X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Filmsnak


Svar
jaesjaesSkrevet 03/10-06 16:18, rettet 03/10-06 16:26 
Luc Besson har pensioneret sig selv som filminstruktør. Det er et par måneder siden det kom frem, men jeg følger ikke så meget med i den slags, så jeg har først læst det i dag. Det har vist heller ikke været nævnt herinde.

Det er da lidt vildt. I hvert fald har han for mig altid stået som noget nær det perfekte bindeled mellem den franske og den amerikanske filmtradition. Han har da ... Se hele indlægget


Film-making is such a demanding mistress.
1'802 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
CoreCoreSkrevet 17/08-09 21:59, rettet 17/08-09 22:03 
The Mist, Quarantine (eller [REC], men forskellen er vist ikke så stor)...og ja, Eden Lake - og måske Last House On The Left (2009) bagefter, bare for at even the score ;o)

Det er i hvert fald de horror-film jeg har haft mest fornøjelse af, det sidste års tid (desværre er det en genre der byder på meget meget få rigtig gode film).

Er i øvrigt også vild med Skeleton Key. The Exorcism Of Emily Rose er bestemt også en anbefaling værd.

Og jeg har hørt at Shrooms, skulle være exceptionelt gusten, på den fede måde...tror jeg.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 17/08-09 22:01, rettet 17/08-09 22:03 
Nu kan I sige mig imod, men glem ikke http://www.imdb.com/title/tt0805570/]The Midnight Meat Train[/LINK]" target="">The Midnight Meat Train (2008). Der er vel tæt på INGEN andre gyserfilm af nyere tid, der nærmer sig denne film teknisk gysermæssigt. Ellers må I lige lade mig det vide, tak. ;)

Det er ikke fordi, jeg synes TMMT er den "nye Hellraiser", men det er den mest overbevisende gengivelse/filmatisering af en Clive Barker-novelle, jeg har set siden http://www.imdb.com/title/tt0103919/]Candyman[/LINK]" target="">Candyman (1992).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/08-09 22:25 
SkyblazeR>
Nu kan I sige mig imod, men glem ikke http://www.imdb.com/title/tt0805570/]The Midnight Meat Train[/LINK]" target="">The Midnight Meat Train (2008). Der er vel tæt på INGEN andre gyserfilm af nyere tid, der nærmer sig denne film teknisk gysermæssigt. Ellers må I lige lade mig det vide, tak. ;)

Jeg har ikke set den endnu, men jeg har hørt, at "Drag me to Hell" skulle være helt deroppe og ringe!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/08-09 23:01, rettet 17/08-09 23:02 
Core>
The Mist

Ikke at forveksle med The Fog. The Mist er virkelig en sej monsterfilm. Den mindede mig om Dawn of the Dead og det er positivt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 17/08-09 23:01, rettet 17/08-09 23:02 
Jeg har set det meste af hvad der bliver nævnt, men ikke The Midnight Meat Train f.eks. The Mist er über fed. Jeg er faktisk mest til sådanne lidt Sci-fi horror film med uhyggelige monstre som bare vil æde og dræbe ;D hehe

Stadigvæk så har jeg ikke så meget forstand på de japanske gyserfilm så jeg vil kikke det igennem.

Ja gyserfilm er en kærkommen genre hos mig, men rigtig nok så er der langt mellem de gode af slagsen. Jeepers Creepers den første løb mig godt nok koldt ned af ryggen den første gang jeg så den. Ligeledes så er The Shinning med Jack Nickelson måske den bedste gyserfilm jeg har set.
Bashful Neophyte
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 17/08-09 23:03, rettet 17/08-09 23:04 
Hyakotake>
SkyblazeR>
Nu kan I sige mig imod, men glem ikke http://www.imdb.com/title/tt0805570/]The Midnight Meat Train[/LINK]" target="">The Midnight Meat Train (2008). Der er vel tæt på INGEN andre gyserfilm af nyere tid, der nærmer sig denne film teknisk gysermæssigt. Ellers må I lige lade mig det vide, tak. ;)


Har ikke set DMTH, men er ret spændt :) Posteren virkede ret lam, indtil jeg fik zoomet ind på den ("skumle hænder befamler"). Altså ikke at jeg dømmer film ud fra posters alene... ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HeroldHeroldSkrevet 17/08-09 23:28 
Drag Me to Hell er fantastisk, men er ikke et gys som sådan, men derimod en to timer lang hyldest af og reference til Sam Raimi... af Sam Raimi. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 17/08-09 23:31, rettet 17/08-09 23:34 
neros>
Stadigvæk så har jeg ikke så meget forstand på de japanske gyserfilm så jeg vil kikke det igennem.

The Midnight Meat Train er dog ikke så meget japansk, som den er instrueret af en japaner. :)

Af japanske gyserfilm vil jeg nævne en mindre håndfuld. http://www.imdb.com/title/tt0286751/]Kaïro[/LINK]" target="">Kaïro (Pulse, 2001) og http://www.imdb.com/title/tt0308379/]Dark Water[/LINK]" target="">Dark Water (2002) er øverst på listen over mine foretrukne gyserfilm fra Japan. Hvis du er til Forbidden Siren-spillene, så tjek evt. http://www.imdb.com/title/tt0494815/]Sairen[/LINK]" target="">Sairen (2006) og http://www.imdb.com/title/tt0296032/]Kakashi[/LINK]" target="">Kakashi (aka Scarecrow, 2001) - jeg synes sidstnævnte er lidt overset og undervurderet. Og for ikke at glemme http://www.eiga.dk/anmeldelse.php?id=92]Mistet Opkald[/LINK]" target="">Mistet Opkald (aka One Missed Call, 2003). Jeg behøver nok ikke at nævne følgende, men gør det alligevel: http://www.eiga.dk/anmeldelse.php?id=64]Ringu[/LINK]" target="">Ringu (aka Ring, 1998). :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
JuggernautJuggernautSkrevet 18/08-09 11:07 
SkyblazeR>
Af japanske gyserfilm vil jeg nævne en mindre håndfuld. http://www.imdb.com/title/tt0286751/]Kaïro[/LINK]" target="">Kaïro (Pulse, 2001) og http://www.imdb.com/title/tt0308379/]Dark Water[/LINK]" target="">Dark Water (2002) er øverst på listen over mine foretrukne gyserfilm fra Japan. Hvis du er til Forbidden Siren-spillene, så tjek evt. http://www.imdb.com/title/tt0494815/]Sairen[/LINK]" target="">Sairen (2006) og http://www.imdb.com/title/tt0296032/]Kakashi[/LINK]" target="">Kakashi (aka Scarecrow, 2001) - jeg synes sidstnævnte er lidt overset og undervurderet. Og for ikke at glemme http://www.eiga.dk/anmeldelse.php?id=92]Mistet Opkald[/LINK]" target="">Mistet Opkald (aka One Missed Call, 2003). Jeg behøver nok ikke at nævne følgende, men gør det alligevel: http://www.eiga.dk/anmeldelse.php?id=64]Ringu[/LINK]" target="">Ringu (aka Ring, 1998). :)

Uha, Kairo og Dark Water er et par af mine absolutte favoritter! Selv den amerikanske remake af DW er, modsat de fleste andre, dybt ubehagelig og på fuld højde med de japanske udgivelser.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 18/08-09 11:29 
Jeg kan ikke lige huske om jeg har set The Ring, men Dark Water er ihvertfald meget bedre end det lidt flade US remake ;-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 21/08-09 19:10, rettet 21/08-09 19:12 
Det er vist ikke nævnt, at Ridley Scott skal instruere den kommende Alien prequel. Jeg vidste ikke engang, at der var en ny Alien-film på vej. Hvis det ikke lige er fordi Ridley Scott skal instruere ville jeg helst have undværet - Alien starter et perfekt sted, der er ingen grund til vise, hvad der skete inden. Men ok, Ridley Scott!

http://www.variety.com/article/VR1118006722.html?categoryid=13&cs=1&nid=2562
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/08-09 01:44 
Jeg havde lidt et håb om en ny Alien-film, der blev til som et samarbejde mellem Ridley Scott og James Cameron. Men det sker jo så ikke... :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
nerosnerosSkrevet 22/08-09 10:21, rettet 22/08-09 10:22 
Det er utrolig gode nyheder for mig, men jeg havde også gerne set et samarbejde med James Cameron. Endelig kan vi få en ny Alien film at se, og så gøre en ende på den forfærdenlige dårlige Alien 4!

Jeg synes det var lidt svært at tyde i teksten, men hvor starter denne Alien film så henne , og har den overhovedet noget med trillogien at gøre?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 22/08-09 10:23, rettet 22/08-09 10:29 
Så vidt jeg husker, så handler den vist om det der skete op til at "the space jockey" bliver fundet af Nostromo. Men jeg kan ikke huske konkret hvor jeg har det fra.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 22/08-09 10:50, rettet 22/08-09 11:00 
Aha altså handlingen følger op på hvad der skete før 1'eren ;-) Spændene! Kan slet ikke vente.

Det er nok også rimeligt svært at kører videre fra den tåbelige fjerde film, og Sigourney Weaver vil jo nok ikke være med mere :-(
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 22/08-09 11:20 
Den fjerde film er glimrende, hvis man kan lide Jeunets stil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 22/08-09 11:32, rettet 22/08-09 11:33 
Problemet med den er især, at det bliver lidt til en komedie han af vejen hvilket jeg absolut ikke finder er passende i den filmserie.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/08-09 12:11 
Jeg kan nu meget godt li' Resurrection. 2'eren var også lidt af en komedie :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 22/08-09 12:22 
Why you little.... ;D

2'eren/Aliens er ikke en komedie det er en bad ass action flick!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 22/08-09 12:24 
Med sjove bemærkninger! :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/08-09 13:25 
Det er godt at læse, at jeg ikke er den eneste der mener at Resurrection er god, på trods af den kritik der ellers, noget uberettiget, haglede ned over filmen.

Det undre mig at Ridley Scott vender tilbage til Alien universet, men han må mene at han kan gentage succesen. Det bliver spændende at se hvad der kommer ud af projektet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 22/08-09 14:15 
neros>
Why you little.... ;D

2'eren/Aliens er ikke en komedie det er en bad ass action flick!

I couldn't agree more :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
nerosnerosSkrevet 22/08-09 22:17, rettet 22/08-09 22:19 
Echelon VI>
Det undre mig at Ridley Scott vender tilbage til Alien universet, men han må mene at han kan gentage succesen. Det bliver spændende at se hvad der kommer ud af projektet.

Jeg har altid håbet på det ville ske selvom alle odds var lidt imod det, men jeg er ihvertfald også meget spændt på den nu.

Angående Alien: Resurrection så har jeg aldrig været glad for Jean-Pierre Jeunet. Jeg ved sku ikke helt hvorfor? Jeg kan egentlig godt lide hans skuespillere som f.eks Ron Perlman, men der er et eller andet med hans visuelle del som irriterer mig voldsomt. Farverne er skruet helt op og så elsker han close ups af ansigter ud i det uendelige. Fortæller teknikken i billeder er heller ikke lige mig, og har en tendens til at blive en smule for kunstnerisk til min smag, og det passer ihvertfald ikke ind i Alien universet IMO. David Fincher gjorde et meget bedre arbejde med Alien 3, og her er vi ovre i et meget mere dystert og koldt univers hvor jeg mener Alien filmene hører hjemme :-)
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 23/08-09 09:25 
neros>
David Fincher gjorde et meget bedre arbejde med Alien 3, og her er vi ovre i et meget mere dystert og koldt univers hvor jeg mener Alien filmene hører hjemme :-)


Helt enig! Jeg gik ud af biografen efter at have set 4'eren med en meget dårlig smag i munden. Sammenlignet med Finchers fantastiske 3'er, som jeg betragter som den bedste film i hele serien, var og er Resurrection altså noget værre bras. Den er alt for kunstig (farverne og kulisserne), fortænkt (kloning mv.), dårligt castet (Winona Ryder?!) og ikke en skid spændende.

SPOILER-TEKST:
For mig at se er der et alienkvantitetsparadoks i denne filmserie:
Alien (een alien) - skræmmende slasher-agtig film
Aliens (flere aliens) - actionflick uden egentlig uhygge
Alien3 (een alien) - skræmmende på flere planer (monster, sociale grupperinger, isolation)
Alien Resurrection (flere aliens) - actionflick uden uhygge
[inspirational quote here]
nerosnerosSkrevet 23/08-09 09:37, rettet 23/08-09 09:39 
Jeg er også fuldstændig enig med dig, men i min bog er Alien og Aliens de bedste film. Jeg kan ikke bestemme mig hvilke film der er bedst af de to ;-)
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 23/08-09 10:35 
Jeg synes nu nok, at Aliens var døduhyggelig, da jeg så den som 13-årig første gang. Ikke på samme måde som den første selvfølgelig, men uhygge ikke desto mindre.
XiwanaXiwanaSkrevet 23/08-09 11:41 
Jmog>
Jeg synes nu nok, at Aliens var døduhyggelig, da jeg så den som 13-årig første gang. Ikke på samme måde som den første selvfølgelig, men uhygge ikke desto mindre.

Den er da også uhyggelig, men ikke nær så uhyggelig som Ridley Scotts eller David Finchers film. Aliens er i min bog dog mere en action-sci-fi-film end en slasherfilm som 1'eren og 3'eren.
[inspirational quote here]
nerosnerosSkrevet 23/08-09 12:01 
Du mener Sci-fi-Horror, men jeg kan godt se hvor du vil hen med genren slasherfilm ;-)
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 23/08-09 16:52, rettet 23/08-09 16:53 
Holder også på at Alien og Aliens er de bedste i serien. De tager hver deres tilgang til emnet (en vs. mange, spændings uhygge mod overvældende action).. de er højt på min favoritliste over film.

3'eren er ikke lige mig, det bliver ikke bedre af at se informationen bag om filmen, der virkelig pensler ud hvilket "rush-job" den filmen var. Den er ok, bare ikke på niveau på de 2 første.

4'eren synes jeg rykker lidt for meget på scalaen mellem spænding og action... for meget en actionfilm, hvor de 3 andre var bedre til at give et indtryk af "horror" i den situation menneskerne i filmen sidder i. Den har også svært ved at fange samme spil som 2'eren, hvor humoren trækker lidt for meget focus fra scenen (synes 2'eren forstod at holde det overordnet indtryk, selvom der var sjove ting med). Der var en del ting som filmen gjorde rigtigt, som feks måden aliensne undslipper på, militæerets brug af menneske hosts osv... men hele hybrid delen kunne de godt have kastet ud til højre og lavet noget andet.. den drejning brød jeg mig ikke om.

Troede ikke det kunne blive værre og så kom AvP og AvP2.. æv siger jeg bare. Det er lidt lige som Uwe der smider Bloodrayne ind i en western.. man tager noget og så smadre man det ned i en kasse og tager ikke hensyn til de dele der bliver knust for at kunne få det til at passe sammen... trist.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
nerosnerosSkrevet 02/09-09 20:01, rettet 02/09-09 22:08 
Er der nogen som har nogle gode forslag til dvdfilm jeg skal leje og se. Har ikke fuldt så meget med i alt det nye på det sidste :-)

Jeg er glad for Sci-fi og Gyserfilm, men også et godt drama, eller bare en god historie er også velkommen.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/09-09 20:38 
Jeg har langt om længe fået set Old Boy, og synes den var rigtig god. Den kan du kaste dig over hvis du ikke har set den.

Ellers er der jo Cohen brødrenes film "The Man Who Wasen't There" med Billy Bob, som jeg også har fået set for nyligt, og kan anbefale.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Per SPer SSkrevet 02/09-09 20:40, rettet 02/09-09 22:41 
In the Electric Mist (2009)
Mænd der hader kvinder (2008)
Flash of Genius (2008)
The Boat That Rocked (2009)
Gran Torino (2008)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
XiwanaXiwanaSkrevet 02/09-09 20:41 
Jeg kan varmt anbefale "American Splendor" (2003). En meget smuk og stemningsfuld film. Paul Giamatti spiller fantastisk!
[inspirational quote here]
jaesjaesSkrevet 02/09-09 22:04 
Per S>
Mænd der hader kvinder (2208)

Den kan jeg også anbefale. Og det er ikke sci-fi, selvom Per synes, det skal være det :P
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 02/09-09 22:15, rettet 02/09-09 22:17 
http://www.imdb.com/rg/NEW5LHS//title/tt0490181/]Mutant Chronicles[/LINK]" target="">Mutant Chronicles (2707): Virker undervurderet, efter min mening... :) Men fantastisk sci-fi-underholdning, hvis man tager kritikerbrillerne af.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Per SPer SSkrevet 02/09-09 22:21, rettet 02/09-09 22:21 
Til jaes: "men også et godt drama, eller bare en god historie er også velkommen."

- huske at læse - hele - sætningen.. ;)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
jaesjaesSkrevet 02/09-09 22:35, rettet 02/09-09 22:35 
Husk at læse hele min quote :D

Hint: Årstal ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-09 22:39 
Jeg kan også stå inde for Mutant Chronicles der er med samme skuespiller som i The Punisher (den gode af dem) og The Mist der også flere gange har været nævnt herinde.

The Mist er nu bedre end TMC men den er stadig værd at se IMO.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Per SPer SSkrevet 02/09-09 22:42 
Til jaes:

Ahhh. ;) - og nu er det så rettet..
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 02/09-09 22:57, rettet 02/09-09 22:58 
Konsolkongen>
Jeg kan også stå inde for Mutant Chronicles der er med samme skuespiller som i The Punisher (den gode af dem) og The Mist der også flere gange har været nævnt herinde.

Jep, ham med "tøse"-efternavnet (Thomas Jane) - han spiller typisk ret "whatever"-tuff i sine roller. Han var også rimelig hård i "Dødens Gab"-klonen http://www.imdb.com/title/tt0149261/]Deep Blue Sea[/LINK]" target="">Deep Blue Sea (1999).

Ron Perlman (Hellboy) sætter i øvrigt også sit beskidte/behårede fingeraftryk på Mutantkrøniken. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
nerosnerosSkrevet 02/09-09 23:30 
Hey fedt med alle forslagene.

Gran Torino
Mænd der hader kvinder
The Man Who Wasen't There
American Splendor, (iøvrigt helt fantastisk film)
Mutant Chronicles

Har jeg set :-) Men der er også andre titler som i nævner jeg ikke har set endnu. Så nu er der noget at komme igang med, men bliv endelig ved med at komme med forslag ;D

Jeg havde sku ikke lige regnet med at Thomas Jane var ham som var MEGA helten i Deep Blue Sea, Sjovt!

Jeg kan ellers anbefalde at folk ser Kairo aka Pulse. Den er fandme scarry :-(

Kairo
Bashful Neophyte
LarsGLLarsGLSkrevet 02/09-09 23:41 
Ingen tvivl: Lad den rette komme ind.

Smuk svensk vampyrfilm med fantastisk stemning.

Låt den rätte komma in/Let the Right One In
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/09-09 11:15 
neros>
Jeg havde sku ikke lige regnet med at Thomas Jane var ham som var MEGA helten i Deep Blue Sea, Sjovt!

"Punisher vs Giant Shark"?

neros>
Jeg kan ellers anbefalde at folk ser Kairo aka Pulse. Den er fandme scarry :-(

Ja, den kan godt give ar på sjælen :-)
nerosnerosSkrevet 03/09-09 11:21 
Hyakotake>
"Punisher vs Giant Shark"?

Hehe ja det burde være filmens rigtige navn ;D
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 02/11-09 10:50 
Hvad findes der af dvd'er med suverænt ekstra-materiale?

I 2-disc-versionerne af King Kong og Star Wars Ep. 3 er der fx ret fede produktionsdagbøger.
nerosnerosSkrevet 02/11-09 11:51 
Tron : 2 disc collector's edition
Once Upon A Time In The West : Speciel collector's edition
The Warriors : Ultimate director's cut

Kan anbefales :-)
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/11-09 12:23 
Hvad med at kunne lide filmen på DVD'en først, og derefter bekymre sig om hvad ekstra-gejl producenterne har smidt på? Du vil vel ikke sige mig, at du kunne finde på at købe en vilkårlig film KUN fordi den havde velproducerede features?
jaesjaesSkrevet 02/11-09 13:30, rettet 02/11-09 13:47 
Det var da en spøjs kommentar. Først og fremmest fordi du jo kan være ligeglad med, hvilke film jeg køber :)

Men for at svare på dit spørgsmål. For det meste er selve filmen (naturligvis) vigtigst. Men da jeg, synes det er sjovt at se "bag kameraet"-dokumentarer, og en del film udgives i versioner med og uden omfattende ekstra-materiale, kan det være godt at få indblik i, hvilke af disse udgivelser man skal bruge ekstra tid penge på at skaffe.

EDIT: Jeg er naturligvis klar over, at man kunne gå den anden vej og spørge om konkrete titler. Men det er min købsliste nok for lang til. Og hvis ekstra-materialet er godt nok, kunne jeg muligvis godt finde på at købe en film primært af den grund, hvis udgivelsen var billig. På den måde betaler jeg så primært for en dokumentar i stedet for selve filmen. Men filmen skal selvfølgelig være interessant på et eller andet plan. Det behøver bare ikke være en film jeg brænder meget for at se. En sidste årsag er film, der har lav prioritet på min købsliste (fx hvis jeg allerede har set dem flere gange). Har de gode dokumentarer, er de lidt bedre stillet :)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/11-09 17:21 
John Carpenter's The Thing har en af de bedste making of/tilbagebliksfilm jeg nogensinde har set på en billig DVD-udgivelse.
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 02/11-09 17:42 
Uh! En af mine ynglingsfilm. Jeg må hellere få fat på den så :-)
Bashful Neophyte
1'802 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig