X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Har TGS ændret på jeres PS3-planer?


Svar Sortering
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/09-06 23:02 
Vupti, så kører vi lige crossover til denne tråd :-)

Det har vi set... øøøv, en tiger.
127 emne(r).
« < 1 2 3

Svar Sortering
happyEDhappyEDSkrevet 26/09-06 12:14, rettet 26/09-06 12:18 
Jack_D

tja, 4-5000 er ikke mange penge for en kombineret Blu-Ray afspiller/konsol.



Jeg skal bare spille på den, er fløjtende ligeglad med det er blu-ray eller hvad.

Sagen er at den er for dyr, simpelthen ..

eller kan det jo blive ved og så er det snart en computer, og hvorfor så ikke bare spille derpå i førte omgang?

Det der tiltaler mig ved en konsol, er lige præcis at det (normalt) ikke koster mere end man kan købe den, hvornår man vil.
Men når det når 5000,- Så er grændsen altå nået.


Så kan folk jo sige, jamen så lad vær at køb den!.

Ja ja det har jeg heller ikke tænkt mig, men jeg er gamer.. glad for at Spille, og når der å er spil der kommer kun dertil som jeg har lyst til at spille har jeg et problem. Spil der med tor sandsynlighed ville have været på en anden konsol, eller en billigere PS3, der godt nok var en lille smule "mindre".
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Jack_DJack_DSkrevet 26/09-06 11:36 
Hvis man ser på hvad den indeholder af ny teknologi, mener jeg det er en ganske fornuftig pris.
Find du lige en Blu-ray afspiller til under 5000 kr.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
SumezSumezSkrevet 26/09-06 11:29 
Jack_D>
Hvorfor mener du den er for dyr?

Hvis man sammenligner, med prisen på PS2 da den kom frem, virker det som en fornuftig pris. PS2 kostede 4000 kr og PS3 ca. 5000 kr.

Selv hvis man ignorerer det faktisk at PS2 kostede det dobbelte af hvad den burde ved sin udgivelse, hvordan er det så "fornuftigt" er PS3'en koster endnu 1000 kr mere??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Jack_DJack_DSkrevet 26/09-06 11:14 
Wehner>
De fleste bruger udtrykkene "dyrt" og "mange penge" i flæng. Og PS3 koster i hvert fald mange penge.

Ikke mindst taget i betragtning at man i denne uge kan gå i Merlin og købe en Xbox 360 Premium inkl. Battlefield 2 for 2699,-.

tja, 4-5000 er ikke mange penge for en kombineret Blu-Ray afspiller/konsol.

Du kan heller ikke sammenligne Xbox360 premium med den store PS3, det rigtige ville være at holde den op mod den lille udgave, som er prissat mere moderat og netop har fået reduceret prisen.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 26/09-06 11:04 
Herold>
Og hvis man egentlig bare gerne vil spille - så er det ret dyrt, ja. :)

ja, men der er selv 2500 dyrt, hvis du kan klare det for 2000 eller mindre.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
JmogJmogSkrevet 26/09-06 10:45 
Hvis Sonys Live kommer til at ligne Microsofts, så kan jeg ikke se behovet for den større HDD. Til demoer og Live Arcade-spil er de ca. 11GB tilgængelige på Xbox 360 rigeligt til mig. Medmindre de begynder at udgive regulære "store" spil på Sonys Live selvfølgelig. Så ville jeg se en idé i det.

...eller hvis vi kan lægge egne videofiler ind på disken. ja, det er en rar drøm, men kun en drøm.
WehnerWehnerSkrevet 26/09-06 10:30 
De fleste bruger udtrykkene "dyrt" og "mange penge" i flæng. Og PS3 koster i hvert fald mange penge.

Ikke mindst taget i betragtning at man i denne uge kan gå i Merlin og købe en Xbox 360 Premium inkl. Battlefield 2 for 2699,-.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 26/09-06 10:22 
Og hvis man egentlig bare gerne vil spille - så er det ret dyrt, ja. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Jack_DJack_DSkrevet 26/09-06 10:17 
Hvorfor mener du den er for dyr?

Hvis man sammenligner, med prisen på PS2 da den kom frem, virker det som en fornuftig pris. PS2 kostede 4000 kr og PS3 ca. 5000 kr.
Hvis du sammenligner med hvad Xbox360 koster, så er skal du hertil lægger wifi, Blu-Ray, større HD, HDMI, altsammen noget som du skal betale ekstra for hos MS og vil bringe prisen på niveau med PS3.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
TLTLSkrevet 26/09-06 03:38 
Intet har overbevist mig om noget som helst endnu, jeg tror ikke på noget som helst af de film, billeder osv. der bliver losset ud, for jeg ved godt hvordan reklame laves... Det er kun ca. 20% man får at se på PS3 alligevel.

Jeg er enig i at den er for dyr, også selvom jeg havde råd ville jeg ikke købe den ved launch. Venter til den bliver sat ned og den har en nogenlunde solid spil-base som tiltaler mig. (dvs. ca. 3 spil :p)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Bede-xBede-xSkrevet 26/09-06 01:27, rettet 26/09-06 01:48 
toAt>
Men og selv om der ikke er vist mange spil endnu, skal jeg have wii hurtigst mulig.

Det er nok det største problem, jeg ville have med PS3, hvis den kom i år. Så ville den komme op mod Wii og jeg kan ikke forstille mig, at den får et spil på launchen som kritikerne(og jeg), tager ligeså godt imod som Zelda. Og så går pointen ligesom lidt af det, at give 5000,- for en konsol. Jeg ville kun have haft penge til den ene i november.

At man så kan få både Wii og 360 sammen til lavere pris, synes jeg bare udstiller PS3en endnu mere.

Men jeg køber den nu alligevel i marts, hvis bare spillene er overbevisende.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DommergaardDommergaardSkrevet 25/09-06 23:55 
Jeg køber den ikke. Selvom alt den kritik man har hørt om maskinen det sidste års tid, så ser den rigtig lækker ud. Jeg har lige købt mig selv en X360 og den har nogle rigtig fede spil, som jeg skal i gang med + der er også rigtig mange fede titler på vej. Skulle jeg have en PS3, hvilket jeg ikke regner med, så vil jeg i hvert fald lige se den an først. Det er sgu mange penge at smide for en konsol. Spørgsmålet er så, om man hellere vil have en X360 og en Wii... til samme pris som en PS3 - det tror jeg nok helst jeg vil.
JAAJAASkrevet 25/09-06 21:35 
Det kan man godt sige. Jeg er blevet overbevist om, at Lost Odyssey alene er en Xbox 360 værd, så PS3 bliver nu med sikkerhed udskudt til engang om et års tid eller så.
MrCaseMrCaseSkrevet 25/09-06 21:19 
Det har sgu ændret noget for mig!

Jeg har før tgs ikke set noget gameplay-footage der har overbevist mig om at ps3eren skulle have en bedre grafik end xbox360eren... det er jeg overbevist om nu.

Hvis man tænker på at (efter min mening) der er flere af launch-spillene der ser lige så godt ud, og bedre, som anden-generations xbox360 spillene... så kan det altså godt være at der er en grund til at købe en ps3 alligevel...

Dog mangler man noget i innovations-afdelingen... xbox har Live; det er godt, det er nyt, det er sjovt.
Hvad har ps3? Vildere grafik... hm... det er jeg også helt pjattet efter, men hvad er der ellers nyt fra sidste generation. Well... Det er jo den klassiske debat...
Have you considered sucking less?
HankyHankySkrevet 25/09-06 15:43 
Har ikke ændret på noget som helst.

Maskinen bliver købt, når der udkommer nogle spil, der personligt siger mig noget, og når maskinen falder i pris.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/09-06 15:26 
Sloth>

Han mente, at PS3 ville vinde i det lange løb.

Vinde? Jeg ved snart ikke... glemte jeg at nævne at Wii er min næste konsol og at 360eren allerede er i hus? Jeg tror ikke at nørderne på P:R kan tages til indtægt for den slags markedsbevægelser
SlothSlothSkrevet 25/09-06 14:56 
Jeres holdning passer meget godt med en udtalelse fra en af Sonys chefer - kan ikke huske hvem ;o)

Han mente, at PS3 ville vinde i det lange løb. Nogle ville være afskrækket af startprisen, men efterhånden ville salget stige, når produktionen blev optimeret og priserne falder (og selvfølgeligt mente han, at PS3 ville være den store vinder *suk*)...

Hvis jeg selv havde en konsol at spille på lige nu, ville jeg også vente, men jeg har været konsolløs i 3 år, så nu er det ved at være på tide...
Kiss me, would you kindly?
SonicSonicSkrevet 25/09-06 14:49 
TGS har heller ej ændret min holdning til det hele...
Den er for mig alt for dyr, i forhold til, at der ikke rigtigt er nogle spil præsenteret til den, som kunne fange min intresse... så nej, køber ikke en PS3 lige foreløbigt.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/09-06 13:49 
Jeg er stadig med Sumez, Wehner og HrRald.
BeanoBeanoSkrevet 25/09-06 13:39, rettet 25/09-06 13:39 
Ingen ændringer her... stadig køber-på-launchdagen-hvis-der-er-2-3-fornufte-spil-ellers-køber-jeg-den-senere :)

Dog kan den "lille" udgave blive overvejet hvis den kommer til EURO launch, nu hvor HDMI er standard.
jaesjaesSkrevet 25/09-06 13:30, rettet 25/09-06 20:31 
Jeg har ikke ændret holdning. Den skal ned i pris, og der skal helst også være mindst ét spil jeg ikke kan leve uden, før jeg køber den. Med lidt held sker der et lille, globalt prisfald omkring marts, men ellers venter jeg.
happyEDhappyEDSkrevet 25/09-06 12:39 
Jeg skal stadig ikke have den.
Men og selv om der ikke er vist mange spil endnu, skal jeg have wii hurtigst mulig.

og overvejder lige nu at købe Xbox 360, pga den gode live del.

Men PS3, ja eneste grund lige nu skulle være MGS4. Ellers siger maskinen mig ikke det store og slet ikke til den pris.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WehnerWehnerSkrevet 25/09-06 12:20 
Har det lidt ligesom Sumez og Herold. Det er ikke nok at maskinen er fed, hvis der ikke rigtig er nogle spil, der appellerer til lige præcis min smag. Og det er der ikke endnu, men det skal jo nok komme. Og til den tid skal den nok være faldet i pris.

Og med 360ens nyvundne popularitet, så kan man jo drømme om en 3rd party controller ala Microsofts :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 25/09-06 12:15 
Jeg har stadig ikke rigtigt set nogen spil, der retfærdiggør et køb fra dag 1. Jeg skal da helt klart have den, men der gik lang tid før jeg mente at min Xbox 360 havde tjent sig selv ind, så jeg vil gerne have lidt mere forsikring for underholdningsværdien inden jeg smider et dollarbundt på bordet. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 25/09-06 12:12 
Der har da aldrig været nogen tvivl om at det bliver en fed maskine, synes jeg. Spørgsmålet er bare HVORNÅR man skal have den. Den er simpelthen for dyr på udgivelsen, men den sang har vi jo hørt før.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 25/09-06 11:39, rettet 25/09-06 11:49 
Overhovedet ikke. Jeg havde hele tiden regnet med, at jeg skulle have den. Spørgsmålet var bare, om det skulle være på launch og det tror jeg, at det bliver nu, da den er blevet udsat.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SlothSlothSkrevet 25/09-06 11:33 
Med den massive PS3-dækning der har været på TGS 2006, kom jeg til at tænke på, om der er nogen af jer der har ændret planer mht. at få/ikke få en PS3?

Personligt skal jeg stadig have en, og TGS har bekræftet mig i, at det bliver en fed maskine (selvom den er dyr).
Kiss me, would you kindly?
127 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig