X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Frank Miller's 300


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/10-06 22:36 
http://www.gerardbutler.net/300/300_promo_trailer.htm


god, den ser alt for fed ud. Instruktøren er vist ham der lavede Day of the Dead, remaket, som jeg ret godt kunne lide. Den skal nok blive cool:)

Tror dog slet ikke at den er spor historisk korekt, men hvad gør det?
Well crucify the insincere tonight...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/10-06 22:45 
"Dawn" remake... men okay :-)

Godt fundet ellers. Det er den "forsvundne" promo, som jeg ledte pænt længe efter. Den var ude på nettet 3 dage, hvorefter den forsvandt fordi Warner bad (tvang?) samtlige sites til at fjerne den igen. Gætter på at det har noget med copyright at gøre (mon Nine Inch Nails har sagt god for at hans musik bruges deri?)

Historisk korrekt? Hmm, jeg har svært ved at bedømme det udfra de få scener. Jeg har dog set en plakat med en megastor gut, som mere ligner noget fra "Dawn of the Dead" end et klassisk græker-sagn. Se i promo'en på 2:23 og sig at det ikke er en monster-zombie-badguy-thingy!
HeroldHeroldSkrevet 03/10-06 23:04 
Jeg glæder mig til at se den. Jeg skal også have fat i selve tegneserien - den er vist ved at blive genoptrykt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/10-06 00:31 
Jeg kender ikke meget til NiN, men den sang er for fed!


Historien i filmen handler vist omkring 300 Sparta krigere som kæmpede mod sindssyge antal Persiske krigere. Jeg hørte at de 300 Sparta krigere dræbte omkring 50-60,000, og det var deres indsats der inspirerede grækenland til at stå sammen, og som resulterede i verdens første demokrati.

Jeg tror at det bliver sin city agtigt. Storslået, urealistisk. Historie freaks skal nok blive hjemme på sofaen og tende for "BBC history channel" eller noget.


Det her er bare en film jeg savner. Ham der hovedgutten, ser for sej ud. Massere af skrig, blod og seje effekter. Jaaaa...:)
Well crucify the insincere tonight...
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/10-06 11:16 
Valkyrie>

Jeg tror at det bliver sin city agtigt.

Hvorfor?
dRxLdRxLSkrevet 04/10-06 11:22 
Fordi den er optaget på greenscreen?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GakuGakuSkrevet 04/10-06 11:26 
Fordi den er basede på en Frank Miller tegneserie?
HeroldHeroldSkrevet 04/10-06 11:55 
Han skal iøvrigt også stå for Watchmen. Dén bliver svær. :/

(Og Rainbow Six, men det er jo bare Tom Clancy)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/10-06 12:47, rettet 04/10-06 12:48 
Så tror jeg også Watchmen bliver li'som Sin City!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/10-06 16:38, rettet 04/10-06 16:40 
King Chaos>
Valkyrie>

Jeg tror at det bliver sin city agtigt.

Hvorfor?

Som nævnt i posten: Storslået og urealistisk, går jeg ud fra.

Baggrunds-info: http://en.wikipedia.org/wiki/300_Spartans
imdb gammel støvet film: http://imdb.com/title/tt0055719/ (ikke det vildeste hit, må jeg desværre sige)
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/10-06 18:03 
Hyakotake>
Som nævnt i posten: Storslået og urealistisk, går jeg ud fra.


Jeg tror det er noget totalt vrøvl.

...

Fordi det "tilfældigvis" er den samme forfatter/tegner der står bag kilden, er der absolut ingen grund til at det bliver det samme. Det er på ingen måde samme instruktør, så...

Når det så er sagt, tror jeg det kan gå hen og blive total fedt ;)

og Valkyrie: "Historien i filmen handler vist omkring 300 Sparta krigere"

...så tegneserien hed "Ca. 300"? :D
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/10-06 18:25 
Hehe:D


Jeg mener bare at traileren har den der fede visuelle stil. Det er som om at det er levende billedere(den måde den er optaget på). Det minder mig om Sin City. Men også den samme slags bombastiske musik.

Måske er det bare mig, men det var bestemt ment positivt, fordi jeg elsker Sin City^_^
Well crucify the insincere tonight...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/10-06 22:09 
Jeg har set et lille dokumentar om "300". Der bruges rigtig meget green og blue screen, og så bliver baggrundene bare sat ind bagefter (jeg fik fornemmelsen af, at stort set hver eneste scene havde digi-baggrunde). På den vis kan jeg godt forestille mig at den kan få "Sin City"-look, hvor alt er digitalt manipuleret. Men ja, der er ellers milevidt mellem instruktørerne bag :-)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/10-06 10:46 
Hold da kæft, hvor er jeg bare helt oppe og køre. Jeg kan næsten ikke taste.

"300" teaser-trailer i HD-format (sjovt nok stadig med NIN-musik, så det var ikke det, der var grunden til at den første promo blev trukket tilbage).

*ryste bævre*
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/10-06 12:40 
Super nice!
dRxLdRxLSkrevet 05/10-06 13:33, rettet 05/10-06 13:41 
Skal vi ikke overveje en P:R Kjøbenhauner bio-tur til den her film?

Den ser tilpas afstumpet ud til min smag :-p

edit: Den ser også tilpas homo-erotisk ud med den måde de prioriterer at vise deres veltrænede overkroppe fremfor at beskytte sig med tilpas meget rustning, men det er andres smag det appelerer til :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/10-06 14:44 
Såeh, 3of19 er også klar? :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig