X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Filmsnak


Svar Sortering
millenniummillenniumSkrevet 04/04-22 13:14 
Der går rygter om, at hændelsen er sket i forbindelse med en filmoptagelse for nogle år siden. At Bruce Willis sagsøgte et studie pga en fejl i en filmeksplosion, og det kan teoretisk set være kilden til det.

Men intet er bekræftet.
The medium is the message.
1'802 emne(r).

Svar Sortering
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/10-06 18:22 
Nå, så blev det endelig officielt. Jeg havde afskrevet ham for flere år siden, efter 'Messenger', hvor han for alvor gik i producer-rollen (for en hel række film, som bare ikke lever op til hans standard).

imdb har listet 2 film i det 21. århundrede med Besson som instruktør, og disse bliver så de sidste. Jeg har ikke set nogen af dem, men regner da med at støve dem op ved lejlighed (de lyder ikke til at være højprioritets-film).

Comedy/romance? Yuck!
jaesjaesSkrevet 03/10-06 16:18, rettet 03/10-06 16:26 
Luc Besson har pensioneret sig selv som filminstruktør. Det er et par måneder siden det kom frem, men jeg følger ikke så meget med i den slags, så jeg har først læst det i dag. Det har vist heller ikke været nævnt herinde.

Det er da lidt vildt. I hvert fald har han for mig altid stået som noget nær det perfekte bindeled mellem den franske og den amerikanske filmtradition. Han har da instrueret mindre gode film, men cirka halvdelen af hans spillefilm er små eller store mesterværker i min bog (Le Grand bleu, Nikita, Léon og The Fifth Element).

Det er lidt noget øv, synes jeg. Han skulle hellere stoppe med at producere elendige taxi-film og sætte sig tilbage i instruktørstolen :)

Film-making is such a demanding mistress.
1'802 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig