X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tillykke med fødselsdagen


Svar
HolisticHolisticSkrevet 14/10-06 08:32 
Bare et tillykke til DC'en på dens europæiske fødselsdag :)
en skam at det var en historie der officielt sku slutte så brat og hurtigt.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/10-06 11:06 
Holder du også fødselsdag for døde familiemedlemmer?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/10-06 11:25 
Hvad snakker du om?! Skal vi så også bare afskaffe juleaften, fordi Jesus døde for mere end 2000 år siden? :D
AV Intelligent Terminal
HeroldHeroldSkrevet 14/10-06 11:30 
Det er da en start? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HolisticHolisticSkrevet 14/10-06 14:27 
Hyakotake>
Holder du også fødselsdag for døde familiemedlemmer?

I min verden lever DC'en stadig i bedste velgående, det er den konsol jeg spiller mest på og den maskine jeg har flest spil/udstyr til sammen med min saturn.
Den eneste maskine fra samme generation der når DC'en til sokkeholderne er GC.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
SephirothSephirothSkrevet 14/10-06 15:12 
Best.console.ever.

Jeg har aldrig været så glad for en konsol, som jeg var for Dreamcast. Dens leveår var i sandhed Segas storhedstid.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
DommergaardDommergaardSkrevet 14/10-06 15:56 
Synes helt klart også, at det var en af de bedste konsoller. Har haft mange gode timer sammen med den maskine! :)
KLTKLTSkrevet 14/10-06 15:58 
Det er efter min mening helt klart relevant at se tilbage på Dreamcast, da denne konsol på mange måder lagde grundstenen til den udvikling der senere har resulteret i det vi ser i dag, hvor online gaming er blevet en integreret del af nærmest enhver ny konsol på markedet.
Samtidig er der vel ikke mange der vil benægte, at antallet af ekstremt gode spil til konsollen var meget stort, når man tager den forholdsvist korte tid konsollen havde på markedet i betragtning.

Hvis Sega havde formået at markedsføre DC optimalt, kunne denne konsol have været blevet noget af et hit, dog ville den nok aldrig kunne have gået ind og overtaget føringen fra Sony, men jeg vil mene at meget effektiv markedsføring kunne have fået genetableret Sega på især det amerikanske marked endnu engang, som det også var set tilbage i 16 bit æraen.

Men lad os samtidig glæde os over at Sega igen har fået succes økonomisk nu hvor de kun satser på spil, og lad os så samtidig håbe at de fortsætter deres stil med kreative spil og med deres image som et firma der tør satse på anderledes og inovative spil.
9/11 Was An Inside Job
UriurUriurSkrevet 16/10-06 22:16 
Jeg bliver da også lige nød til at ønske Dreamcasten hjerteligt tillykke, selvom det nu er nogle dage siden. Æhh... hvilket år var det den udkom i Europa? I disse dage bidrager Dreamcasten med en masse underholdning gennem Virtua Tennis 2, så jo, den lever stadig i bedste velgående, i hvert fald for mit vedkommende.
KLTKLTSkrevet 16/10-06 22:26 
DC blev sendt på markedet i Europa 14/10 1999, mens lanceringsdatoen i USA var lagt til den i spil sammenhæng velkendte dato 9/9 1999.
Så fik vi lige ridset det op igen! :D
9/11 Was An Inside Job
Danny SallingDanny SallingSkrevet 26/10-06 21:55 
Uha ja, DC, se det var jo en meget vigtig maskine for mig, havde aldrig rigtigt spillet online før(på nær én gang Red Alert på PC), så det var virkelig noget der rykkede for mig, havde ISDN på det tidspunkt, så kunne mig og en ven jo side i samme rum og spille(en på TV og en anden på PC monitor) med hinanden mod andre i spil som Unreal, en klar fordel at kunne fortælle hinanden hvor snipperen var :-)
Ja de burde havde brugt noget mere tid på at få en ordentlig gang reklame på at køre for den maskine, hvem ved, vi havde måske en Dreamcast 2 nu, kunne godt nok have været lækkert :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/10-06 22:01 
Herold>
Det er da en start? :D

God pointe... det var vist et dårligt eksempel ;)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 26/10-06 22:13, rettet 26/10-06 22:17 
Jojo tillykke med det så, jeg var også utrolig glad for den maskine, men nok mest fordi det var den første 128bit maskine jeg havde. Hver gang jeg idag tager den frem og puster støvet af den grå box kommer den hurtigt ind i skabet igen. Jeg synes ikke der er noget ved den mere af en eller anden grund. Spillene er sgu ikke dybe nok. Der blev lavet alt for meget crap til den maskine, men der var også rigtige gode spil det kan vi blive helt enige om, og jeg har sgu ret meget til den :-)! Den er sgu død i min spilverden...Øv Hvad skete der egentligt? Holder meget mere af min Satan.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig