X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Live Vision


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/10-06 10:19 
Pludselig har MS sneget den på gaden, uden at jeg har opdaget det.

Men prisen er lidt heftig for et webcam synes jeg - er der nogle "Eye Toy" spil med eller hvordan?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
CoreCoreSkrevet 18/10-06 10:30 
Der ligger et gratis arcade spil på marketplace til det.

Udskrivningen er heftig, men selve prisen syntes jeg da ikke er så voldsom. Den store pakke står i 750 kr.

Så vidt jeg har forstået det, så indeholder den udover kameraet:

1 års Live Gold abonnement,
Uno (arcade),
Robotron (Arcade),
og 200 microsoft points.

Så med alt det trukket fra prisen, så ligger selve kameraet vel kun i omegnen af 100-150 kr.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 18/10-06 10:34, rettet 18/10-06 10:35 
Ang. den lille pakke:

Der er en kode til at låse UNO op med samt en kode til en måneds Live Gold. Du får også et headset med.

Dertil findes et EyeToy-agtigt spil til download på Marketplace: Totemball. Det er indtil videre gratis.

Men hvis du vil have rigtig god valuta, så køb den store pakke på play.com.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
fumfumSkrevet 18/10-06 11:29, rettet 18/10-06 11:30 
Eller fra cdwow, så du er sikker på ikke at få moms i nakken.
Jeg har lige fået min pakke ind af døren. Og der er Uno, Robotron, 200 points, headset og 12 måneders gold med i pakken.

cdwow vision.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/10-06 12:23 
Irriterende at man er tvunget til at betale for alt det ligegyldige crap.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KTCKTCSkrevet 18/10-06 13:22 
Der er da intet der forhindrer dig i at købe den lille pakke uden 1 års Live. De gratis spil der følger med tror jeg næppe du reelt betaler noget for...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 18/10-06 13:25 
Og det må da være alle pengene værd at kunne smide din røv på Xbox Live! Det er derfor jeg er glad for mit. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 18/10-06 13:58 
Vi forventer at se et par smilende kinder på dit gamertag snarest.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
fumfumSkrevet 19/10-06 10:29 
Du kan pudse dine briller
i mine bare baller

:-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/10-06 10:54 
HrRalds bare røv er allerede på Live... eller måske er det hans ansigt... svært at se med alt det lens-flare :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig