X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

USB til "Stikkontakt"


Svar
tastasSkrevet 16/10-06 17:10 
Hej

Ved i om der findes en form for converter som gør at man kan sætte en USB-dims til en stikkontakt?

Ja, det er måske lidt fjollet, men sagen er, at jeg min forstærtker og DVD står oven på hinanden, og jeg har mistænke om, at de bliver lige en tand for varme (DVD'en i hvert fald).

Så, da jeg så linket måtte fra Aldi, tænkte jeg om det var muligt at få den mellem min DVD og forstærke, og få den til at trække strøm fra en stikkontakt?

Aldi USB køler måtte
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/10-06 18:41 
Det burde være temmelig nemt at lave en USB-til-5 volt( strømforsyning)-converter, som virker. Men det er så en anden sag, om køleeffekten bliver som det var tiltænkt :/

Du skal også lige tænke på, at det, der bliver kaldt "ergonomisk tastaturhældning", betyder, at overfladen skråner betydeligt mod fronten. Så det kunne godt se lidt mystisk ud, når man stiller en forstærker/DVD-afspiller oven på den ;)

Notebook Notebook Cooler/bord
AV Intelligent Terminal
SlothSlothSkrevet 16/10-06 22:02, rettet 16/10-06 22:03 
Mit bedste bud er en oplader til en Apple Ipod, den er lille, smart, og har en standard USB-udgang på selve transformatoren.

Prisen ligger på ca. 250 kroner såvidt jeg husker.
Kiss me, would you kindly?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig