X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SNK vs. Capcom 2


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 11/10-06 14:48 
jeg stod i ebgames den anden dag og kiggede på Snk vs Capcom 2 til xbox... hvordan er det spil? for mig ligner det en tunet udgave af streetfighter 2, hvilket jo kun er godt... men, ER det godt?
For The Love Of The Game
NaieraNaieraSkrevet 11/10-06 14:50 
Ja, det er et godt spil, hvis du holder dig fra EO-styringen og har en ordentlig controller at spille med.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KalicolaKalicolaSkrevet 11/10-06 14:58 
EO-styringen? Ordentlig kontroller? ... Jeg har en almindelig xbox controller
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-06 15:02, rettet 11/10-06 15:05 
EO = easy operation. Hvis jeg husker rigtigt, gør det, at man kan lave special moves med det analoge stick, således at man ikke behøver at lave halvcirkler og ligende. Jeg kan da lige sætte det på, hvis ikke Naiera kan huske det bedre end mig.

Og det giver vel sig selv, at Xbox controlleren ikke er egnet til fighterspil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 11/10-06 15:07 
EO styring er noget med at man kan lave alle supertrick uden at skulle lave sindrige bevægelser som frem, ned, ned+frem + slag for at lave "special moves".

En ordentlig kontroller er et arcadestick eller et dedikeret fighterpad (tænk saturn kontroller).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 11/10-06 15:52 
Jeg mener det var det jeg spillede i sin tid på min Dreamcast. Af en eller anden grund faldt det ikke lige i min smag selvom jeg godt nok er storfan af Fighter spil, men det kan der være det er okay til Xbox.
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 11/10-06 16:39 
Hvis man ser bort fra EO-styring er det sådan set samme spil til Xbox.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 11/10-06 18:24 
I den kreds af super-hardcore 2D fighter entusiaster jeg færdes i er Capcom vs. SNK 2 den næstbedste fighter på Dreamcast næst efter Street Fighter 3 third strike.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 11/10-06 18:32 
True that... Kan ikke forstå, hvorfor man ikke skulle kunne lide det? Musikken er måske en smule belastende, men det er også det eneste kritikpunkt.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 11/10-06 18:54 
Undskyld men glemmer i ikke lige The Last Blade 2 og Fatal Fury: Mark of the Wolves til DC de er nu i min bog de bedste helt uden tvivl ;-)
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 11/10-06 19:01 
MOTW er et fedt spil ja, det er bare al for nemt. Men spillet har en super lækker tyngde, der ikke findes i mange fighters, det vil jeg give dig ret i. CVS2 har bare et virkelig godt system og så har det et hav af valgmuligheder.

Mht. TheLastBladeII, har jeg aldrig rigtig fattet det... Har selv MVS-udgaven, men fatter bare ikke heeelt hvad der skulle være så fedt ved det?
Ting om dét og pis.
la0sla0sSkrevet 11/10-06 19:34 
Jaja smut du nu hen til Matrimelee og Jojo, The Last Blade 2 er helt ok! Fat det. :)
Hvad sker der?
nerosnerosSkrevet 11/10-06 19:38, rettet 11/10-06 19:40 
Ja MOTW skal man nok ikke spille hvis man vil have rigtig god udfordring, men flot er det hele vejen igennem. Med hensyn til TheLastBlade2 synes jeg bare det er et lækkert spil med god 2D grafik og hurtige combo'er ikke så meget pjat her bare god hardcore fighting.
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 11/10-06 19:44 
neros>
Undskyld men glemmer i ikke lige The Last Blade 2 og Fatal Fury: Mark of the Wolves til DC de er nu i min bog de bedste helt uden tvivl ;-)

MOTW er jeg ikke så vild med til DC fordi det er langt fra at være en perfekt konvertering, men jeg kan selvfølgelig godt lide min AES udgave ;) Det er faktisk min favorit-fighter.

Matrimelee kan jeg ikke så godt lide. Jeg har ikke spillet det voldsomt meget, men umiddelbart virker det ikke nær så godt som f.eks. ROTD eller KOF 2003, for at sammenligne med andre senere Neo Geo fightere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 11/10-06 19:50 
la0s>
Jaja smut du nu hen til Matrimelee og Jojo, The Last Blade 2 er helt ok! Fat det. :)

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve JoJo's igen :) Det er efterhånden langtid siden jeg sidst spillede det. På det tidspunkt jeg spillede det sidst, kunne jeg ikke fordrage VampireSavior pga. De lange combo-kommandoer (fedt ord :D), og, husker JoJo's kommandosystem som værende lidt den samme, ved dog ikke om jeg husker helt forkert her? Men jeg er med tiden blevet utrolig vild med VampireSavior, så...

Har bare ikke brugt så meget tid på TheLastBladeII, så har ikke noget at kritisere spillet for, men det virkede bare ikke tiltrækkende nok, de par gange jeg har smidt det på.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 11/10-06 19:54 
HA!, AES udgave, heldige rad!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 11/10-06 22:30 
aner ikke hvad MOTW er, men jeg tror jeg snupper capcom vs snk næste gang jeg kommer forbi eb... tak ;-)

Så mangler vi bare at det duer til 360'eren osse
For The Love Of The Game
NaieraNaieraSkrevet 11/10-06 23:11 
MOTW = Mark Of The Wolves. Også kendt som Garou Densetsu: Mark Of The Wolves og Fatal Fury: Mark Of The Wolves.

Findes til PS2, MVS, AES og Dreamcast.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 12/10-06 11:15 
neros>
HA!, AES udgave, heldige rad!

Jeg er ganske tilfreds med min MVS udgave, det har været en noget mindre udgift. :P

Capcom vs. SNK 2 er.. forestil dig det ultimative Street Fighter II krydret med SNK figurer. Det er i bund og grund systemet fra Street Fighter Alpha 3, lavet til holdkampe, med et utal figurer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 12/10-06 11:32 
hmm! Måske jeg skulle prøve det igen.
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 12/10-06 12:16 
Sumez>
forestil dig det ultimative Street Fighter II

Det er jo Street Fighter 2 :P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig