X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Filmsnak


Svar
jaesjaesSkrevet 03/10-06 16:18, rettet 03/10-06 16:26 
Luc Besson har pensioneret sig selv som filminstruktør. Det er et par måneder siden det kom frem, men jeg følger ikke så meget med i den slags, så jeg har først læst det i dag. Det har vist heller ikke været nævnt herinde.

Det er da lidt vildt. I hvert fald har han for mig altid stået som noget nær det perfekte bindeled mellem den franske og den amerikanske filmtradition. Han har da ... Se hele indlægget


Film-making is such a demanding mistress.
1'802 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 27/01-11 13:40 
Puha, tror lige akkurat godt jeg kan holde mig på måtten. :P
Er den "forlængede udgave" ikke omtrent 7 minutter længere?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 27/01-11 13:52 
Jo, og så er director's cut yderligere 9 minutter længere, så det bliver 16 minutter i alt :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/01-11 13:56 
Beano>
6 disks?!!?

Så kan der vist ikke være meget tilbage at fortælle om den film bagefter :D

Det er jo lidt snyd, for det er bare en box med 3 BD-skiver og 3 DVD'er... meget af materialet er ens på de to udgivelser, så det er mere en Special Edition på "3 skiver gange 2" end en fuld 6-disc udgave.
BeanoBeanoSkrevet 27/01-11 14:44, rettet 27/01-11 15:03 
SNYD!

Så venter jeg på den næste udgave hvor der er en 120 min. dokumentar om James Cameron's navlefnuller.
jaesjaesSkrevet 27/01-11 20:09 
Hvad har der egentlig været af meget gode actionfilm gennem tiderne, hvor kvinder spiller hovedrollen som "actionhelt" og ikke tudekiks eller lignende?

Nu skal det ikke forstås som, at jeg ikke mener, kvinder kan være gode action-skuespillere, blot at de sjældent får chancen (og vel sådan set hverken i gode eller dårlige film). Kan umiddelbart kun komme i tanke om Sigourney Weaver i Aliens-serien, Linda Hamilton i Terminator 2 og Geena Davis i The Long Kiss Goodnight.

Hvilke film der er "meget gode" er selvfølgelig ret subjektivt, når det kommer til film :)
WehnerWehnerSkrevet 27/01-11 20:32 
Jeg skulle selv lige til at foreslå Long Kiss Goodnight, inden jeg kom videre i din post. Men altså der er jo også Geena Davis i Cutthroat Island :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
silverstarsilverstarSkrevet 27/01-11 20:55, rettet 27/01-11 21:01 
Titler jeg lige kommer til at tænke på:
Nikita (og Kodenavn: Nina)
Leon (kan nok diskuteres, men jeg synes bestemt Natalie Portmans rolle er fremtrædende, og deltager i actionsekvenserne)
Fifth Element
Jeanne d'Arc
Resident Evil filmene
Avatar
Underworld filmene
Aeon Flux

Nogle af dem kan diskuteres hvorvidt der er tale om en reel kvindelig hovedrolle (det er oftest med et mandligt sidestykke), men jeg mener at de alle har en fremtrædende kvindelig figur, som deler øretæver ud.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
nerosnerosSkrevet 27/01-11 21:51 
Aeon Flux er ok!
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 27/01-11 22:13, rettet 27/01-11 22:53 
neros>
Aeon Flux er ok!

Seriously??? Aeon Flux er da det vildeste crap.

KILL BILL for fanden da folkens.

og

Death Proof,
Supercop (Police Story 3).
Heroic Trio 1 & 2,
Azumi.

Faktisk er asiaterne rigtig gode til at lade tøserne sparke røv.

For at føje til listen med de mere tvivlsomme:
Næsten alt med Michelle Yeoh i hovedrollen,
Salt,
Tomb Raider-filmene,
Wanted.

Og til listen med mandlige sidestykker:
Crouching Tiger, Hidden Dragon,
Mr. & Mrs. Smith,
Blade Trinity.

Og et lavpunkt:
Charlies Angels.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 27/01-11 22:30, rettet 27/01-11 22:32 
Core>
Seriously??? Aeon Flux er da det vildeste crap.

Jeg mente egentlig at Charlize Theron var en god skuespiller og godt kan spille helteroller,

Aeon Flux er ok men ikke noget over the top i forhold til Seagorney Weaver's hovedrolle som Ripley overhovedet. Faktisk mener jeg at hun er den eneste rigtige kvindelige superhelt af de helt store på grund af Alien filmene.

Så hvad du mener med Kill Bill, Death Proof og Police Story 3 (host), og for den sags skyld også alt det andet du poster nu.. Kan jeg ikke helt lige se i forhold til Seagorney Weaver's størrelse på film. De film du nævner er der andre ligeså store fremtrædende hovedpersoner, derfor mener jeg ikke de kan sammelignes. Ja der er kvindelige hovederoller i disse film. Ja de er helte men anses slet ikke for samme kaliber som Seagorney Weaver hovedrolle i de 3 Aliens film.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 27/01-11 22:34 
Hvis Aeon Flux er "det ringeste crap" (og jeg er ikke uenig), må Mr. og Mrs. Smith da være noget af det værste lort der nogensinde har været vist på det hvide lærred? (hvilket nok egentlig også passer)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 27/01-11 22:37, rettet 27/01-11 22:39 
I nævner film hvor kvindelige skuespillere har hovedrollen i en actionfilm? Jeg snakker om de film hvor det virkelig batter. Aeon Flux var måske en nitte fra min side det indrømmer jeg gerne men jeg mente egentlig skuespilleren.

Ellers findes der kun Aliens filmene....ikke engang Terminator serien har den efterlyste kvindelige bad ass superhelt, og det mener jeg fordi der er andre næsten ligeså store fremtrædende hovedroller.
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 27/01-11 22:44, rettet 27/01-11 22:48 
neros>
Så hvad du mener med Kill Bill, Death Proof og Police Story 3 (host), og for den sags skyld også alt det andet du poster nu.. Kan jeg ikke helt lige se i forhold til Seagorney Weaver's størrelse på film. De film du nævner er der andre ligeså store fremtrædende hovedpersoner, derfor mener jeg ikke de kan sammelignes.

Jeg er ikke med på hvor du vil hen.

1. Hvordan ved du om C. Theron er god til action? Der sker jo ikke en krone i Aeon Flux.
2. Hvorfor skal de alle sammen sammenlignes med S. Weaver nu?
3. Weaver stor? Har aldrig brudt mig om hende.
4. Ligeså fremtrædende personer? Kill Bill? Thurman er da en klar hovedperson heri, og langt mere på skærmen end nogen anden. Oven i det har hun Darryll Hannah med for ekstra girl-power.
5. Aliens er fremtrædende hovedpersoner i Aliens. Det er Weaver også, men hun flankeres stadig af masser af mandlige sidestykker, hvorfor tæller de ikke her?
6. Death Proof er ALL Girl-power.
7. Michelle Yeoh har klart flere action-sekvenser i Supercop end Chan har.
8. Et af ønskerne var kvindelig actionhelt der ikke tuder. Weaver tuder ret meget i Alien og Alien 3, hun er bystander i 80% Aliens (hvor hun faktisk også tuder), og hendes hovedrolle er totalt outsourcet til andre i Alien Resurrection.

Har du overhovedet set de her film?

EDIT: Med mindre du mener Weavers størrelse som "mest screen-time", "personkarakteristik" eller andre former for "fylde" i filmene. Så er jeg med på hvad du mener med "størrelsen", men Thurman i KB kan da sagtens stilles ved siden at dette også. Endda med mere action udført af hovedpersonen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
jaesjaesSkrevet 27/01-11 22:51, rettet 27/01-11 22:51 
Core>.
8. Et af ønskerne var kvindelig actionhelt der ikke tuder. Weaver tuder ret meget i Alien og Alien 3, hun er bystander i 80% Aliens (hvor hun faktisk også tuder), og hendes hovedrolle er totalt outsourcet til andre i Alien Resurrection.

Nej, jeg efterlyste titler, hvor den kvindelige hovedrolle er actionhelt, i modsætning til de fleste actionfilm, hvor den mandlige hovedrolle er actionhelt og den kvindelig hovedrolle/birolle er svagelig tudekiks :)
CoreCoreSkrevet 27/01-11 22:53 
Oho, så skal Eden Lake også med på listen...men den er ikke rigtig action.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 27/01-11 22:56 
Sumez>
Mr. og Mrs. Smith da være noget af det værste lort der nogensinde har været vist på det hvide lærred

Du kommer vist ikke så meget i biffen hva'?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 27/01-11 23:03, rettet 28/01-11 00:32 
Core>
neros>
Så hvad du mener med Kill Bill, Death Proof og Police Story 3 (host), og for den sags skyld også alt det andet du poster nu.. Kan jeg ikke helt lige se i forhold til Seagorney Weaver's størrelse på film. De film du nævner er der andre ligeså store fremtrædende hovedpersoner, derfor mener jeg ikke de kan sammelignes.

Jeg er ikke med på hvor du vil hen.

1. Hvordan ved du om C. Theron er god til action? Der sker jo ikke en krone i Aeon Flux.
2. Hvorfor skal de alle sammen sammenlignes med S. Weaver nu?
3. Weaver stor? Har aldrig brudt mig om hende.
4. Ligeså fremtrædende personer? Kill Bill? Thurman er da en klar hovedperson heri, og langt mere på skærmen end nogen anden. Oven i det har hun Darryll Hannah med for ekstra girl-power.
5. Aliens er fremtrædende hovedpersoner i Aliens. Det er Weaver også, men hun flankeres stadig af masser af mandlige sidestykker, hvorfor tæller de ikke her?
6. Death Proof er ALL Girl-power.
7. Michelle Yeoh har klart flere action-sekvenser i Supercop end Chan har.
8. Et af ønskerne var kvindelig actionhelt der ikke tuder. Weaver tuder ret meget i Alien og Alien 3, hun er bystander i 80% Aliens (hvor hun faktisk også tuder), og hendes hovedrolle er totalt outsourcet til andre i Alien Resurrection.

Har du overhovedet set de her film?

Man kan svare på alle dine fantastiske dybdegående spørgsmål som du nøje lige har siddet og skrevet så fint ned i en fræk lille top 8 liste på denne måde:

Dine holdninger til film og spil interessere mig egentlig ikke ret meget, men nu da vi er ved det alligevel så kan jeg kun sige at jeg ved hvad jeg taler om hvad angår film, og jeg har set det hele, og det med at kvinder tuder anser jeg for at være zuper girlpower :-) Husk der er forskel på mænd og kvinder.... også når de er actionhelte!!!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 27/01-11 23:05 
..og Mr. & Mrs. Smith er da ikke noget man tager i bio for at se. Det måske den ringeste film jeg nogensinde har set!
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 27/01-11 23:08 
Den er glimrende underholdning med to lækre mennesker i hovedrollerne. Hvis man får andet, end man forventer, så er man selv ude om det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 27/01-11 23:29 
Wehner>
Hvis man får andet, end man forventer, så er man selv ude om det.

Jeg læser nok for lidt SE&HØR så ;-) Jeg havde absolut ingen forventninger til den film.
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 27/01-11 23:32 
neros>
LOL!...

Overordnet set: Hold da op for et ynkeligt respons.

neros>
jeg ved hvad jeg taler om hvad angår film, og jeg har set det hele

Enten lyver du, eller også læser du ikke folks indlæg ordentligt.

neros>
Man kan svare på alle dine fantastiske dybegående spørgsmål

Så gør det da.

Jeg kan gøre det nemt for dig, og reducere til et: Hvordan er Uma Thurman mindre actionhelt i Kill Bill end Weaver er det i Aliens?

Hvis du ved hvad du snakker om, hvorfor negligerer du så fuldstændig Michelle Yeoh? Hun har da lavet en millard actionfilm, hvori hun har hovedrollen.

jaes>
ikke tudekiks eller lignende?

Det var ikke mig der sagde de ikke måtte tude. Det var en del af efterlysningen. Læs nu indlæggene.

neros>
..og Mr. & Mrs. Smith er da ikke noget man tager i bio for at se.

Min pointe er, at hvis dette er dårligste man kan forestille sig på et hvidt lærred, så kan det da ikke være meget man har set på sådan et. For der er ufatteligt mange film der er langt ringere. Aeon Flux f.eks.

Wehner>
Hvis man får andet, end man forventer, så er man selv ude om det.

Enig, men når nu man er en der ved hvad man snakker om, så forventer man vel heller ikke andet.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 27/01-11 23:33, rettet 28/01-11 00:26 
LOL du må virkelig kede dig.

Bare det at du synes Mr. & Mrs. Smith er en glimrende film får mig til at stå helt af..og jeg gider virkelig ikke bruge tid på at svare på alt det der. Det er fuldstændig meningsløst sludder.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 27/01-11 23:33, rettet 27/01-11 23:34 
>Core

Det skulle jeg ikke mene nej.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 27/01-11 23:36, rettet 27/01-11 23:49 
neros>
LOL du må virkelig kede dig.

Det var da rart at du gider at følge op på dine egne udsagn på den måde. Så er der da slet ingen tvivl om hvorvidt du bør tages seriøst, næste gang du skriver noget dumt.

neros>
Bare det at du synes Mr. & Mrs. Smith er en glimrende film får mig til at stå helt af.

Kan du ikke, eller vil du ikke, læse indlæggene ordentligt?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 27/01-11 23:52, rettet 28/01-11 00:23 
Core>
neros>
LOL du må virkelig kede dig.

Det var da rart at du gider at følge op på dine egne udsagn på den måde. Så er der da slet ingen tvivl om hvorvidt du bør tages seriøst, næste gang du skriver noget dumt.



Dine holdninger om mig som person interessere mig ikke Core :-)
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 27/01-11 23:52, rettet 27/01-11 23:54 
Jeg har aldrig snakket om din person. Kender dig ikke. Læs indlæggene.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/01-11 23:54, rettet 27/01-11 23:57 
Wehner>
Den er glimrende underholdning med to lækre mennesker i hovedrollerne. Hvis man får andet, end man forventer, så er man selv ude om det.

Man kan vel godt få det som man forventer og så stadig synes det er noget bræk?

Du får det til at lyde som om at man ikke kan synes en film er dårlig så længe man har de rette forventninger, hvilket jo er noget forfærdeligt vrøvl.

Ens forventninger har vel generelt ikke en brik at gøre med om man i sidste ende synes en film er god eller ej. Enten bliver man overasket i positiv eller negativ grad eller også bliver ens forventninger bekræftet ligeledes positivt eller negativt.
CoreCoreSkrevet 27/01-11 23:56 
Hvorfor se en film, som man på forhånd forventer er crap?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 28/01-11 00:10 
Måske troede man den var crap på den "gode måde"!
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/01-11 00:13 
Core>
Hvorfor se en film, som man på forhånd forventer er crap?

Det er vel irrelevant for diskussionen, det kan der vel være mange årsager til at man gør.

Men i teorien kan vi jo godt tage ind og se samme film med de samme forventninger og så have vidt forskellige meninger om filmen bagefter.

Så har den ene af os haft forkerte forventninger eller hvad?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/01-11 00:43, rettet 28/01-11 00:43 
jaes>
Hvad har der egentlig været af meget gode actionfilm gennem tiderne, hvor kvinder spiller hovedrollen som "actionhelt" og ikke tudekiks eller lignende?

Jeg tænkte lige, at jeg nemt kunne fiske en håndfuld ud af DVD-samlingen, men det kunne jeg ikke :/

De fleste kvinder har bare ikke "talent for vold". Det ser næsten altid fake ud, når kvinder slås i film. En betonlebbe remake af Commando ville nok heller ikke sælge så mange billetter ;)

Core>
Hvorfor se en film, som man på forhånd forventer er crap?

Ellers får man jo aldrig set film som Toxic Avenger og går glip af en masse motion til lattermusklerne.
AV Intelligent Terminal
jaesjaesSkrevet 28/01-11 01:42 
Core>
jaes>
ikke tudekiks eller lignende?

Det var ikke mig der sagde de ikke måtte tude. Det var en del af efterlysningen. Læs nu indlæggene.

Øh, hvad mener du lige, eller har du fejl-qouted noget, og hvorfor er du pludselig så spids, når nu jeg svarede venligt? ;)

Jeg skrev: "Hvad har der egentlig været af meget gode actionfilm gennem tiderne, hvor kvinder spiller hovedrollen som "actionhelt" og ikke tudekiks eller lignende?"

Du skrev: "8. Et af ønskerne var kvindelig actionhelt der ikke tuder. Weaver tuder ret meget i Alien og Alien 3..."

- Talte du ikke om mine ønsker? Hvis ja, så havde du jo opfattet dem anderledes end tiltænkt: Jeg spurgte om folk kendte til film med kvindelige actionhelte - om de tuder, hækler eller spiser croissanter samtidig med at de laver 180-graders-vendinger, er sådan set ligemeget.

Derefter kom så vores to nyeste indlæg...
CoreCoreSkrevet 28/01-11 09:11 
jaes>
Øh, hvad mener du lige, eller har du fejl-qouted noget, og hvorfor er du pludselig så spids, når nu jeg svarede venligt?

Det var slet ikke til dig. Quoten var der bare for at vise, at tudesnakken ikke startede hos mig.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 28/01-11 09:31, rettet 28/01-11 09:31 
neros>
..og Mr. & Mrs. Smith er da ikke noget man tager i bio for at se. Det måske den ringeste film jeg nogensinde har set!

Amen

Wehner>
Den er glimrende underholdning med to lækre mennesker i hovedrollerne. Hvis man får andet, end man forventer, så er man selv ude om det.

Jeg forventede ikke engang en god film, jeg forventede middelmådig underholdning med to lækre mennesker i hovedrollerne, men fik en forvirret omgang pis uden hoved og hale og absolut intet tiltrækkende ved filmen.
Batman & Robin er til sammenligning en langt, langt mere underholdende film.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 28/01-11 09:54 
Jeg er helt uenig og var fint underholdt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 28/01-11 10:10 
jaes>
Jeg spurgte om folk kendte til film med kvindelige actionhelte - om de tuder, hækler eller spiser croissanter samtidig med at de laver 180-graders-vendinger, er sådan set ligemeget.

Det var egentlig også bare det jeg ville svarer på :-) Og der synes jeg kun Ripley gør det godt. Sarah Connor kommer tæt på men overskygges af The Terminator ;D
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 28/01-11 10:16 
Sumez>
Batman & Robin er til sammenligning en langt, langt mere underholdende film.

Uha hehe det er ellers også en meget ringe film. Den har ikke engang B-Faktor.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 28/01-11 10:18, rettet 28/01-11 10:19 
Det tænkte jeg også første gang jeg så den, men sidste gang satte jeg mig bare tilbage og nød Arnolds fortræffeligt ringe one-liners og den blasfemiske Bane. Poison Ivy kunne de godt have skåret væk. :P Den har alligevel lidt kultstatus, den film, brugte flere klip fra den til en videoteaser for en fest jeg var med til at holde får et par uger siden.

Catwoman er et bedre eksempel på en film der er så ringe at den går under B-faktor.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 28/01-11 10:22 
Wehner>
Er der nogen, der har set de to forlængede udgaver af Avatar og kan sige noget om den?

Jeg har ikke fået set nogle af dem, men jeg tror ikke man skal give sig i kast med at se dem, hvis ikke man kan lide Avatar ;) Det kan jeg sådan set godt, men det er jo ikke alle der har samme tålmodighed, når historien er så simpel.

Den skulle iøvrigt kunne købes i Blockbuster til 169,-, så der er ingen grund til, at hive den hjem fra CDON.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 28/01-11 10:22, rettet 28/01-11 10:23 
Wehner>
Jeg er helt uenig og var fint underholdt.

Ditto. Jeg fortryder faktisk, at jeg ikke har den lettere forlængede udgave, som er udkommet i visse Europæiske lande :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 28/01-11 10:29 
Tak for tippet med Blockbuster. Jeg tror egentlig godt, jeg kan lide Avatar, så jeg har lidt lyst til at se det hele. National Geographic-delen var jeg i hvert fald helt pjattet med.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 28/01-11 11:11, rettet 28/01-11 15:24 
Sumez>
Det tænkte jeg også første gang jeg så den, men sidste gang satte jeg mig bare tilbage og nød Arnolds fortræffeligt ringe one-liners og den blasfemiske Bane. Poison Ivy kunne de godt have skåret væk. :P Den har alligevel lidt kultstatus, den film, brugte flere klip fra den til en videoteaser for en fest jeg var med til at holde får et par uger siden.

Catwoman er et bedre eksempel på en film der er så ringe at den går under B-faktor.

Ja der er nogle ret flotte one liners ihvertfald :-)

Enig med dig om Catwoman også.
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 28/01-11 16:12, rettet 28/01-11 16:22 
Tak for svarene. Håber ikke det lød som om, jeg har en fetisch i den retning ;) Al respekt til folk, der har, men det er nu ikke tilfældet for mig.

silverstar>
Nikita

Den havde jeg glemt. Anne Parillau er rigtig nok kickass i den film.

Underworld filmene

Er de gode som film i det hele taget, eller skal man være stor fan af vampyrfilm?

COre>
KILL BILL

Også en jeg glemte. Uma Thurman er ganske overbevisende.
WehnerWehnerSkrevet 28/01-11 16:19 
Hvis du ikke er fan af vampyrfilm, skal du nok i hvert fald holde dig til den første Underworld. Ikke at den er noget mesterværk, men serien tager et dyk derefter.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 28/01-11 16:44, rettet 28/01-11 16:46 
Jeg har det ok med vampyrfilm, hvis de er gode, når man skræller vampyr-delen fra. Kan være jeg hopper på den første film på et tidspunkt.

Måske ikke de bedste ordvalg - når man siger, at man ikke er fan er noget, ligger det jo nærmest implicit, at man så ikke kan lide tingen :)

EDIT: At huske hvad man selv skriver - jeg skrev jo, at jeg ikke er stor fan, så det var vel tydeligt nok hehe.
silverstarsilverstarSkrevet 28/01-11 19:29 
Enig, den første Underworld film er den bedste (den er middelgod i min optik), den næste en tand dårligere, og den seneste en tand dårligere igen.
Jeg kan godt lide vampyr-film, så for mig har de været seværdige, men den seneste er kvalitetsmæssigt på kanten til at jeg står af :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
CoreCoreSkrevet 28/01-11 21:31 
Hov....Kick Ass glemte vi vist også.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/01-11 22:00, rettet 28/01-11 22:26 
Lidt f€€ked, at Hit-Girl er det tætteste vi kommer på en rigtig action-kvind :D
AV Intelligent Terminal
CoreCoreSkrevet 28/01-11 22:09 
Men hun sparker mere røv end de fleste fuldvoksne.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/01-11 00:22 
Sumez>
neros>
..og Mr. & Mrs. Smith er da ikke noget man tager i bio for at se. Det måske den ringeste film jeg nogensinde har set!

Amen

Wehner>
Den er glimrende underholdning med to lækre mennesker i hovedrollerne. Hvis man får andet, end man forventer, så er man selv ude om det.

Jeg forventede ikke engang en god film, jeg forventede middelmådig underholdning med to lækre mennesker i hovedrollerne, men fik en forvirret omgang pis uden hoved og hale og absolut intet tiltrækkende ved filmen.

Mr. & Mrs. Smith er jo en tøsefilm forklædt som actionfilm. Lidt på samme måde som Smokin' Aces, bare mere åbenlyst. Den forsøger at ramme flere målgrupper på én gang og ender derfor med bare at være middelmådig til det hele. Hvis man betragter den som Notting Hill med skydevåben, er det vel en.. okay film, men ikke noget at råbe hurra for :)
AV Intelligent Terminal
1'802 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig