X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så kom Kingdom Hearts 2


Svar
SoraSoraSkrevet 29/09-06 20:36 
i dag kom kingdom hearts 2 ^-^ så hvem har købt det i dag?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-06 20:43 
Jeg har haft mit i næsten et halvt år. :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephirothSephirothSkrevet 29/09-06 21:24 
Jeg ventede med at købe, fordi jeg har glemt stort set ALT om originalens historie og aldrig har spillet Chain of Memories. Da PAL-versionen så landede i dag, kunne jeg ikke holde fingrene for mig selv, for KH1 er og bliver én af mine absolutte PS2-favoritter.

Der er en kort opsummering af de forrige titler i manualen og på det officielle website. Er den nok til, at jeg kan følge med i spillets handling, for jeg vil sgu gerne være i stand til at nyde endnu en omgang med Sora, Anders og alle de andre.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-06 21:31, rettet 29/09-06 21:34 
Den opsumering der er i spillet er i hvert fald intet værd IMO. Jeg kunne heller ikke huske meget fra etteren, men kom i tanke om mere da historien i toeren skred frem.

EDIT: Jeg har forresten heller ikke spillet Chain of Memories.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephirothSephirothSkrevet 29/09-06 21:37 
Har spillet i en times tid, og kan godt se, at det hele ville være ekstremt forvirrende for førstegangsspillere; Ultrakorte flashback samt tonsvis af nye karakterer.

Jeg mener at have hovedhandlingen i baghovedet, så prøver mig frem så godt som muligt :)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-06 21:47, rettet 29/09-06 21:49 
Så længe du har gennemført etteren så skal det nok gå. Du siger jo også selv at KH1 er en af dine favoritter på PS2, så et eller andet indtryk må det jo ha gjort på dig.
Jeg kunne dog ikke forestille mig at man kunne få meget ud af toeren uden at have spillet etteren.

EDIT: Forresten så er de første 3-4 timer horribelt dårlige. Det gælder både etteren og toeren.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SoraSoraSkrevet 30/09-06 00:41 
Jeg har også haft spillet i lang tid men der er en ting der skuffer mig i spillet du starter some en der hedder Roxas du ved ikke hvem han er (det finder du ud af senere i spillet) og den her part hvor du skal være ham tag lang tid! det er lidt af en skuffelse.
SumezSumezSkrevet 30/09-06 10:20 
Jeg synes altså den del er ret fed. Man får en masse af KH's egen historie, og selvom det er forvirrende, bidrager det jo bare til helhedsoplevelsen. Ville ikke være foruden det. Kingdom Hearts 2 er et fremragende spil, men det er godt nok ved at være læænge siden jeg har spillet det :) Der findes allerede flere tråde om spillet, hvor folk kommer med deres meninger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/09-06 11:03 
Jeg kunne ikke tygge mig igennem 1eren, simpelthen fordi jeg blev så frusteret over platform elementerne, kameraet og den irriterende sværhedsgrad.


Udover det har jeg allerede set slutningssekevensen af KH1, så jeg har meget lidt motivation til at gå tilbage og prøve at komme igennem det.
Men jeg har heller ikke spillet Chains of Memories, eller hvad det hedder.
Jeg ved ikke om det er nogen god ide at give det her spil et køb.

Eller om man burde vente til 2007 på FXII og Rogue Galaxy.
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 30/09-06 11:12, rettet 30/09-06 11:14 
Valkyrie>
Jeg kunne ikke tygge mig igennem 1eren, simpelthen fordi jeg blev så frusteret over platform elementerne, kameraet og den irriterende sværhedsgrad.

Så skal du da være glad for at du ikke spillede Expert :S
Hvis du ikke bryder dig om 1'eren, kan du ligeså godt styre udenom 2'eren. Den er dog ikke så svær som 1'eren tror jeg, og der er ikke nogen platformselementer.
Spillede på Expert i begge, og havde kun virkelige problemer i de helt store bosskampe i 2'eren. I 1'eren var jeg ofte tvunget til at gå til andre områder og gøre min figur stærkere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/09-06 11:14 
Måske er jeg bare en "svag" gamer, men der er bare noget med hvordan tingene var skruet sammen i det første, når det kom til simple ting som at hoppe rundt eller navigere kameraet, at jeg mistet fuldstændig kontrollen.

Jeg vil egentlig rigtig gerne prøve 2eren.
Well crucify the insincere tonight...
SephirothSephirothSkrevet 30/09-06 14:57, rettet 30/09-06 15:00 
Sumez>
Jeg synes altså den del er ret fed. Man får en masse af KH's egen historie, og selvom det er forvirrende, bidrager det jo bare til helhedsoplevelsen. Ville ikke være foruden det.

Jeg kan osse li' den første del af spillet med Roxas og hans venner. Den bringer minder fra starten af originalen frem og introducerer på god måde de nye karakterer. Man forstår virkelig det stærke bånd mellem de fire. Altsammen er dog stadig lidt forvirrende, men jeg er ikke ret langt henne.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JAAJAASkrevet 30/09-06 17:12 
Valkyrie>
Måske er jeg bare en "svag" gamer, men der er bare noget med hvordan tingene var skruet sammen i det første, når det kom til simple ting som at hoppe rundt eller navigere kameraet, at jeg mistet fuldstændig kontrollen.

Nej, du er ikke "svag". Spillet var simpelthen dårligt lavet, når det kom til kamera og kontrol.
GreaseballGreaseballSkrevet 30/09-06 23:38 
Glæder mig også meget til at få spillet hjem. Fik detsvære ikke bestilt det hurtigt nok så jeg må lige vente nogen dage før de får det sendt.
Har hørt fra anden side at der skulle være mange cut-scenes i det, ikke at det noget problem for mig, så længe de er godt skruet sammen. Men hvordan er de fordelt i spillet.
Syns at kunne huske at i det første KH der var der ikke så mange igen, men hen mod slutningen kom de næste oven i hinanden.
SoraSoraSkrevet 01/10-06 21:47 
Ok Roxas part var en smule sjov det var bare de der mini jobs der forvirret mig. Men den nye drive system er temmlig god den har hjulpe mig med de sværeste boss fight's ^_^
SumezSumezSkrevet 01/10-06 23:18 
Greaseball>
Har hørt fra anden side at der skulle være mange cut-scenes i det, ikke at det noget problem for mig, så længe de er godt skruet sammen. Men hvordan er de fordelt i spillet.

Der er mange, og de er godt fordelt. Det er jo i bund og grund stadig et actionspil, så vær ikke bange for at der går Final Fantasy X i det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/10-06 23:20 
Det er først og fremmest i første afdeling af spillet at Square-Enix er gået lidt for vidt med cut-scenes. Der er ikke ret langt i mellem dem, og de er lidt for lange i forhold til det indhold de levere IMO.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig