X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Filmsnak


Svar
jaesjaesSkrevet 03/10-06 16:18, rettet 03/10-06 16:26 
Luc Besson har pensioneret sig selv som filminstruktør. Det er et par måneder siden det kom frem, men jeg følger ikke så meget med i den slags, så jeg har først læst det i dag. Det har vist heller ikke været nævnt herinde.

Det er da lidt vildt. I hvert fald har han for mig altid stået som noget nær det perfekte bindeled mellem den franske og den amerikanske filmtradition. Han har da ... Se hele indlægget


Film-making is such a demanding mistress.
1'802 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 03/10-06 16:18, rettet 03/10-06 16:26 
Luc Besson har pensioneret sig selv som filminstruktør. Det er et par måneder siden det kom frem, men jeg følger ikke så meget med i den slags, så jeg har først læst det i dag. Det har vist heller ikke været nævnt herinde.

Det er da lidt vildt. I hvert fald har han for mig altid stået som noget nær det perfekte bindeled mellem den franske og den amerikanske filmtradition. Han har da instrueret mindre gode film, men cirka halvdelen af hans spillefilm er små eller store mesterværker i min bog (Le Grand bleu, Nikita, Léon og The Fifth Element).

Det er lidt noget øv, synes jeg. Han skulle hellere stoppe med at producere elendige taxi-film og sætte sig tilbage i instruktørstolen :)

Film-making is such a demanding mistress.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/10-06 18:22 
Nå, så blev det endelig officielt. Jeg havde afskrevet ham for flere år siden, efter 'Messenger', hvor han for alvor gik i producer-rollen (for en hel række film, som bare ikke lever op til hans standard).

imdb har listet 2 film i det 21. århundrede med Besson som instruktør, og disse bliver så de sidste. Jeg har ikke set nogen af dem, men regner da med at støve dem op ved lejlighed (de lyder ikke til at være højprioritets-film).

Comedy/romance? Yuck!
millenniummillenniumSkrevet 04/10-06 08:29 
Nå ja, han slutter da af med, hvad der kunne ligne, hans største film-darling siden The Femte Element. Han har jo selv skrevet bøgerne 'Arthur og Minimoyserne' og nu bliver den filmatiseret som den dyreste europæiske CG børnefilm nogensinde. Madonna, David Bowie og Snoop Dogg ligger stemmer til den engelske udgave, så mon ikke de æder en stor del af budgettet :)

Altid noget at den lunkne Angel-A ikke skulle være hans afskedskoncert, (med den totalt ukendte langbenede danske skuespillerinde som ingen havde hørt om før).
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 04/10-06 17:04 
millennium>
Nå ja, han slutter da af med, hvad der kunne ligne, hans største film-darling siden The Femte Element.

Den udtalelse vækkede min interesse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 04/10-06 17:16 
Det er et ret interessant interview. Jeg ved sgu ikke rigtig, altså skærer vi hans pinlige produktioner fra, og det bør vi jo nok, så er der stadig tale om en instruktør jeg aldrig helt kom på god fod med. :)

Han er uden tvivl en ener, og en meget idiosynkratisk instruktør og for det respekterer jeg ham. Men jeg er nok ikke helt tosset med ham. Alligevel er han god for film man kan snakke om og diskutere under/over rødvinståger, så hvis det her er sidste station er det sgu ærgeligt.

Det er altid godt med instruktører der kan irritere synes jeg. Mange film siger man bare "phhhh duer ikke ...næste" til. Hans film har ofte vakt noget der gjorde at jeg ikke kunne slippe dem, selvom jeg ikke var begejstret. Det minder mig lidt om Greenaway faktisk :) Sorry OT.
Hvad sker der?
millenniummillenniumSkrevet 04/10-06 21:41, rettet 10/10-06 14:22 
Screen kører nu en historie om Luc Besson, der har taget sin 'film-pension' til revurdering. (sorry, linket kræver abonnement). Typisk! Men hvis Arthur bliver et kæmpehit, så skal der jo også nok laves nogle efterfølgere.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 10/10-06 14:23 
*BUMP*

Lidt buzz-talk: fornyligt var der Arthur pressevisning i frankring for journalister, og de første rygter lyder rigtig godt. Minimoysernes verden skulle være forrygende flot lavet, og det er vidst ret tydeligt at produktionsholdet har brugt 5 år på sagerne. Selvom det primært er en børnefilm, så måtte man være lavet af hærdet kevlar hvis filmen ikke tvinger den barnlige sjæl ud hos alle.

...So I heard.
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 26/10-06 00:57, rettet 26/10-06 00:58 
Jeg har en underlig trang til at høre hvad nogle af de mange filmentusiaster (og horrorentusiaster) herinde synes om Saw?

Den er vist slet ikke diskuteret før, så den er vel ikke en stor klassiker blandt horrorfans. Men jeg så den for nylig, og på trods af enkelte problemer, synes jeg virkelig den er et frisk pust i genren.

Jeg har ikke set overvældende mange gyserfilm, men Saw er da røget ind på min top 5 :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/10-06 02:19 
Jeg ææælsker "Saw"! Den har så få problemer, som er helt til at overse i det store hele, og historien er både spændende og godt skruet sammen. Jeg har læst og hørt meget om, hvor ringe specielt doktoren leverer sit skuespil, men jeg mener det er vildt overdrevet, og har slet intet problem med hans præstation.

"Saw 2" er en meget værdig opfølgning; plottet tager en ny drejning og bygger flot videre på forgængeren. Jeg er virkelig spændt på nummer 3!
NaieraNaieraSkrevet 26/10-06 21:26 
Jeg var vild med den første. Sjældent har jeg set så spændende en film. Eller, den fik mig i hvert fald helt op og køre, hen mod slutningen. 'Edge of your seat'-halløj, bogstaveligt talt.

Efterfølgeren var jeg ikke vild med.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 24/03-07 20:47, rettet 24/03-07 20:49 
Jeg leder efter titlen på en tegnefilm jeg så i TP Musik for nylig, men jeg fik desværre ikke skrevet titlen ned.

På coveret ses en tandemcykel med vel en 5-7 mennesker på. Filmen skulle have vundet en pris til Cannes-festivalen i 2003, men IMDb giver mig ikke rigtig noget, jeg kan huske filmen på.

Det er sandsynligvis enten en belgisk eller fransk film, titlen var i hvert fald på fransk.

Tegnestilen så rigtig lækker ud, så jeg må bare vide mere :)

Forresten læste jeg forleden i en lokalavis, at Luc Besson bestemt ikke har besluttet at trække sig tilbage som instruktør. Det var noget en journalist fik galt i halsen.
CoreCoreSkrevet 24/03-07 20:57 
Kan det være Trillingerne fra Belville?

Les Triplettes De Belville
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
jaesjaesSkrevet 24/03-07 21:03 
Ja, det er den, tak :)
RooneyRooneySkrevet 09/04-07 00:31 
John Rambo er snart tilbage, og jeg glæder mig ihvertfald til at se resultatet; Rambo: First Blood Part II, står for mig stadig som en af de bedste action flicks fra 80'erne - ikke kun fordi jeg synes det er fedt at Cameron har skrevet manuskriptet, men fordi den generelt fuckin' rocks.

Rambo IV set pics
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
jaesjaesSkrevet 09/08-07 22:55 
Commando med Arnold i dummekassen kl. 23.20 på TV2.

Jeg havde oprindelig ikke tænkt mig at se den, eller gøre opmærksom på den her, men nedenstående brugervurdering fra IMDB, samt en forumtråd samme sted fra, gør, at jeg må revurdere og som minimum gense noget af skidtet :)

Tilsammen opsumerer det vist meget godt meget af det de fleste af os elsker ved, i bedste fald, middelmådige actionfilm fra 80'erne :)

One of my all-time favorite movies

This is by far one of the greatest movies of the century. I can't believe what an awesome movie it is. It has no morals, no lessons to teach, no political statements, no coherence, and no sense whatsoever. When Schwarzeneggar's beloved daughter is kidnapped by a psychotic dictator, he doesn't try to reason with the bad guys or take precautions like most action heroes would. He just goes bonkers and starts killing everyone in sight. The movie is packed with fantastic scenes such as Arnie crashing a car at about 80 mph, without a seatbelt, and being perfectly fine, Arnie tearing a phone booth out of a wall, Arnie punching a guy through a wall, etc. It's gloriously entertaining.

Also, despite his reputation for bad acting, he delivers all his lines with perfect comic timing ("Let off some steam, Bennett"). Bennett is also a great character, but no match for Arnold. You'd have to be completely devoid of personality to not find this at least slightly entertaining.

10/10 stars. Seriously.

100 things you learnt from 'Commando':

7. When you're naked and someone crashes into your room, the best thing to do is jump up and flash your breasts.

8) A Porshe that's hit several times and flipped is still drivable, once turned right side up

10) If you're randomly searching for your daughter in a multi housed base, blow up the first 6. Chances are, she's not in one of them.

14. When putting Camo paint on your face, you only need dark colors in stripes downs your face and arms. Filling in the spaces with lite green and brown is not needed.

16. After you get into a huge hand to hand combat fight with your enemy and then throw a pipe through his body killing him. This will not affect your 12 year old daughter one bit. in fact she will probably enjoy this. Judging from her smile.

29. If you want to free someone from a paddy wagon, shoot it with a rocket launcher. (Practice not needed as long as you read the instructions.)

38) Grenades that explode infront of you can still propel you forward

46: It's needed to take off all your clothes and just wear tight tangas when you shall row your boat 50m


Going Commando
SumezSumezSkrevet 10/08-07 11:14 
Superfed anmeldelse :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/08-07 13:21 
Det er altid sjovt at læse den slags useriøse anmeldelser.

Check eks. Outlaw Verns anmeldelse af Commando her:
http://www.geocities.com/outlawvern/ReviewsC.html#commando

Eller én af min favorit skribenter, Steven "Malak" Sumner på somethingawful.com.
Prøv at læse denne artikel om de sejeste figurer i Star Wars:
http://www.somethingawful.com/d/news/badass-star-wars.php
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 15/12-07 16:51, rettet 15/12-07 17:16 
Jeg er en sucker for eventyrfilm i genren Lad os tage det safarifarvede tøj på og lede efter mystiske skatte/dyr/objekter (TM), men synes egentlig ikke der findes så mange gode. Har jeg overset nogle perler?

Jeg har enten set eller fået anbefalet nedenstående film (nogle af dem har naturligvis gode fortsættelser), som enten er gode eller hæderlige:

Romancing the Stone
The Jewel of the Nile
The Goonies
National Treasure
Indiana Jones
Tomb Raider
The Mummy
The Scorpion King
Sahara
PJ's King Kong

...Samt selvfølgelig en række piratfilm og klassikere med fx Errol Flynn, men det er ikke lige hvad jeg mest søger p.t.

EDIT: PJ's King Kong tilføjet.
WehnerWehnerSkrevet 15/12-07 17:19, rettet 15/12-07 17:20 
har det på helt samme måde og har set alle filmene på din liste - og synes også at alle er værd at se, selvom nogle jo tydeligt er bedre end andre.
Umiddelbare indfald:

Kong Salomons Miner og Quatermain med Richard Chamberlain/Sharon Stone

Firewalker med Chuck Norris (husker denne som rigtig god, hvilket den næppe er)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 15/12-07 17:30 
Er Fantomet (med Billy Zane) ikke lidt i den retning? Djævleøen kan jeg jo heller ikke lade være med at tænke på :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
QQSkrevet 15/12-07 17:41 
Hvad med Stargate? Kan den ikke forsvares, trods den smule sci-fi der er involveret?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/12-07 19:48 
jaes>
Jeg er en sucker for eventyrfilm i genren Lad os tage det safarifarvede tøj på og lede efter mystiske skatte/dyr/objekter (TM), men synes egentlig ikke der findes så mange gode. Har jeg overset nogle perler?

Du har vist selv nævnt alle de bedste :)

Men Terry Gilliam's Time Bandits og The Adventures of Baron von Münchausen skal da nævnes, selv om de ikke er eventyrfilm på den Indiana Jones -agtige måde.
AV Intelligent Terminal
fumfumSkrevet 15/12-07 23:12 
Og den gamle klassiker med Sean Connery og Michael Caine: Manden der ville være konge.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
silverstarsilverstarSkrevet 16/12-07 01:46, rettet 16/12-07 01:47 
King Solomon's Mines, både den første med Richard Chamberlain og den nyere remake med Patrick Swayze er okay. Jeg var forbavset over at være ganske godt underholdt af den nyere version, jeg synes ikke scoren på imdb.com er helt fair. Filmen er ikke et mesterværk, men stadig en ganske underholdende sag.

Jeg kom også til at tænke på Pirates (fra 1986) af Roman Polanski.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
jaesjaesSkrevet 16/12-07 02:03, rettet 16/12-07 02:11 
Tak for forslagene. Jeg har dog set det meste af det, I nævner. Firewalker vil jeg dog nok se nærmere på.

Nogle af budene tør jeg nok ikke bruge penge på. Quatermain har fx fået 3.5/10 på IMDb. Godt nok skal man ikke lægge alt i karaktererne, men 3.5 er alligevel ikke meget. Måske hvis det havde været med en anden skuespiller end lige Richard Chamberlain :P

Hølmkjær>
Hvad med Stargate? Kan den ikke forsvares, trods den smule sci-fi der er involveret?

Jo, det er i hvert fald en beslægtet genre. Også en fin film.

Jeg kom lige til at tænke på Da Vinci Mysteriet, som jo også er en nabogenre. Det vigtigste ved de her film, kan IMO også sagtens være noget andet end lige udforskningselementet osv. De mere detektivprægede af slagsen kan være ligeså underholdende.

EDIT: 4.1/10 (Firewalker) er meget mere end 3.5, eller noget :) Nej, men konceptet virker godt, og en film med Chuck Norris og Louis Gossett Jr. hovedrollerne lyder et eller andet sted underholdende.
Alf81Alf81Skrevet 16/12-07 06:58 
Hov, hvad med Labyrinth? Og hvad med Escape from New York og Big trouble in little China (80's Kurt FTW) ? :) Man kan vel også nævne Ghostbusters filmene?
Ting om dét og pis.
jaesjaesSkrevet 16/12-07 11:55 
De film du nævner hører under eventyrgenren, men ikke lige denne undergenre, vi taler om ;)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/12-07 12:04 
Ja, "adventure", ikke "fantasy".
jaesjaesSkrevet 16/12-07 12:19 
Jeg ved ikke lige, hvem dit indlæg er henvendt til, eller hvad du præcis mener, for blandt de film alf81 nævner, er der vel både fantasy-film og adventure-film i mere bred forstand.

Uanset, vil jeg mene at fantasy er en undergenre af adventure, men det er nok som man fortolker det.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/12-07 12:34, rettet 16/12-07 12:36 
Uha, nu skal vi ikke ud i en masse genre-definition, for jeg tror aldrig man kan blive enig om, hvad der er hvad.

Men jeg mente, at "eventyr" i den sammenhæng du efterlyser er dét, jeg vil betegne som "adventure"-film (Indy osv.) i modsætning til "fantasy" (Labyrinth, Neverending Story osv.) som er "eventyr" forstået i den boglige forstand (fabler, sagn). Men det er jo bare min egen opdeling, som ganske sikkert er forskellig fra mange andres.

EDIT: (I øvrigt forstår jeg slet ikke hvordan Escape from New York kan nævnes i nogen som helst sammenhæng - for mig er den "dystopisk comedy/action/thriller" :-) )
ChronoChronoSkrevet 16/12-07 13:22 
Jeg kan huske at jeg så Allan Quatermain and the Lost City of Gold flere gange da jeg var barn. Den var totalt sej. Forstår slet ikke at den kun får 3.5 på IMDB - måske skulle jeg se den igen :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 16/12-07 18:15 
Jeg kommer også pludselig Shanghai Surprise i hu.

2,5 på imdb og produceret af bl.a. George Harrison med Madonna og Sean Penn i hovedrollerne. Den ligger genremæssigt nok lige mellem Big Trouble in Litte China og de film, vi søger.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 16/12-07 19:28 
Der er forresten også "The Adventures of Young Indiana Jones", som sikkert er cool nok. Så vidt jeg ved, er det, på godt og ondt, George Lucas' sammenklipninger af tv-serien "The Young Indiana Jones Chronicles" til en række film af 90 minutter.

Jeg så en del af afsnittene af "The Young Indiana Jones Chronicles" dengang TV3 (eller TV2?) viste et par afsnit i træk i weekenden, og den er faktisk, lidt overraskende måske, ganske fornøjelig.
WehnerWehnerSkrevet 16/12-07 19:43 
Jeg ville hellere gense Bring 'Em Back Alive aka på Eventyr i Singapore med Bruce Boxleitner som storvildtsjægeren Frank Buck.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 16/12-07 20:46 
Wow! Det var godt nok også en fed serie :-)
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 16/12-07 20:50 
seriøst? Findes der en Frank Buck serie? Jeg hørte det på lydbånd som dreng... nøjj det var højdrama og superfedt. En overgang overvejede lille Lars at blive Frank Buck når han blev stor.

Det skal jeg da lige kigge nærmere på det her.
Hvad sker der?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/12-07 20:53 
Jeg savner bare "The Adventures of Brisco County Jr." Den serie må de virkelig gerne snart genudsende :P
AV Intelligent Terminal
HeroldHeroldSkrevet 16/12-07 21:14 
Kom den ikke på DVD for ikke så forfærdelig længe siden?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 16/12-07 21:27 
Det gjorde den lige netop.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 16/12-07 21:30, rettet 16/12-07 21:30 
Er der nogle som ved om filmen The Mist går i bio nu? Det er en film lavet til mig :-)
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/12-07 21:30 
Herold>
Kom den ikke på DVD for ikke så forfærdelig længe siden?

Jo, men jeg vil gerne have et plaster på såret for den pludselige fordobling af mine licensudgifter :D
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 26/12-07 10:40, rettet 26/12-07 13:15 
Alien VS Predator Requiem aka AVPR

Ja så er den sluppet løs i USA. Jeg kan simpelthen ikke vente til den kommer til DK. Selvom jeg havde mine skeptiske tanker omkring en hybrid AlienPredator så lover det rigtig godt. Den bliver ihvertfald ultra voldelig ;-) og så skulle den Predator som er med her være "total Badass"!

Håber ikke jeg bliver skuffet igen...! Men nu må vi se hvordan den går ned.

Ny jule trailer her: http://www.imdb.com/title/tt0758730/trailers-me60695958

Her er de første reviews:

MovieWeb
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 06/01-08 02:40, rettet 06/01-08 02:53 
Jeg "kom til" at købe Allan Quatermain, da jeg faldt over den i Fona til 30 kr. (de har også Kong Salomons Miner (1985) til samme pris), så jeg tænkte, at jeg lige kunne smide en hurtig vurdering :)

Vi talte jo lidt om, hvorvidt de 3.5 på IMDb er retfærdige, og det mener jeg egentlig de er, vurderet med den objektive og den subjektive linse i hver sin side af filmbrillen.

Jeg havde lidt håbet, at det ekstremt http://ecx.images-amazon.com/images/I/51X4FJSJYYL._SS500_.jpg]cheesy cover*[/LINK]" target="">cheesy cover* var et hint om, at hvis ikke filmen var god, ville den i det mindste være en oste-fest med samme duft som James Bond-filmene fra Roger Moore-perioden, eller måske hen ad de gamle Tarzan-film. Men det er desværre ikke helt tilfældet, selvom Allan Quatermain da lugter stærkt af ostebutik visse steder - det er bare ikke helt den samme smækre aroma, som karakteriserer god og ægte kitsch :)

Kort opsumeret er både handling og instruktion et pænt stykke under middel, efter min mening. Det samme er manuskriptet, som tilmed er fyldt med huller, klichéer og mærkværdigheder. Det kan såvidt være i orden, hvis der er lækker action, humor eller andre lykkepiller at finde, som kan vække det gode humør og skabe balance i tingene, men sådan forholder det sig ikke.

Men ok, man er nu udmærket underholdt, når skuespillerne indimellem falder på en måde, så man kan se, at de har haft spændt snore på ryggen. Et enkelt sted er snorene, eller måske er det skyggerne, endda ikke retoucheret ordentligt bort :)

Filmen er heldigvis i bredformat, men både billede og lyd er en smule uldent, så det er en af den slags film, som ligner en overførsel fra en (god) VHS-kopi.

* Coveret til http://ecx.images-amazon.com/images/I/51GGFVZRM3L._SS500_.jpg]Missing in Action[/LINK]" target="">Missing in Action er jo et modent portrætfoto ved sammenligning.

EDIT: En film jeg forresten kom til at tænke på, som minder lidt om det, vi har talt om - dog minus jagten på artefakter - er High Road to China / Farlig vej til Kina. Husker den som ganske ok underholdning.
WehnerWehnerSkrevet 06/01-08 12:46 
jaes>
EDIT: En film jeg forresten kom til at tænke på, som minder lidt om det, vi har talt om - dog minus jagten på artefakter - er High Road to China / Farlig vej til Kina.

Og apropos eventyrfilm med homoseksuelle, der skal spille kvindebedårere i hovedrollen, nu vi er i gang med Quatermain :)

Jeg tror faktisk jeg køber den, hvis jeg falder over den i omegnen af 50,-
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 25/01-08 23:59 
jaes>
Sahara

Sahara koster 30 kr. i Fona 2000 i øjeblikket. Med lidt held har de øvrige Fona'er den også.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/01-08 10:32 
Kan nogen hjælpe med en titel? Det er en ny film, som enten lige er kommet eller kommer snart. Det er noget med to piger i den israelske hær, hvor man følger deres hverdag. Kan ikke huske præcist, men jeg mener det er "almindelig skuespilsfilm" men måske med et feel af dokumentarisme. Any ideas, please?
nerosnerosSkrevet 02/04-08 12:35 
Ja det er nyt for mig..!

Zelda the movie
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 02/04-08 12:40 
Er du i forsinket aprilsnarsmode, neros?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 02/04-08 13:22, rettet 02/04-08 13:23 
åh nej.....!

Jeg har røde øre :-/
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 02/04-08 19:52 
Ellers virkeligt godt lavet - det var da en film, jeg gerne ville se i bio. Hvorfor har ingen filmselskaber modet til at filmatisere Zeldaserien? Spar os for Hulk, Iron Man og alle de andre superhelte og giv os i stedet film med Link, Samus og Solid Snake i hovedrollerne!
[inspirational quote here]
1'802 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig