X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Har X06 ændret på jeres 360-planer?


Svar Sortering
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 27/09-06 21:17 
inspireret af en anden tråd her inde fra...

Efter at havde set Ms Pressekonforence fra X06.. er jeg stadig er på den rigtige retning i gamerverden.
MS vil give os spil underholdning i Highdef.

HD DVD udvidelse til ~1300kr plus en hd dvd film og den stor fjernbetjening.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
56 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
Jack_DJack_DSkrevet 28/09-06 12:26 
Igen noget sludder, der findes HDTV og projektorer der understøtter 1080P@60 og hvor har du fra det 1080P@60 ikke vil være muligt med HDMI 1.3?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
3of193of19Skrevet 28/09-06 12:50 
Jack_D>
Igen noget sludder, der findes HDTV og projektorer der understøtter 1080P@60 og hvor har du fra det 1080P@60 ikke vil være muligt med HDMI 1.3?


Ok, jeg har lige checket den officielle HDMI side og de taler om at 1.3 vil understøtte højere framerater takket være den højere båndbredde.
Men nu hvor jeg er kommet med en tilståelse, så gad jeg godt dig give et link til et eneste TV eller projektor på markedet der understøtter 1080p@60.
Held og lykke ;-)
Jack_DJack_DSkrevet 28/09-06 13:01 
hmm, efter lidt søgen er jeg kommet frem til følgende

http://www.soundandvisionmag.com/equipment/1624/brillian-6580ifb03-65-inch-lcos-hdtv.html?print_page=y

Derudover skulle det nye Panasonic TH-65PX600U også kunne klare 1080P@60, ligesom de nyeste 1080P projektorer fra Sony kan.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at der vil komme flere HDTV/projektorer på markedet som kan klare 1080P@60.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
3of193of19Skrevet 28/09-06 13:24, rettet 28/09-06 13:31 
OK, jeg har nok lænet mig en smule for langt ud af vinduet.
MEN: Reelt set er det det absolutte mindretal der i denne generation vil nyde godt af 1080p@60.
Kun en håndfuld hardware understøtter det og priserne er endnu mere astronomiske end Playstation 3 selv.
Det er derfor meget usandsynligt at software producenterne vil gide at lægge resourcer i noget som for >99% af brugerne vil være irrelevant, når man kan køre pænere grafik ved 720p@60 eller 1080p@30 som kunderne faktisk kan se.
CoreCoreSkrevet 28/09-06 13:27 
Det lyder umiskendeligt på jer som om at opløsningen virkelig har noget at sige for spilleglæden...

Hvor kom det fra ?

Mine Next-gen planer bygger i langt højere grad på gode gameplays frem for ligegyldigt høje opløsninger. Her har Xbox'en Live som jeg mener er en meget stor del af spilleglæden på boxen, og hvor meget jeg end ønsker at Sony får banket en lige så velfungerende onlinedel sammen, så tillader jeg mig nu alligevel at tvivle.

Derfor er der intet ændret ved mine 360-planer. Jeg skal stadig have Call Of Duty 3, Rainbow Six: Vegas og Gears Of War hurtigst muligt. Alle tre til Xboxen, for her er den største sandsynlighed for at Live-delen vil virke optimalt.

Derudover regner jeg med at springe på Wii hurtigst muligt for den "fysiske/interaktive" spiloplevelse og senere PS3. Af kommende spiloplevelser på sidstnævnte er der egentlig kun de eksklusive som Final Fantasy, MGS, Killzone og Singstar jeg ser frem til og disse er et godt stykke ude i fremtiden. Så med mindre pengene tilfældigvis alligevel ligger i lommen når den kommer, får den pænt lov til at vente.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
3of193of19Skrevet 28/09-06 13:41 
Core>
Det lyder umiskendeligt på jer som om at opløsningen virkelig har noget at sige for spilleglæden...

Hehe, nej ikke virkelig. Har en 720p projektor så alt det 1080 halløj er jeg ret så ligeglad med. :p Synes bare lige at det var nødvendigt at pointere at det alligevel er overkill da stort set ingen kan bruge det til noget.
Min Wii med Zelda og Rayman er bestilt. Sålænge spillene er i progressive scan er jeg også ret ligeglad om det er HD eller ej ved Wii (Dreamcast spoiled me :p).

Men god ide at vende tilbage til emnet.
HD DVD drevet bliver nok hentet hjem (håber bare jeg kan importere og så se US skiver med PAL 360'eren).
X06 har ikke ændret så meget ved mine planer heller, stadig det eneste must-have på PS3 for mig er Virtua Fighter 5, så når prisen på maskinen engang kommer ned i et leje som er acceptabelt (Blu-ray film formatet er irrelevant for mig sålænge Univeral kun laver HD DVD; Serenity, Firefly, Brokeback Mountain) skal jeg da have en.
56 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig