X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS2 online - BFT


Svar
olmeolmeSkrevet 03/06-03 16:22, rettet 03/06-03 16:23 
Så kommer PS2 online i UK.
Så mangler vi bare nogle ordenlige spil.
Svjv. er følgende pal spil online:
Midnight Club 2
Sega 2K3 sportsserie
SOCOM (juni)
Twisted Metal Black (juni)

Mangler jeg nogen?

Edit: http://games.msn.dk
BeanoBeanoSkrevet 03/06-03 17:40, rettet 03/06-03 17:42 
Tony Hawk Pro Skater 3 (og 4 ?), Amplitude, ATV Offroad Fury 2, Destruction Derby Arenas, det nye Syphon Filter spil, og flere titler i EA Sports's 2004 serie.

Om de så er gode, må tiden vise :)
olmeolmeSkrevet 03/06-03 17:47 
Har lige været inde på http://www.gameplay.co.uk og forudbestille netværks adaptoren+Twisted Metal Black.
Bliver lige nød til at checke det ud :-)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 03/06-03 17:54 
Kommer det til at koste noget for at spille online?
Har slet ikke fulgt med i PS2-online muligheder...
BeanoBeanoSkrevet 03/06-03 18:12, rettet 03/06-03 18:14 
Det koster ikke noget at være online med din PS2 da Sony imodsætning til MS ikke har nogen egentligt online service eller medlemskab.
Du køber en adaptor af Sony og det er så op til spiludgiverne at ordne resten mht. servere, medlemsoprettelse, osv.
Du har derfor heller ikke noget egentligt gamertag som på Xbox Live der bruges i alle spil.

Du kan dog stadigvæk godt risikere at skulle betale penge til f.eks. EA og Sega for at være online på deres servere.
De store online spil som f.eks. FFXI og Everquest vil også koste et månedligt gebyr.
ckruseckruseSkrevet 03/06-03 18:35 
SOCOM kommer til at stene huset i nogen høj grad... :)
OmenOmenSkrevet 03/06-03 19:42 
Frequency (der er senere kommet en online del til spillet) og Amplitude er indtil videre de to eneste titler der kan vække nogen som helst form for interresse her.
Begge spil gør sig dog også fortrinligt hvis man er et bundt venner og en eller to kasser øl.
Vote Ficus!
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/06-03 20:29 
kr0oZe >
SOCOM kommer til at stene huset i nogen høj grad... :)

Hmmm... jeg er ikke imponeret...
olmeolmeSkrevet 03/06-03 20:55 
Gider heller ikke FPS. Men bilspil, eller sportsspil syntes jeg kunne være rimelig interessant.
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/06-03 21:28 
Fifa bliver sikkert sjovt. Selvom det kun er 2-player.
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/06-03 14:42 
SOCOM skulle være helt til hundene pga af cheaters og lag:(
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 04/06-03 14:44 
Action Replay er ikke godt for online spil på PS2, nej...

Personligt mener jeg, at FFXI er den slags spil muligheden for at spille online er som skabt for. Jeg glæder mig VILDT meget, og hvis US versionen virker herovre, overtrækker jeg kortet uden tøven så snart jeg finder ud af det...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 04/06-03 20:44 
Hvordan har anmeldelserne egentlig været på FFXI?

Har du evt. links til anmeldelser på engelsk? - har kun kunnet finde IGN Insiders anmeldelse, og jeg har desværre ikke Insider...
NaieraNaieraSkrevet 05/06-03 00:03 
Jeg kender ikke til andet end den MEGA feature IGN lavede i sin tid med den japanske version, men det var virkeligt for tungt til at jeg kunne tygge mig igennem det :p

Jeg venter skam tålmodigt til de anmelder den engelske version...

Hvordan anmeldelserne har været ved jeg egentlig ikke. Ikke VILDT gode, omend jeg dog mener det fik en hæderlig karakter i Famitsu... Med mindre spillet er en komplet katastrofe kommer det nok til at stjæle en betydelig portion af mit liv...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PlaykidPlaykidSkrevet 05/06-03 00:07 
olme >
Gider heller ikke FPS. Men bilspil, eller sportsspil syntes jeg kunne være rimelig interessant.

Tænk, jeg troede faktik det var Tredige persons skydespil ?
Spiller nu: Halo 3
olmeolmeSkrevet 05/06-03 00:33 
Ja ja :-)
OmenOmenSkrevet 05/06-03 11:01 
jaes >
Hvordan har anmeldelserne egentlig været på FFXI?

Jeg har heller ikke nogle egentlige links, men der har været ufatteligt meget kritik af spillet. Specielt den opgradering der lige er udkommet af spillet, skulle indholde adskillige katastrofale bugs mm. (den havde IGN bla. en feature om for nyligt).

I det hele taget skulle der være gået for meget PC Online RPG i spillet, og for lidt FF.

Og så er der jo lige det, at spillet kræver en PS2 HD... heller ikke det største plus, i min bog.
Vote Ficus!
3of193of19Skrevet 05/06-03 12:04 
svjv skulle US versionen af FFXI ikke kræve harddisk. Sony har ikke virkelig lyst til at udgive harddisken udenfor Japan. Det er nok også derfor det tog så lang tid før de udsender US versionen af spillet, det er jo meget begrænset hvad man kan have af patches på et 8MB memory card.


Men IMO er det største problem med PS2 online snyd. Det skulle vist være muligt at udelukke noget snyd som f.eks. Action Replay, men pga. Xbox Live's security check er det komplet umuligt at snyde online, medmindre det er en bug i selve spillet.
Største problem på XBL er indtil videre PSO, men hvis det havde server side saves ville det være perfekt.
RJKRJKSkrevet 05/06-03 12:25 
US-versionen kræver harddisken. Det er Sony der udgiver spillet i USA, hvilket jeg formoder betyder, at de planlægger en bundle.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 05/06-03 19:13 
Naiera og Omen:
Tak!
Jeg vil prøve at være tålmodig også :)
SquareSquareSkrevet 05/06-03 23:32 
Jeg overvejer at købe en internet adaptor ( og socom og twisted ) fra england. Men nu er i vel 100% sikre på at den virker i Danmark ? Jeg ved det er PAL og alt det der, men hvorfor laver Sony beta tests i danmark, hvis det er præcis det samme ?
It's only a state of mind.
juventus champjuventus champSkrevet 11/06-03 15:04 
Hvornår bliver den online i danmark?
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
olmeolmeSkrevet 11/06-03 15:40 
Square >
Jeg ved det er PAL og alt det der, men hvorfor laver Sony beta tests i danmark, hvis det er præcis det samme ?

Svjv var det distributøren der valgte at vente til efteråret. En grund kunne være at de vil lave en dansk udgave af deres "webservice", der følger med adaptoren.
Har kigget på anmeldelser af netværk adaptoren i USA, og ingen nævner denne webside, så det må næsten være nyt for EU.
SephSephSkrevet 11/06-03 16:12 
Har lige fået min adaptor hjem fra England sammen med Twisted Metal.

Central Service (den "webservice" der følger med) findes allerede på dansk på driver discen, så det er ikke derfor...

Adaptoren er nem at installere, bortset fra at man skal bruge serie- og modelnummeret fra PlayStation'en for at kunne logge på Central Service og adaptoren dækker over dem. Så af og på med den en gang mere...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
olmeolmeSkrevet 11/06-03 16:14 
Er der mange på TMB allerede?
SephSephSkrevet 11/06-03 16:21 
Nej, ikke endnu.

Der var kun en server, sidst jeg var inde og kigge og den kunne jeg ikke komme ind på. Har dog prøvet spillet over nettet tidligere idag. Virker rigtigt godt, når du er kommet ind på serveren.

Jeg tror grunden til at adaptoren er udkommet herhjemme er nok at Sony gerne vil have en masse forud-indstillede netværksindstillinger på discen. Der er allerede indstillinger fra de fleste engelske bredbåndsudbydere.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/06-03 20:05, rettet 11/06-03 20:06 
Hvad får man med, når man køber SOCOM?

*Complete with the Voice Recognition Headset*

Hvorfor er det så dyrt?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SquareSquareSkrevet 11/06-03 20:19 
Det er så "dyrt" fordi du får et headset med, som du kan bruge til at give ordre til soldaterne og vist også snakke med andre online.
It's only a state of mind.
SephSephSkrevet 11/06-03 20:21, rettet 11/06-03 20:24 
Spillet + en USB mikrofon, så du kan skrige efter dine teammates i singleplayer og chatte med dine medspillere i onlinespil...

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
PapandPapandSkrevet 11/06-03 20:29 
Er det pengene værd?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SoqratesSoqratesSkrevet 11/06-03 20:31 
Ikke i forhold til at man kan få xbox live for 450 kr IMO.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 11/06-03 21:50, rettet 11/06-03 21:52 
650kr er jo stadig latterligt dyrt selvom der er headset med...et headset der sikkert maksimalt er godt 100kr værd, men som vi her skal give 200kr for? så vil jeg da også foretrække xbl...

EDIT: "Preorder now and have the chance to win a SOCOM sun hat!" tåbelig markedsføring..som om det skulle få folk til at købe det!?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
NaieraNaieraSkrevet 11/06-03 21:52 
Ja, spillet kostede faktisk kun $10 mere i USA end normale spil :-/
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 11/06-03 22:00, rettet 11/06-03 22:01 
Ifølge Kvickly's nye tilbudavis kommer Socom - US Navy Seals til at koste 549 kr. incl. headset i deres forretninger - det er jo ikke ret meget dyere end de fleste andre spil.
NaieraNaieraSkrevet 11/06-03 22:01 
Det er fordi de ikke ved hvad det er. Til sammenligning havde RealGames f.eks. Steel Battalion til at stå med en pris på 549,- da man kunne forudbestille det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 11/06-03 22:17 
Det stod så kun til 595,-, da jeg var forbi Toys 'R Us i dag. Lækker stor kasse, som jeg jo lige måtte se hvad gemte på :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SaturinoXSaturinoXSkrevet 11/06-03 22:25 
Jeg vil væde med at de sikkert laver et "gta-on-line only" game :P det er for vildt så.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/06-03 22:39, rettet 11/06-03 22:41 
Hvor kan jeg købe en adaptor i DK?

*PlayStation 2 forventes at komme online her i Danmark i løbet af efteråret eller vinteren.* - Fandt svaret :o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 11/06-03 22:49 
RJK >
Det stod så kun til 595,-, da jeg var forbi Toys 'R Us i dag.

Så er det heldigvis bare EB der vil slå os for noget mere ;) Med den pris du nævner så passer prisforskellen hos os, jo fint nok med den i USA.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/06-03 23:15 
Forbavsende hvis Kvæckly vil sælge Socom og headset til under 600,-

Vores pris er 579/619
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/06-03 13:01, rettet 12/06-03 13:02 
Vores pris er nu også 549,- HÆ!

Socom hos Boomtown
olmeolmeSkrevet 12/06-03 14:21 
Pieyanthikos >
Kommer det til at koste noget for at spille online?
Har slet ikke fulgt med i PS2-online muligheder...

Chefen for SCE UK antyder noget andet:

spørgsmål: A big draw of you service is that it's not 'Pay to Play' at present. Is it going to remain like this for any length of time, or is subscription-based gaming the way forward?

Svar: It is inevitable. We're not a free service - paying for access is very different from paying for entertainment. If you're asking if we going to give away all our games for free then, no, that would be ridiculous.

What we need to do first is find out what people want to play, and where they want it to go in the future. These details we're going to get from feedback on forums. We'll try and find out what people's habits are and what people perceive to be really good value.

From day one, we've wanted to give stonking value to our consumers through hardware and software. There's a lot more work to be done on this fledgling area of online gaming, to find out what those models are.

Rest assured, when we do something we'll always be fair and make sure consumers get fantastic value.

Se hele interviewet
jaesjaesSkrevet 20/06-03 12:19 
Til de utålmodige sjæle uden kreditkort, som er ligeglad med at betale lidt ekstra, så kan adapteren fåes i Betafon (København) for 499,-

Tryk
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig