i EB-Games) i Game?

Der ligger en Game i "Bruuns Galleri" i Aarhus.

EDIT:
Og kan man aflevere en gamecube med fx. 4 DS spil.
seebergseebergSkrevet 20/10-06 21:07, rettet 20/10-06 21:18 
Vi ved intet om DK prisen endnu. Vores gæt er 1999,-. Depositum er også 300,- i GAME, dog ikke hvis man benytter sig af omtalte tilbud.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
TLTLSkrevet 20/10-06 22:07 
Er i også ret "large" mht. konsollens stand Seeberg?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
sonicosonicoSkrevet 21/10-06 11:59, rettet 21/10-06 12:14 
Hey. Jeg var nede i Game Bruuns galleri, og der fik jeg at vide at spillene ikke måtte være mere end 1 år gamle, og at titlerne skulle normalt sælges til fuld pris. Vil godt vide hvor large i egentlig er

Btw. Hvordan kan det være at jeg kuns kulle betale 100 bobs i Game, for at forudbestille Wii?
SoraSoraSkrevet 21/10-06 12:41 
lyder some et godt tilbud hvornår udkommer wii??
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 21/10-06 13:02 
Har lige været nede i GAME, og byttet en af mine GC's og 4 spil. Godt nok sagde Seeberg at de var "large" mht til spillene, men jeg havde godt nok ikke regnet med at de var SÅ large. Jeg havde stort set alle mine absolut bund titler med (et par enkelte knap så dårlige, i tilfælde de ikke tog de andre) og de ville tage imod ALLE spillene. Så jeg kom af med 3 af mine Viewtiful Joe, og 1 Rygar (begge til PS2), som jeg fik for 40 kr stk i Kvickly Extra for noget tid siden. Lige før jeg overvejer at tage derned igen, med endnu en Gamecube :)
sonicosonicoSkrevet 21/10-06 13:04, rettet 21/10-06 14:11 
Wii udkommer 8. December

Var lige nede i Game, og for mig at se virkede de ikke ret large. Kunne ikke komme af med en eneste titel.

Hvilken Game var du nede i?
WikzoWikzoSkrevet 21/10-06 13:24 
sonico>
Btw. Hvordan kan det være at jeg kuns kulle betale 100 bobs i Game, for at forudbestille Wii?

Jeg har forudbestilt Wii i GAME og EB Games i Bruun's Galleri. I GAME var jeg den første på listen og skulle ikke betale noget, i EB Games gav jeg 100 kr.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 21/10-06 14:00 
sonico>
Wii udkommer 8. December

Var lige nede i Game, og for mig at se virkede de ikke ret large. Kunne ikke komme af med en eneste titel.

Hvilken Game var du nede i ?

GAME i Odense.
ChronoChronoSkrevet 21/10-06 14:18 
Surt at der ikke er en GAME i Aalborg. Jeg tror at jeg køber en brugt Xbox i EB Games, og leverer den tilbage med det samme - selv det kan betale sig med sådan et tilbud.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
seebergseebergSkrevet 21/10-06 15:55, rettet 21/10-06 16:06 
Kan også oplyse at vi den anden dag tog en GC ind med disse spil: THPS 3, Wave Race: Blue Storm, Luigis Mansion og et WrestleMania (kan ikke huske titlen.) Mht. Konsollens stand skal den bare virke. Kasse/manual er IKKE påkrævet. Dog skal controller, AC og kabel medfølge.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
sonicosonicoSkrevet 21/10-06 17:22, rettet 21/10-06 17:23 
Hvilken Game arbejder du i. Var i Bruuns galleri i århus, og jeg kom med Metroid Prime, Super Smash Brother, Star Wars Rouge Squadron 2 og 3 og Star Wars Bounty Hunter. Tilbød endda alle 5 spil, men de sagde nej. Tilbød også nogle nyere spil, som jeg kunne skaffe, men igen et rungende NEJ. Min gc er endda i super stand med kasse og manual og det hele
seebergseebergSkrevet 21/10-06 18:41, rettet 21/10-06 18:42 
GAME Odense. Vi er ikke så kræsne på Fyn ;P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
RuneSPRuneSPSkrevet 21/10-06 21:06 
sonico>
Hvilken Game arbejder du i. Var i Bruuns galleri i århus, og jeg kom med Metroid Prime, Super Smash Brother, Star Wars Rouge Squadron 2 og 3 og Star Wars Bounty Hunter. Tilbød endda alle 5 spil, men de sagde nej. Tilbød også nogle nyere spil, som jeg kunne skaffe, men igen et rungende NEJ. Min gc er endda i super stand med kasse og manual og det hele

lettere off topic, men hvorfor vil du dog skille dig af med super smash bros :D? det spil er da hylende skægt i multiplayer ;D
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 21/10-06 23:33 
seeberg>
GAME Odense. Vi er ikke så kræsne på Fyn ;P

Men hvordan kan det egentlig være at der er forskel på hvilke spil der tages i bytte, i de enkelte butikker? Kører hver butik med individuelle tilbud, eller hvordan?
seebergseebergSkrevet 22/10-06 00:09, rettet 22/10-06 00:09 
Aner det ikke. Vi har ikke fået noget at vide om, at spillene skal være af nyere dato. Kan være vi får et gok i nødden af hovedkvarteret på et tidspunkt :P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
QQSkrevet 22/10-06 00:10 
Så SKYNDER jeg mig at finde en gamecube og kører til Odense!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
sonicosonicoSkrevet 22/10-06 16:42, rettet 22/10-06 20:50 
RuneSP>
lettere off topic, men hvorfor vil du dog skille dig af med super smash bros :D? det spil er da hylende skægt i multiplayer ;D

Har ikke brugt spillet i lang tid, så tænkte nu da der også kommer et nyt til Wii, så kan jeg lige så godt sælge :) Men hvis det er muligt er det da også klart den titel jeg helst vil beholde

Er der ikke nogen der skal forbi eller bor i odense, som gad tage min gc med til Game-butikken? :P
dpldplSkrevet 23/10-06 15:44 
Skod. EBgames i kolding tager ikke imod gamecube :(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
seebergseebergSkrevet 23/10-06 19:09 
Hvis I vil være sikre på, at vi tager imod jeres spil, så send mig en PM. Jeg kan hurtigt sige jer, om spillene er godkendt :)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
sonicosonicoSkrevet 23/10-06 19:47, rettet 23/10-06 19:48 
Arghhh. Får sku ikke mulighed for at komme forbi odense. Kan heller ikke betale sig med benzinpenge.
En 100 Børge til den som enten bor eller skal forbi odense, Som vil tage min med.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 24/10-06 16:32 
sonico>
Arghhh. Får sku ikke mulighed for at komme forbi odense. Kan heller ikke betale sig med benzinpenge.
En 100 Børge til den som enten bor eller skal forbi odense, Som vil tage min med.

Jeg kan sagtens gøre det hvis det er. Bor 5 minutter på gå-ben fra GAME :)
sonicosonicoSkrevet 24/10-06 17:36, rettet 24/10-06 23:34 
Har sendt dig en besked
HolisticHolisticSkrevet 26/10-06 18:41 
Snakkede med Game i Herning i dag.. De tager ikke imod Gamecube med spil :(
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
tastasSkrevet 27/10-06 11:40 
Damn...Skulle ellers have været dernede i morgen :/
Nå, må smutte forbi EB og se om de har noget tilsvarende...
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SephirothSephirothSkrevet 27/10-06 13:24 
Nogen der ved, om de kører med tilbudet i Århus?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
WikzoWikzoSkrevet 27/10-06 16:21 
Af hvad jeg har set, har de et skilt med en reklame for "giv din GameCube + X antal spil og få 800 kr. rabat" ... TROR jeg nok, der står.
SephirothSephirothSkrevet 27/10-06 17:16 
Så bare at indlevere sin GameCube giver 800,-? Hvad fanden gør de med alle de brugte maskiner??
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/10-06 17:53 
Når vi har gammelt røntgenudstyr, der skal udskiftes med noget fint nyt grej bliver der så vidt jeg ved tit solgt videre til diverse "underudviklede lande" og bananrepublikker... måske gør Nintendo det samme :-D
HeroldHeroldSkrevet 27/10-06 19:51 
Sephiroth>
Så bare at indlevere sin GameCube giver 800,-? Hvad fanden gør de med alle de brugte maskiner??

+ x antal brugte spil ;)

På banneret i GAME på Fisketorvet, står der også GameCube og der er slutprisen for den + fire godkendte spil 1200 kroner. (samme gælder for PS2 og Xbox)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WikzoWikzoSkrevet 28/10-06 09:01 
Jeg skal muligvis derned en af dagene, så kan godt tjekke. Skiltet har de haft i flere måneder, mener jeg.
TonserPersonTonserPersonSkrevet 02/11-06 22:49 
hmm satans...har bestilt i EB games...og vil gerne af med min GC og 5 ps2 spil :(((

hmmm gad vide hvor stor preorder kø GAMES i odense har??
seebergseebergSkrevet 02/11-06 23:19 
Det kan jeg sige dig. Vi har 10 ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
71 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig