X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Få 1500,- i rabat ved forudbestilling af Wii


Reply
NeonodeNeonodeSkrevet 19/10-06 13:45, rettet 23/10-06 19:00 
I EB Games giver de 1500.- i rabat hvis man aflevere sin gamle xbox eller Ps2 med 4 spil som er ikke er alt for gamle! Tilbudet gælder til 1 nov.

Jeg benyttet mig af det og har afleveret fælgende:

Xbox 1 maskine
NBA Live 06 (XBOX 360)
Moto GP 3 (XBOX 1)
Another Code (DS)
Tax the great juju challengs (DS)

De kun... Se hele indlægget
71 topic(s).
« < 1 2

Reply
TonserPersonTonserPersonSkrevet 02/11-06 23:34 
Damn og er nr 22 i EB games...
hmmm mon de vil give mig pengene tilbage
QQSkrevet 02/11-06 23:40 
Preorder kø?? altså hvor mange der har bestilt ud over det antal konsoller i vil have til rådighed??? Kører til GAME i Odense i morgen...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
seebergseebergSkrevet 03/11-06 00:56, rettet 03/11-06 01:02 
Nej, vi har 10 bestillinger fra kunder. Vi får nok heller ikke meget mere end 10-15 Wii maskiner på dagen. :(
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
ChronoChronoSkrevet 03/11-06 07:43 
Yikes, håber Bog & Ide får flere. Jeg er nummer 27 :(
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dchangdchangSkrevet 03/11-06 09:08 
Herold>
På banneret i GAME på Fisketorvet, står der også GameCube og der er slutprisen for den + fire godkendte spil 1200 kroner. (samme gælder for PS2 og Xbox)

Nogen siger 800 og andre siger 1200, nogen der ved hvad der er rigtigt?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SonicSonicSkrevet 03/11-06 11:09 
Hehe, godt at arbejde for en butik der kommer til at sælge dem... jeg er nummer 1 ud af 11 på pre-order listen i Nova Data Sønderborg :D Han får vist 17 hjem så vidt jeg ved, og spiller Bergsala med, skulle han få 27... nothing is for sure yet though.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HeroldHeroldSkrevet 03/11-06 12:31 
dchang>
Nogen siger 800 og andre siger 1200, nogen der ved hvad der er rigtigt?

Der _står_ 1200 på skiltet. Spillene skal vist være udgivet inden for et år.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WikzoWikzoSkrevet 03/11-06 15:05 
I Århus står der altså 800 ... sidste gang jeg tjekkede. Undersøger det nærmere snarest.
HeroldHeroldSkrevet 03/11-06 15:14 
Skiltet i GAME på Fisketorvet i Kbh lister 1200 for en GameCube, PS2 eller Xbox + fire spil, der er udgivet inden for det sidste år.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/11-06 16:56 
TonserPerson>
Damn og er nr 22 i EB games...
hmmm mon de vil give mig pengene tilbage

Ja det vil de gerne :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 03/11-06 17:18 
Jeg har netop forhørt mig hos EB Games i Slagelse, og dér er køen "kun" på en 6-7 stykker. Så hvis man gerne vil være nogenlunde sikker på at modtage en maskine på dagen, så er dette måske stedet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dpldplSkrevet 03/11-06 17:46 
I kolding er den på 33 eller sådan noget :S

Men blev stadig nød til at bestille min der :(. Uheldigvis havde jeg ikke nok spil der kunne byttes(manglede 1), men 3 mindre værdig spil = 1 "bedre pris" spil. Så det lykkes i slutning.
(Sorry vis den var svær at forstå. Men kunne ikke lige beskrive det bedre)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
quadquadSkrevet 08/11-06 19:46 
Er netop hjemvendt efter en laengere udlandsrejse, men ville gerne benytte tilbuddet ned rabatten - nogle med insiderviden om 1. november var streng deadline?
HolisticHolisticSkrevet 08/11-06 20:38, rettet 08/11-06 20:39 
Har folk ikke overvejet steder som Toys R' Us og Fona??
der får de jo altså oss Wii... ved godt de ikke kører med byt til nyt.. men det er da oss en mulighed.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
ChronoChronoSkrevet 08/11-06 20:45 
Men de holder nok ikke midnatsåbent, så man kan ikke få den til tiden :D

Bog&Ide i Aalborg holder midnatsåbent. Så håber jeg bare de får nok konsoller til at jeg kan få en som nummer 27...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HolisticHolisticSkrevet 08/11-06 20:48 
Om jeg spiller på min maskine i et par timer inden jeg går kold midt om natten, fordi jeg har været på arbejde hele dagen, eller skal vente til kl 9.30 næste formiddag når jeg kommer hjem fra den lokale Fona, og er frisk til at game hele dagen, er for mig hip som hap.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
ChronoChronoSkrevet 17/11-06 13:45 
Jeg havde vist misforstået noget, for jeg er nummer 8 hos Bog&Ide. Desværre er de kun garanteret 6 maskiner... Fik at vide at maskinerne fordeles efter hvor mange DS'er butikken har solgt, så der er nok gode chancer for at Bilka og lignende får en stor mængde maskiner på lager.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/11-06 22:03 
Jeg vil på "jagt" her i ugen - Skal bare have den omkring den 8.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
quadquadSkrevet 19/11-06 22:10 
EB-tilbuddet gælder ihvertfald ikke længere, men sig endelig hvis du falder over noget andet interessant.
DehliDehliSkrevet 30/11-06 20:41 
11 maskiner får de i Slagelse. Ikke mange når de har 25 forudbestillinger...
Jo ældre, jo bedre.
QQSkrevet 30/11-06 23:53 
Gå nu ned og tjek jeres lokale Fona/Merlin... De får alle sammen på dagen, har kun få forudbestillinger og får sandsynligvis flere maskiner end de fleste andre mindre butikker/kæder... Og de sælger til samme pris, 2.199... Desuden har Merlin netop startet et tilbud hvor man får 10% rabat på det første spil, hvis man forudbestiller maskinen...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
71 topic(s).
« < 1 2

Login for at besvare
Username
Password
Remember me