X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 HD DVD drev regionsfrit


Svar
3of193of19Skrevet 08/10-06 21:12 

Quote:
Originally Posted by ultradk
Nyber.

Can I buy an american hd dvd movie and see it on my hd dvd add on from uk?

Thank you


There is no region coding so yes, you can buy movies from either side of the ocean and play it no matter where you live (for HD DVD that is).

Also, someone asked if you can ... Se hele indlægget


AVS Forum HD DVD / blu-rat tråd
54 emne(r).
« < 1 2

Svar
NaieraNaieraSkrevet 14/04-07 01:39 
Hvis den skal være rigtig interessant, så skal den være EN DEL bedre end deres DVD-afspillere, HDD/DVD-optagere og deres Blu-Ray afspiller, for hidtil har alt de har lavet af den slags været noget bras.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/06-07 19:10, rettet 13/06-07 19:14 
D.B.M var lige forbi med det HD-DVD drev jeg har købt af ham, og det ser og føles jo ganske lækkert. Det er dog sådan at min Xbox 360 er til reperation i øjeblikket, men heldigvis virker drevet vist også på en PC. Der er ingen med at få installeret driverne til drevet, det klarer Windows selv, men at få afspillet en film er en helt anden sag. Dobbeltklikker jeg på drevet i "denne computer" åbner WMP ganske vist, men den afspiller ingen ting, eller viser noget i play-listen.

Nogen der ved hvad der skal til for at løse problemet?
(Jeg bruger VISTA)

EDIT: Håber posten er placeret rigtigt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/06-07 20:50, rettet 13/06-07 21:01 
det er fordi at vista ikke har "Programmet" til hd dvd afspildning endnu...
men hvis du får fat i programmet power dvd 7 ultra.. så kan du afspille HD DVD i Vista/XP.

Jeg har selv forsøgt med min vista installation i bootcamp på min imac Core duo 2.0ghz
det var en hakkende fornøjelse... i forhold til at det blev afspillet på xboxen.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/06-07 21:09 
Ok det var da lidt underligt at platformen ikke er forberedt på HD-DVD, men så må jeg jo bare vente til min konsol kommer tilbage fra REP.

Tak for hjælpen!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
54 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig