X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Achievements


Svar Sortering
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/09-06 00:26 
Achievements er noget af det bedste ved 360'eren, så derfor vil jeg da lige høre, hvilke achievements folk kan huske...

Hvilken achievement kæmper I med nu?
Hvilke achievements har I kæmpet mest med?
Hvilke var lettest?
Hvilke var urimeligt svære?
Hvilke var åndssvage/dumme/latterlige?
Hvilke er I mest stolt af?
Osv, osv...

Jeg tillad... Se hele indlægget
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
55 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/05-13 18:34 
Nå okay :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
slk486slk486Skrevet 17/05-13 09:24, rettet 17/05-13 12:37 
Jeg den eneste der fordømmer multi player achievements i single player fokuserede spil? Jeg håber fandme de separerer de to typer achievements i næste generation. Ingen grund til at forsøge at tvinge single player folk til at spille multiplayer - eller vice versa - hvis man gerne vil have platinum eller hvad det nu hedder.
j/k
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/05-13 12:36 
Ja afskaf alle de multiplayer achievements, helt enig med dig. Kan også huske der var en i sonic & all-stars racing transformed, hvor man skullespille 4 venner sammen online, det er jo flat, har intet med skillz at gør :=/
Hoid to colony C05 where the computer is...
The DaneThe DaneSkrevet 18/05-13 12:49 
Siden hvornår har præstationer haft noget med ens evner at gøre? Det er da i hvert fald sjældent de to ting passer sammen i disse dage :).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/05-13 13:33, rettet 18/05-13 13:34 
Har det nok ikke så, men syntes det burde have :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
55 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig