X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Megadrive 2 kabel.... IGEN


Svar
6 Pac6 PacSkrevet 04/10-06 22:36 
Hvilken kabel er det præcist der skal bruges til denne maskine? Er det bare et svhs til scart man skal bruge eller hvorledes ser det ud? Vil sætte stor pris på hjælp, så jeg kan sove roligt :-)
RJKRJKSkrevet 04/10-06 22:56 
Nej. Det er et specielt MegaDrive 2-kabel.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
6 Pac6 PacSkrevet 04/10-06 23:07 
Har fundet ud af det er et 9 pins kabel der går ud fra megadriven. Har så fundet en adapter der går ud fra 9 pins over i et 4 pins svhs eller komponent. Så burde man kunne købe denne adaper og så et svhs kabel og sætte til.
RJKRJKSkrevet 04/10-06 23:37, rettet 05/10-06 00:32 
Hvis du tror du ved mere end andre, hvorfor spørger du så i første omgang...? :)

Jeg gentager: Nej. Det er et specielt MegaDrive 2-kabel.

Der er hverken S-VHS eller component i det. Der er RGB og composite.

Bare fordi Sega har brugt et mini din-stik med 9 pins kan du da ikke gå ud fra, at alt muligt andet med 9 pins mini din-stik har noget med det at gøre.

Jeg forstår ikke hvorfor du overhovedet vil købe en speciel adaptor. Du skal bare købe et MegaDrive 2-AV-kabel. Dem er der sikkert masser af på eBay, og sikkert også herinde, måske afhængig af om du kan leve med RF eller composite.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
6 Pac6 PacSkrevet 04/10-06 23:46, rettet 04/10-06 23:47 
Rolig nu.... Jeg skrev "så burde man kunne....", og herved lagt op til at man kunne sige ja eller nej. Og hvor har jeg skrevet at jeg mener jeg ved mere end andre.... Men undskyld jeg spurgte.....
RJKRJKSkrevet 05/10-06 00:49, rettet 05/10-06 00:49 
Når andre bruger tid på at besvare dine spørgsmål - som du vist i øvrigt kunne have fundet svaret på i FAQ'en - så er det da som minimum at forvente, at du læser svaret og tager det til efterretning. Det syntes og synes jeg ikke det så ud til, at du gjorde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
6 Pac6 PacSkrevet 05/10-06 08:37 
Vi har vist 2 forskellige meninger om hinandens svar i denne tråd, og vi bliver nok ikke enige.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig