X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DVD-rom drevproblem!


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 16/10-06 14:49 
Hejsa

Jeg har lige købt et nyt dvd drev til min computer det hedder "sony DRU-820A"

Den kan ikke spille .exe filer tilsyneladende. Når jeg prøver at afspille den cd' som følger med drevet så siger den "ugyldig win32 program" Den kan godt læse cd'er og dvd'er, men åbentbart ikke starte program filer op :-(

Jeg har søgt og søgt på nettet, men har ikke fundet en løsning. Nogle som ved noget?
For The Love Of The Game
JmogJmogSkrevet 16/10-06 15:50 
Øjeblik - vil det sige at den eneste .exe-fil den ikke kan klare er den på den medfølgende cd? Det virker nemlig ret usandsynligt, at det er drevet der er problemet.
KalicolaKalicolaSkrevet 16/10-06 17:22 
det er ikke den eneste den ikke kan åbne... også programmer på andre cd'er
For The Love Of The Game
JmogJmogSkrevet 16/10-06 20:16 
Tja, det er godt nok en underlig fejl. Jeg går udfra du har installeret de nyeste drivere til drevet? Eventuelt tjek om der er en nyere firmware
JAAJAASkrevet 16/10-06 21:51 
Den har jeg også haft engang. Jeg endte med at geninstallere XP.
KalicolaKalicolaSkrevet 16/10-06 23:34 
Jeg har lige geninstalleret XP, det har ikke hjulpet. Der er nok ikke så meget andet at gøre end at løbe ned med den igen, måske passer lige præcis den type dvd drev ikke til mit computer system.

Der er altid et eller andet i vejen når man skal ændre noget på sin computer. Det havde aldrig sket med en nintendo
For The Love Of The Game
QQSkrevet 17/10-06 00:36 
Lige mine ord!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KalicolaKalicolaSkrevet 17/10-06 03:41 
Jeg fandt løsningen. Det står lige her

http://support.microsoft.com/kb/891894

Noget med at man skulle ind i systemet og pille lidt.

Så jeg har fået det til at virke :-)
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig