X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilket saturn spil skal jeg vælge?


Svar
nerosnerosSkrevet 27/09-06 12:55 
Jeg har længe gerne ville have en af disse to titler til min Saturn, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge.
Valget stor mellem Dungeons & Dragons Collection eller TENCHI WO KURAU 2 også kaldt for Warriors of Fate tror jeg nok. Har i et godt bud?

Dungeons & Dragons Collection skulle have lange loadtider passer det?

TENCHI WO KURAU 2 kender jeg også godt fra arcaden, men ved intet om spillet er godt til saturn.

Dungeons & Dragons Collection
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 27/09-06 13:15, rettet 27/09-06 13:29 
Vælg dog Dungeons&DragonsCollection :) Ikke at TenchiWoKurauII er et dårligt spil, men det er stortset det samme som FinalFight, CadillacsAndDinosaurs og KnightsOfTheRound. D&DC tror jeg er en større spiloplevelse.

EDIT: Hvis du er ude efter en arcade platformer til Saturn, så vil et bud også være ThreeWonders/ArcadeGears3Wonder3 (Saturn). Jeg har det selv på PCB og det er så absolut et af mine yndlingsspil.

http://segagagadomain.com/saturn5/arcade_wonder3.htm

Kunne ikke lige finde andre links.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 27/09-06 20:09 
Tak det kendte jeg ikke og det ser rigtig fedt ud også. Jeg er nu også mest på D&DC, Så nu skal jeg bare lige finde den billigste version. Så må jeg købe en af de andre titler næste måned. D&DC er sgu en dyr fætter.
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 27/09-06 20:16 
Ja den ligger et godt stykke oppe af stigen :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JmogJmogSkrevet 27/09-06 22:38, rettet 27/09-06 22:39 
neros>
Dungeons & Dragons Collection skulle have lange loadtider passer det?

Nu har jeg godt nok ikke spillet længere, men jeg husker slet ikke at der var loadetider. Så de er næppe noget der er værd at snakke om.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig