X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dead Rising til PS3?


Svar
VasquezVasquezSkrevet 25/09-06 13:17 
OPRÅB!
Til alle os, der ønsker Dead Rising til PS3 - Her er et site netop til dette formål i form af en underskriftsindsamling direkte til CAPCOM!

Tjek den, sign og kryds fingre!

Link...
"Have you ever been mistaken for a man?" "No... have you?"Spiller nu: Resident Evil 4, Darkstalkers Chronicle:..., Silent Hill 4: The Room
69 emne(r).
1 2 > »

Svar
VasquezVasquezSkrevet 25/09-06 13:17 
OPRÅB!
Til alle os, der ønsker Dead Rising til PS3 - Her er et site netop til dette formål i form af en underskriftsindsamling direkte til CAPCOM!

Tjek den, sign og kryds fingre!

Link...
"Have you ever been mistaken for a man?" "No... have you?"Spiller nu: Resident Evil 4, Darkstalkers Chronicle:..., Silent Hill 4: The Room
WeskerWeskerSkrevet 25/09-06 13:22 
nemlig, sådan skal det være... kom nu, skriv jer op. gerne med en lille note til dem. :) KOM EN, JA KOM ALLE. gi os Dead Rising til Playstation 3.
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
TLTLSkrevet 25/09-06 13:56 
Har underskrevet. Jeg håber sku også det kommer til PS2 og PC på et tidspunkt.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
VasquezVasquezSkrevet 25/09-06 14:33 
"Spøjse udtalelser" er jo et spørgsmål om personlig opfattelse og mening :) Men lad det nu for ... ligge som det gør.
"Have you ever been mistaken for a man?" "No... have you?"Spiller nu: Resident Evil 4, Darkstalkers Chronicle:..., Silent Hill 4: The Room
SonicSonicSkrevet 25/09-06 14:52 
Jeg syntes det næsten ville være helt synd for X360 at miste Dead Rising som exclusive... den har sgu ikke for mange i forvejen :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Jack_DJack_DSkrevet 25/09-06 15:00 
Wehner>
Vasquez>
Alle gamere har ret til at spille - ligemeget hvor mange penge de har til rådighed

Så burde du måske støtte det firma, der sælger konsollen til 2500, i stedet for det, der sælger den til 5000...

Næh, de skulle hellere støtte det firma der sælger konsollen til under 2000, i stedet for det, der sælger dem til 2500....
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
WehnerWehnerSkrevet 25/09-06 15:06 
Det kan ikke betale sig at købe Core-pakken, når Premium koster så lidt mere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 25/09-06 15:40 
Det er lidt sjovt det her.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CoreCoreSkrevet 25/09-06 22:46 
Vasquez>
Alle gamere har ret til at spille - ligemeget hvor mange penge de har til rådighed og ligemeget hvilket firma de ønsker at støtte.

Og det fede ved en eksklusiv Xbox 360-version er at ALLE gamere kan spille det i dag, fremfor at skulle vente til Marts måned (og som Wehner skriver, på en konsol til den halve pris).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/09-06 23:03 
Jeg kunne godt tænke mig det kom til Dreamcast...
SlothSlothSkrevet 26/09-06 00:17, rettet 26/09-06 00:39 
...og det var så en ellers god idé smadret til ukendelighed...
Kiss me, would you kindly?
TLTLSkrevet 26/09-06 03:12 
Sonic.dk>
EJ, hvad er nu det for noget pjat. :) Køb da en X360 i stedet. Jeg tror ikke, at man skal regne med, at det bliver udgivet til PS2 i hvert fald.

Jeg skal ikke bruge en Xbox til noget. Tror bare den kommer til at samle støv. Den siger mig kun noget fordi Dead Rising er på den lige pt.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 26/09-06 03:14 
Core>
Nogen der kan skaffe en "Lad de eksklusive spiltitler forblive eksklusive"-underskrift-indsamling ?

Den gemmer jeg mine underskrifter til.

Hvorfor skal spil være eksklusive til en konsol overhovedet, det tvinger folk til at købe to konsoller, hvis de nu bare må eje et spil der er ekslusivt til den ene og et andet spil, som er til den anden...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 26/09-06 03:15 
Wehner>

Så burde du måske støtte det firma, der sælger konsollen til 2500, i stedet for det, der sælger den til 5000...

Jeg syntes overhovedet ikke det er penge det handler om her, det har noget at gøre med hvad man kan li' og hvad man mindre godt kan li'.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 26/09-06 03:18, rettet 26/09-06 03:18 
Herold>

Og firmaerne har ret til at tage imod penge for at holde en titel eksklusiv :) Den eneste måde du får fjernet eksklusiviteten på, er ved at sørge for at der ikke er konkurrence. Vil du hellere have monopol? For det er den eneste løsning. Det er reelt et luksusproblem - du har ikke "ret" til at spille.

Igen det med eksklusivitet... det burde ikke findes og det er bare for at spare eller for at tjene flere penge... Men hvis nu firmaerne udgiver på alle platforme, må de da sælge mest og derfor også få flere penge i kassen... Med mindre de får virkelig mange penge for en aftale... Som måske varer i et begrænset tidsrum...

Findes der egentlig en liste over de spil der er 100% eksklusive til div. konsoller?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
CoreCoreSkrevet 26/09-06 07:12, rettet 26/09-06 09:25 
TL>
Hvorfor skal spil være eksklusive til en konsol overhovedet, det tvinger folk til at købe to konsoller, hvis de nu bare må eje et spil der er ekslusivt til den ene og et andet spil, som er til den anden...

Fordi at både Sony, Nintendo og Microsoft overraskende nok ikke nærer voldsomt store følelser for hinandens konsoller, og min teori lyder på at det blandt andet er derfor de ikke har lyst til at lave spil til hinanden.

Derfor betaler de spiludviklere til at udvikle eksklusive spil til de forskellige konsoller. Eksklusive spil er jo et salgsargument, og de medvirker blandt andet også til konkurrence på markedet. Uden den; Monopol, og så er det tvivlsomt at vi idag ville have andet end én konsol at vælge imellem, og så kan det være fuldstændig ligegyldigt "hvad man bedst kan lide".

Eksklusive spil bør forblive ekslusive netop fordi at mange baserer deres valg af konsoller ud fra dem (eller vælger at have flere konsoller), derfor er det ekstra røvballeagtigt for disse når spillene et halvt år efter på trods af udmelding om det modsatte, udkommer på andre formater.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 26/09-06 09:16 
TL>
Hvorfor skal spil være eksklusive til en konsol overhovedet, det tvinger folk til at købe to konsoller, hvis de nu bare må eje et spil der er ekslusivt til den ene og et andet spil, som er til den anden...

Jamen, det er da også synd. Men det er et luksusproblem - Vil du virkelig gerne spille et givent spil, så må du også købe konsollen.

TL>
Jeg syntes overhovedet ikke det er penge det handler om her, det har noget at gøre med hvad man kan li' og hvad man mindre godt kan li'.

Igen, et luksusproblem. At fravælge en Xbox 360 fordi man ikke kan lide Windows er da fjollet. Hvordan nogen kan udvikle had til et firmas produkter, fordi de har udkonkurreret alle andre styresystemer, forstår jeg ikke.

TL>
Igen det med eksklusivitet... det burde ikke findes og det er bare for at spare eller for at tjene flere penge... Men hvis nu firmaerne udgiver på alle platforme, må de da sælge mest og derfor også få flere penge i kassen... Med mindre de får virkelig mange penge for en aftale... Som måske varer i et begrænset tidsrum...

Ja, selvfølgelig er det for at tjene penge. Det er først og fremmest det firmaer skal, for at kunne overleve, og betale deres ansatte, så de kan brødføde deres familier. Du skal tænke på at de med en eksklusivaftale får penge for at lade være med at arbejde - hvilket i mange tilfælde kan betyde at de tjener mere. Der er jo en grund til at formater af og til pludselig droppes, eller annonceres kort efter at spillet er fremvist på fx. E3.

Eksklusivitet gavner rent faktisk industrien på mange måder, og jeg kan da slet ikke forstå at man er imod det, hvis man er bange for Microsoft og monopoler.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 26/09-06 10:01 
TL>
Wehner>

Så burde du måske støtte det firma, der sælger konsollen til 2500, i stedet for det, der sælger den til 5000...

Jeg syntes overhovedet ikke det er penge det handler om her, det har noget at gøre med hvad man kan li' og hvad man mindre godt kan li'.

Ej, men så må man jo ligesom spænde hjelmen lidt. Går samtalen her ikke netop på eksklusive spil? Hvis jo, så forstår jeg godt nok ikke, hvis man gerne vil spille et spil til en maskine, og man så undlader dette, fordi man "ikke kan li'" maskinen - ikke fordi der er noget i vejen med maskinen, men bare på grund af navnet og producenten. Det er jo en direkte latterlig nægtelse.

Havde det været noget Greenpeace relateret, kunne jeg måske forstå, hvis man var imod giftige udslip fra Probo Koala, og virkelig kunne tale og argumentere for sin sag. At man ikke vil have noget med Microsoft at gøre, pga. deres navn, deres penge eller andet, synes jeg er latterligt.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/09-06 11:59 
På et overordnet plan, synes jeg også det er helt i skoven at ønske sig færre eller ingen eksklusive spil.

Det siger jo sig selv, at det er en god forretning for konsolfirmaerne. Man kalder jo GTA en "playstation sælger" og mon ikke Nintendo har solgt nogle ekstra GameCubes pga. Resident Evil 4?

Flere solgte konsoller giver et større grundlag at udvikle spil til - og dermed flere og mere varierede spil.
Eksklusive spil er jo også med til at differentiere de forskellige platforme.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 26/09-06 12:57 
Herold>
Hvordan nogen kan udvikle had til et firmas produkter, fordi de har udkonkurreret alle andre styresystemer, forstår jeg ikke.

Hvordan man kan udtale sig så firkantet om noget, når man tydeligvis ingen forstand har på det, forstår jeg ikke ;)

Der er hævet over enhver tvivl masser af gode og valide grunde til at hade Microsoft overordnet samt mange af deres produkter. Det bør enhver med ordentlig indsigt i tingene være enig i.

Hvis man føler så stærkt for dét, at man af den grund vil boycotte et firmas produkter, så må man da selv om det. Det synes jeg egentligt er fint. Men så må man altså også tage ulemperne med, uden at brokke sig.

I øvrigt vil jeg gerne argumentere for flere eksklusive spil. Én ting er de økonomiske fordele etc. som allerede nævnt, men primært betyder det da bedre spil. Udviklerne kan få meget mere ud af at udvikle et spil til én maskine, end at tænke multiplatform, hvor man skal tage hensyn til det ene og andet svage led og indgå kompromisser overalt.

At brokke sig over eksklusive spil er så vidt jeg kan vurdere det fuldstændig misforstået. Vi bør da brokke os over dårlige spil; ikke for at få flere dårlige konverteringer og middelmådige multiplatformstitler. Hvis man fravælger en konsol af den ene eller anden grund, så fravælger man dens eksklusive spil, og meget længere er den vel ikke...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 26/09-06 13:08 
"Der er hævet over enhver tvivl masser af gode og valide grunde til at hade Microsoft overordnet samt mange af deres produkter. Det bør enhver med ordentlig indsigt i tingene være enig i."

Jeg synes nu at had er en ret så stærk følelse at klistre på døde ting. :P

Jeg kan sagtens se fornuften i en boykot af fx. Windows, hvis man mener at det er et lorteprodukt, eller man er bange for monopoliseringen (Fight the system!) - men det har sådan set intet med Xbox at gøre what so ever. Argumentet "Jeg vil ikke have en Xbox 360 fordi det er fra Microsoft = en computer" kom frem tidligere - hvilket er den tankegang jeg protesterer imod. Computerkassen kan med lidt velvilje snart trækkes ned over enhver konsol.

Resten er vi stort set enige om :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 26/09-06 13:25, rettet 26/09-06 13:31 
Herold>
men det har sådan set intet med Xbox at gøre what so ever.

Det kommer da an på hvor dedikeret man er i sin boycot. Tingene hænger selvfølgelig sammen, og hvis man mener det alvorligt, er det da fint at gå hele vejen.

Personligt har jeg også valgt at skelne, og sige at Xbox-afdelingen af Microsoft ikke har gjort noget (alvorligt) galt. De har vel nærmere gjort det bedre (altså ud fra en art etisk synsvinkel), end man kunne forvente. Men når alt kommer til alt er det vel en art selvbedrag at tro, at en enkelt afdeling af et firma ikke på sigt vil benytte sig af de samme metoder som resten af firmaet :)

EDIT: I øvrigt vil jeg da gerne vedgå, at jeg decideret hader Internet Explorer. Det er et meget passende ord at sætte på noget, som man dagligt må rive sig i håret over elendighederne ved og spilde sin tid på at få til at makke ret, fordi Microsoft bevidst har lavet det usamarbejdsvilligt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 26/09-06 13:32 
De fleste, der har magt, anvender den.

Det er ikke så lang tid siden, Nintendo brugte rene mafia-metoder rent eksponeringsmæssigt (ved f.eks. ikke at levere varer til butikker, der også solgte SEGA). Grunden til at de ikke gør det længere er, at det er de ikke i en position til i dag. Osv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 26/09-06 13:37, rettet 26/09-06 13:41 
RJK: Det kan jeg også meget nemmere forholde mig til. :)

Selvfølgelig er deres Xbox-afdeling stadig Microsoft, men har man bare lidt kærlighed til spil, som medie og kunstform i sig selv, så kan man (eller jeg selv) i hvert fald godt se mellem fingrene på monopolspøgelset.

En ren boykot vil jeg dog hellere gemme til den dag, de tæver babysæler med køller for at sælge deres konsoller (eller andet). Omvendt køber Bill Gates jo også små dele af sin sjæl tilbage hver gang han donerer milliarder til velgørenhed. Godt nok meget små dele, men lidt godt kommer der da ud af det... :)

Edit: Modtager
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TLTLSkrevet 26/09-06 14:05 
Core>

Eksklusive spil bør forblive ekslusive netop fordi at mange baserer deres valg af konsoller ud fra dem (eller vælger at have flere konsoller), derfor er det ekstra røvballeagtigt for disse når spillene et halvt år efter på trods af udmelding om det modsatte, udkommer på andre formater.

Hvis man er ked af at andre får mulighed for at spille det spil, som man selv har spillet og været glad for i et halvt år. Og hvis man har købt en konsol fordi man netop ville spille det spil, så har man da også fået den glæde i det halve års tid. Og hvorfor skulle andre ikke have muligheden for samme oplevelse?

Hvis du er bitter over at have brugt penge på en konsol "uden grund" kan jeg godt forstå det. Det er også derfor jeg er tålmodig og venter på f.eks. Dead Rising, så det kommer til en platform som jeg allerede ejer.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 26/09-06 14:09 
Herold>

Ja, selvfølgelig er det for at tjene penge. Det er først og fremmest det firmaer skal, for at kunne overleve, og betale deres ansatte, så de kan brødføde deres familier. Du skal tænke på at de med en eksklusivaftale får penge for at lade være med at arbejde - hvilket i mange tilfælde kan betyde at de tjener mere. Der er jo en grund til at formater af og til pludselig droppes, eller annonceres kort efter at spillet er fremvist på fx. E3.

Eksklusivitet gavner rent faktisk industrien på mange måder, og jeg kan da slet ikke forstå at man er imod det, hvis man er bange for Microsoft og monopoler.

Jeg har ikke sagt at jeg har noget imod Microsoft, det kunne lige så godt være et eksklusivt SONY spil som Tekken... Hvorfor ikke udgive Tekken på Xbox?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 26/09-06 14:11 
Hanky>

Ej, men så må man jo ligesom spænde hjelmen lidt. Går samtalen her ikke netop på eksklusive spil? Hvis jo, så forstår jeg godt nok ikke, hvis man gerne vil spille et spil til en maskine, og man så undlader dette, fordi man "ikke kan li'" maskinen - ikke fordi der er noget i vejen med maskinen, men bare på grund af navnet og producenten. Det er jo en direkte latterlig nægtelse.

Havde det været noget Greenpeace relateret, kunne jeg måske forstå, hvis man var imod giftige udslip fra Probo Koala, og virkelig kunne tale og argumentere for sin sag. At man ikke vil have noget med Microsoft at gøre, pga. deres navn, deres penge eller andet, synes jeg er latterligt.

Hvad er det du får drejet til at jeg ikke kan li' Micosoft?? Jeg syntes bare ikke der er nogle Xbox 360 spil der siger mig noget ud over Dead Rising...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 26/09-06 14:20 
TL>
Jeg har ikke sagt at jeg har noget imod Microsoft, det kunne lige så godt være et eksklusivt SONY spil som Tekken... Hvorfor ikke udgive Tekken på Xbox?

Fordi Tekken har været et PlayStation-spil fra dag 1 (hvis man ikke tæller arkadespillene). Det er dér deres primære fanbase ligger... og så er der den der pengesæk, der uden tvivl følger med. Namco har da sikkert også vejet markedet, da de udgav Soul Calibur 2 til alle tre konsoller... Og efterfølgende valgte at udgive 3'eren udelukkende til PlayStation.

Der er også mange eksklusive titler, der er udviklet af in-house udviklere, og derfor naturligt nok aldrig udkommer til de konkurrerende maskiner.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 26/09-06 15:27, rettet 26/09-06 16:28 
TL>
Hvis man er ked af at andre får mulighed for at spille det spil, som man selv har spillet og været glad for i et halvt år. Og hvis man har købt en konsol fordi man netop ville spille det spil, så har man da også fået den glæde i det halve års tid. Og hvorfor skulle andre ikke have muligheden for samme oplevelse?

Mig bekendt er der hverken forbud eller leveringsbesvær mod/med 360'eren, så det ville jeg da også mene at de har.

TL>
Hvis du er bitter over at have brugt penge på en konsol "uden grund" kan jeg godt forstå det.

Kan du det? Det var pudsigt, det kan jeg ikke. Jeg syntes at både det at købe en konsol "uden grund", og at være bitter over det, er lige så åndssvagt som at tude over at et bestemt spil ikke udkommer, til en konsol der først er på gaden om et halvt år.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 26/09-06 16:01, rettet 26/09-06 16:01 
Wehner>
De fleste, der har magt, anvender den.

Ingen siger andet. Men man kan anvende den på forskellig måde, og mange af de ting Microsoft har gjort med den, er af en sådan karakter, at jeg sagtens kan forstå den antipati der er mod dem. Det er ikke det samme som at sige, at alle andre er engle. Men det er vel åbenlyst for enhver, at Microsofts tvivlsomme beslutninger går mere udover langt flere mennesker i hverdagen end Nintendos ;)

Jeg må sige at jeg TROR på, at der er en forskellig grundlæggende tankegang i vesten og østen, så noget tilsvarende ikke ville ske fra Sony, Nintendo etc., men derudover kunne det sikkert have været hip som hap om Microsoft havde været et andet firma med nogle andre folk i vesten. Jeg synes så bare ikke at "alle andre gør det også" er en undskyldning for at tilsidesætte enhver form for etik og moral :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 26/09-06 16:24, rettet 26/09-06 16:25 
RJK>
Men det er vel åbenlyst for enhver, at Microsofts tvivlsomme beslutninger går mere udover langt flere mennesker i hverdagen end Nintendos ;)

Men det er netop fordi, de har mere magt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 26/09-06 17:06 
Det kan du jo godt påstå og tro. Jeg er ikke enig, og mener ikke der er noget der underbygger det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/09-06 17:24 
RJK>

Jeg må sige at jeg TROR på, at der er en forskellig grundlæggende tankegang i vesten og østen, så noget tilsvarende ikke ville ske fra Sony, Nintendo etc

Det er godt nok naivt. Hvis et stort multinationalt firma kunne knuse alle konkurrenter, dominere markedet og tvinge prisen i vejret og kvalitet og service ned, så ville de da gøre det. Det er jo en af de ting der kende tegner disse giganter. Der er ingen kultur og moral og hvis der var det ville de blive opslugt af nogen der ville ha deres plads.
RJKRJKSkrevet 26/09-06 17:37, rettet 26/09-06 17:38 
hvis der var det ville de blive opslugt af nogen der ville ha deres plads.

Ja, netop. Nogle vestlige firmaer :)

Du kan jo modbevise mig ved at opremse de ikke-vestlige firmaer, der har praktiseret dette...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SlothSlothSkrevet 26/09-06 17:50, rettet 26/09-06 17:59 
Eksklusivitet til en bestemt konsol, kan have den fordel, at spillet bliver udviklet *på* konsollen og *til* konsollen. Det giver efter min mening bedre spil.

Det er sjovt at eksklusivitet er fedt, når det sker på en konsol man er ejer af, men er det på en anden konsol synes man det er muggen røv - hvilket tydeligt kan ses på argumenterne i denne tråd.

Jeg synes det er latterligt at argumentere med, at hvis man ejer konsol A, og gerne vil spille et spil der er eksklusivt på konsol B, så kan man jo bare købe konsol B - det er jo en fri verden.

Det argument er godt nok, hvis man har pengene til det - for en alm. dødelig som mig, der ikke har ubegrænsede penge, så klinger det hult.

Jeg vil enormt gerne spille Dead Rising, men Fanden skulle da stå i at skulle købe en 360'er for det ene spil - så ville det da være federe at Capcom udgav det til PS3, som jeg er sikker på at få.
Kiss me, would you kindly?
CoreCoreSkrevet 26/09-06 18:05 
Ond skadefro latter

Hvis det her passer, så er I først lige begyndt at tude...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/09-06 18:14 
Core>
Ond skadefro latter

LOL!... det var godt nok ondt :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/09-06 18:18, rettet 26/09-06 18:45 
RJK>
Ja, netop. Nogle vestlige firmaer :)

Du kan jo modbevise mig ved at opremse de ikke-vestlige firmaer, der har praktiseret dette...

Vil du nægte at Sony ønsker at dominere hjemmevideo-markedet med Blue Ray? At de i øvrigt har sat sig på store dele af filmrettighederne i hele verden.
RJKRJKSkrevet 26/09-06 18:57, rettet 26/09-06 19:00 
King Chaos>
Vil du nægte at Sony ønsker at dominere hjemmevideo-markedet Blue Ray?

Blu-ray er et format der opbakkes af en række firmaer i samarbejde, herunder stort set alle de væsentlige elektronik- og filmselskaber. Samme måde som man fx enedes om cd-formatet på i sin tid. Selvfølgelig er Sony et af de vigtigste firmaer i samarbejdet, da de er store på begge områder, men det ændrer ikke ved, at det er et samarbejde mellem de vigtigste firmaer, og netop IKKE noget monopol.

Og selvom det så var, at Sony (eller et andet firma) gerne ville have et monopol, så er det jo ikke det samme, som at de i praksis ville gøre det ved at benytte den slags metoder, Microsoft har brugt og bruger.

At de i øvrigt har sat sig på store dele af filmrettighederne i hele verden.

Nu ved jeg ikke hvorfor uetiske forretningsmetoder skal sidestilles med at eje filmselskaber ;) I det hele taget er firmaer der lever af kulturprodukter vel dem der har sværest ved at udnytte ufine metoder.

Men nu er det vist ved at være lidt langt væk...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 26/09-06 19:13, rettet 26/09-06 19:15 
RJK>
Jeg er ikke enig, og mener ikke der er noget der underbygger det.

Er det så svært at forstille sig, at hvis man gav det gamle Nintendo ligeså meget magt som MS, at de så ville udnytte det?

Deres forretningsmetoder i monopoltiden taget i betragtning, er jeg slet ikke i tvivl om det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 26/09-06 19:20, rettet 26/09-06 19:20 
At de skulle gøre tilsvarende ting finder jeg utænkeligt, ja. Om det så er fordi jeg ved for lidt om Nintendo, eller du ved for lidt om Microsoft, kan man selv tænke sig til ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 26/09-06 19:35 
;)

Håber at det er i orden, at jeg laver et så atypisk Playright indlæg, men jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 26/09-06 20:22 
Godt du selv kan se det morsomme i din manglende indsigt :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 26/09-06 20:41 
Jeg er helt sikker på at Nintendos onde 80er boss hvis navn undslipper kan følge Bill Gates helt til dørs i ren ondskab. Tror snarere forskellen er, at han ikke giver så meget til charity som Bill Gates...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/09-06 20:51 
Hold nu op med det pis med at Bill Gates er "ond". Det er temmelig infantilt at reducere folks bevægsmønstre til den slags størrelser. I øvrigt på samme måde med "Jeg hader Windows"... Hvis et ubændigt had og raseri mod et stykke software (og producenten af det) er den yderste grænse for jeres følelser, så tror jeg der venter store overraskelser forude, når I bliver voksne ;)
Bede-xBede-xSkrevet 26/09-06 20:55 
RJK>
Godt du selv kan se det morsomme i din manglende indsigt :)

Jeg tror, at du har misforstået, hvorfor jeg trak på smilebåndet ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 26/09-06 21:16 
King Chaos>
Hold nu op med det pis med at Bill Gates er "ond". Det er temmelig infantilt at reducere folks bevægsmønstre til den slags størrelser.

Jeg tror generelt set på det gamle ordsprog om at bag enhver større formue, ligger en forbrydelse. Det synes jeg hverken gør mig barnlig eller naiv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/09-06 21:39 
Det er vi ikke nødvendigvis uenige om, men hos mig er der langt fra "begærrig, magtsyg og tyvagtig" til "ond". ;)
RJKRJKSkrevet 26/09-06 22:38 
Wehner>
Jeg tror generelt set på det gamle ordsprog om at bag enhver større formue, ligger en forbrydelse.

Og i forlængelse heraf kan man jo se på hvor mange penge henholdsvis Microsoft, Sony og Nintendo tjener på deres primærprodukter...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/09-06 22:50 
Arh er det ikke bare en lille smule naivt, at se Microsoft som den store satan i sammenligning med Sony eller Nintendo?

Af gode grunde kan de jo på ingen måde gennemtvinge et monopol som MS gjorde med IE i Windows.

Men Sony står da på ingen måde tilbage ift. proprietær formater.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
69 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig