X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lækkert DS-spil! Professor Layton..


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 16/10-06 21:25 
Professor Layton and the Mysterious Village


http://www.1up.com/do/gameOverview?cId=3154341
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
EchoEchoSkrevet 18/10-06 22:21, rettet 18/10-06 22:28 
Det lyder meget interessant :D
Et brain training spil med historie - det er en glimrende ide.
Jeg gad ikke købe de der brain training spil, da jeg syntes det virkede lidt halv kedeligt, men det her skal simpelthen ejes!
Vi må håbe at en udgiver for nosset sig sammen, og udgiver det i USA i hvert fald.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
ChronoChronoSkrevet 19/10-06 08:50 
Synes ikke det her lyder særligt sjovt. Konceptet minder om 7th Guest - puzzles påklistret et fortælling. 7th Guest fungerede meget godt dengang fordi det var nyt og anderledes, og fordi stemningen var ulig noget andet spil dengang. Jeg forventer ikke andet end noget middelmådigt skrammel fra sådan et koncept i dag. Men det ser da hyggeligt nok ud.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
happyEDhappyEDSkrevet 19/10-06 10:32 
Skrammel ligefrem..
Jeg tager kun udgangspunkt i hvordan spilllet ser ud nu. Designet. så kan man jo udtale sig og gameplay, nå man har set noget.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
EchoEchoSkrevet 19/10-06 18:22 
Design mæssigt ser det utrolig hyggeligt, og interessant ud.
Skammel? - Mener at det er en ret hård dom at komme med, efter 15 screenshots og et ret sølle preview.
Jeg tror på at det kan blive interessant - det er trods alt Level 5 som står for det.
Om ikke andet, så bliver det en mere spændende og anderledes udgave at Brain training :)
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
ChronoChronoSkrevet 19/10-06 18:49 
Jeg har ikke dømt det til at være skrammel da :)

Hvis de puzzles formår at hænge godt sammen med historien, så kan det da blive rigtigt godt. Jeg tror bare ikke helt på det ud fra de screenshots.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig