X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sjældne spil til konsoller


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 18/10-06 19:35 
Hvilke spil er mest de sjældne eller dyreste til de gamle konsoller, som feks. Nes, Snes, Mega Drive, Master System og andre?.
I love monster land
HolisticHolisticSkrevet 19/10-06 07:50, rettet 20/10-06 06:36 
Darxide T-Mek og Primal Rage i Pal til 32x udgaver er yderst sjældne og kan indbringe fra omkring fra 400 til 800 USD komplette.
Ellers er der Nintendo World Championship i guld.. de plejer at ryge for omkring 13-15.000 USD pr stk.
Et mindre sjældent spil men omend stadig dyrt er Panzer Dragoon Saga spillet, den ligger på omkring 1200,- for tiden.

Af mindre sjældne men stadig meget dyre er bla. Chrono Trigger eller Samba De amigo pal komplet
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
KamekKamekSkrevet 19/10-06 15:56, rettet 19/10-06 15:57 
Et komplet eksemplar af Rodland til NES indbringer gerne $300-400.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
seebergseebergSkrevet 19/10-06 20:20 
Adventures of Batman & Robin i PAL til MegaCD ryger for 1500-2000,- Fulgte med i en auktion for få dage siden. Den endte på €250!!
Fatal Fury Special, Syndicate og Samurai Shodown i PAL til MegaCD er også yderst sjældne og ligger mellem 800-1200kr.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
nerosnerosSkrevet 19/10-06 21:23 
Hvis vi snakker dyreste spil er det vel de fleste Neo Geo Aes titler af den nyere slags fra slutningen af 90 og indtil nu der kan have priser som er fuldstændig gale i forhold til andre spil.

Det er egentligt mærkeligt når jeg kan huske at jeg gav 800kr for Mortal Kombat II til SNES den gang det udkom. Det var jo sindsygt dyrt. Lidt den omvendte verden nu.

Sjældne spil er ikke lige min boldgade.
Bashful Neophyte
scavengerscavengerSkrevet 19/10-06 23:23, rettet 19/10-06 23:24 
Det kommer jo også an på hvor man kigger og hvordan man anskuer det. F.eks. på eBay kan der stå Rare=Sjælden ud for halvdelen af de spil der er til salg. Også hvis man ser nogle af dem der har Fast Pris på QXL, så skulle man også tro der var tale om meget sjældne spil. Det eneste der som regel er sjældent ved dem er, at de sjældent bliver solgt til den pris.

Men det er klart at du til næsten hvilken som helst konsol kan finde spil der sjældent bliver sat til salg og derfor virker dyrere end andre. Som regel er det ikke et udtryk for at der er solgt få eksemplarer af spillet, men snarere at det er godt, så ejeren ikke vil sælge det.
Nemo me impune lacessit
HolisticHolisticSkrevet 20/10-06 06:43 
Vil holde med scavenger der
men det mest sjældne spil i verden siges at være
Nintendo World Championship i guld, spillet er kun udgivet i 26 eksemplarer, det har aldrig kunne købes i en butik, men kun givet eksklusivt til de der var med til nintendo's konkurrence i 1990.
Og som jeg sagde tidligere plejer de at ryge for omkring de 80.000,- pr stk
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
NaieraNaieraSkrevet 20/10-06 11:24 
Jeg tror at Kizuna Encounter til AES i engelsk udgave er mere sjælden, men grundet platformens mindre popularitet når den 'kun' omkring 70k.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig