X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gå hjem Wii - du er en wannabe


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 26/09-06 14:58 
Hvem vil ha' en Wii, når man kan få The real deal, The original, The one and only.

Længe før Wii var der...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
HeroldHeroldSkrevet 26/09-06 15:03 
En Wiinniibii?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
EchoEchoSkrevet 26/09-06 17:49 
OMG! LOL!
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
KLTKLTSkrevet 26/09-06 21:00 
Hvem husker ikke The Powerglove!
Jeg mindes stadig filmen 'The Wizard' med blandt andre Fred Savage, som var hvad man med rette kunne betegne som en lang reklame for Nintendo og deres spil!
I filmen optræder dette, ellers på alle måder, mislykkede stykke hardware som i filmen selvfølgelig fremstod som noget af det vildeste nye stykke hardware.

Jeg har aldrig selv haft 'fornøjelsen' af at prøve dette såkaldte vidunder, men jeg tror ikke ligefrem jeg er gået glip af det store eftersom der generelt altid har været dårlig omtale omkring det.
9/11 Was An Inside Job
Zzap!Zzap!Skrevet 26/09-06 22:38 
It's so bad.
http://www.youtube.com/watch?v=UfyxWhwia90

Faktisk skulle præcisionen ikke være helt dårlig, selvom den fungerede ved hjælp af ultralyd og ikke IR.
Her er en video af en fyr der har rigget sin Powerglove til en PC og spiller Unreal med den: http://www.youtube.com/watch?v=VAATIIeLPRU

Der er da sandsynligt at Nintendo har været inspireret af Powergloven da de opfandt wiimoten, bare se på knap layoutet.
På den anden side tror jeg ikke det ville have slået igennem med en handske man skal tage på hver gang man vil spille. Ikke med mindre der følger en visor med. ;)

Dog alligevel imponerende at de kunne lave sådan noget dengang og at det faktisk virkede.
Born to kill space
StarFStarFSkrevet 27/09-06 12:05 
kan godt huske den fra da jeg var knægt.. jeg gad godt godt Nintendo lavet et par VR briller til Wii hvor ens hovede bevægelser styret kamareét i spillet.. tænk jer at spille metroid sådan på Wii... :)
millenniummillenniumSkrevet 27/09-06 15:21 
Der var jo også en 'The Glove' til PS1. En af de mange ting som gik under kategorien: "Stuff that looks cool, but works really bad".
Den gjorde det vidst fuldstændig umuligt at spille noget der krævede den mindste præcission.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 27/09-06 17:46 
Jeg har altid godt kunnet tænke mig en, bare for det moderigtige udtryk. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig