X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ikaruga 2


Svar
dRxLdRxLSkrevet 01/10-06 21:59 
Nogen vil måske synes at det er interessant...

Men hvorfor på xbox360?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 02/10-06 10:31 
Det er da en glædelig nyhed når man tænker på at der næsten slet ikke var nogen 2D shooters til Xbox.
Bashful Neophyte
tastasSkrevet 02/10-06 10:50, rettet 02/10-06 10:50 
Det lyder bare top nice! Ikaruga er et af de spil jeg jævnligt tager frem for at spille igen. Det er jo rart når man har gennemført et par spil og syntes man er sej, lige at blive tævet godt i gennem i Ikaruga og komme lidt ned på jorden igen.

Man kan da håbe at det virkelig passer og at spillet bliver en rimlig succes... Det kunne sikkert også bane vejen for at nogle flere udviklere enten konventerede ældre Shoot'em'ups til Live Arcade - eller måske live frem producerede nogle nye! :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
dRxLdRxLSkrevet 09/04-08 17:59 
Jeg fandt lige noget mere om denne nye treasure shmup på 360:

http://www.racketboy.com/retro/2007/01/treasure-sets-record-straight-on-xbox.html
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 10/04-08 08:37 
Oooh, det kan jo næsten kun blive godt... Personligt er jeg ret glad for at de har valgt X360 :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 10/04-08 09:43 
Håber ikke spillet bliver lige så grimt som det cover der, men det er jo Treasure så jeg tror det ikke ;-) Det bliver fedt at se hvad de har fundet på.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 10/04-08 11:45 
Jeg synes faktisk coveret ser ret fedt ud, men det er jo bare art taget fra Ikaruga, ikke noget Treasure selv har lavet. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig