X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad skal jeg lave...?


Svar
dchangdchangSkrevet 25/09-06 11:17 
Så piger og drenge, nu er det at i skal hjælpe mig. Jeg har sagt mit job op i Stereo Studio, er færdig på lørdag. Jeg vil sikkert komme til at savne det, men jeg fik simpelthen ikke nok ud af det rent personligt længere.

Så nu skal der ske noget nyt. Jeg har sendt en uopfordret ansøgning ud til Ke Media her i Århus, men ellers kan jeg ikke rigtigt bestemme mig for hvilken retning jeg skal i.

Jeg har også overvejet Music Management-uddannelsen, men da jeg læste lidt om det ser det mere ud til at man uddanner folk til at booste dansk musik's salg både herhjemme og i udlandet, istedet for at lave kvalificerede sparrings-partnere til pladebranchen (som jeg lidt troede at det var).

For dem der ikke kender mig, vil jeg lige opsummere lidt om mig selv. Jeg går ekstremt meget op i musik, men det er næsten udelukket at jeg kan finde noget andet, da alle selskaberne ligger i hovedstadsområdet og et butiksjob ikke vil give samme frihed som jeg har i mit nuværende job. Ellers optager games i alle former også ret meget af min tid og interesse. Her kunne butikker også godt komme på tale men af de "special-butikker" vi har herhjemme bryder jeg mig personligt ikke så meget hverken EB Games eller Game, af flere grunde som jeg egentlig ikke gider uddybe.

Jeg kunne også godt finde på at læse, men for det første gav min anarkistiske tankegang på gymnasiet lidt bagslag i form af dårlige karakterer, og for det andet harmonerer det ikke så godt med at jeg gerne vil flytte i hus sammen med kæresten i den nærmeste fremtid.

Så det er nu i skal igang, mine kloge Playright-buddies! Kom med nogle forslag. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
jaesjaesSkrevet 25/09-06 13:41 
Pladeproducer eller lydtekniker?

Kræver nok, at du enten går på skole af en slags, eller river 1-2 år ud af kalenderen og bliver autodidakt lydsmølf, og derefter kimer pladeselskaberne ned. Film- og tv-branchen kunne også være en mulighed.
TLTLSkrevet 25/09-06 13:53 
Hvis du gider at sende en ansøgning mere til KE-Media, så skal jeg nok finde ud af hvor du skal sende den hen, det er nemlig ikke direkte til dem, for de bruger en bureau til nye ansættelser... Så din ansøgning bliver nok bare kasseret desværre..

Men PR-manageren, som står for al reklame for spillene, har sagt op til fordel for at blive helikopter-pilot. Men men. Hvis du vile have hans job, så er det jo bare at søge det... Det kræver ikke så meget andet end et bredt kenskabtil spil, helst også børnespil.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
WehnerWehnerSkrevet 25/09-06 14:06 
Er det Jan Blæsild, der har sagt op?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 25/09-06 14:23 
TL>
Det kræver ikke så meget andet end et bredt kenskabtil spil, helst også børnespil.

Jeg tror også KE sætter pris på kendskab til detailhandel og markedsføring :) Det er i øvrigt de færreste spilfokuserede product managers, der har baggrund i (og starter med at have forstand på) spilbranchen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dchangdchangSkrevet 25/09-06 14:24, rettet 25/09-06 14:25 
Jaes: Nah det er vist ikke lige min stil. Men ellers et godt bud. :-)

TL: Jamen det vil ja gerne. Er det firmaet Excellent Match de bruger? PR Manager? Hmmm hvis du kan skaffe lidt mere info om den stilling, så kan jeg da godt strikke en ansøgning mere sammen. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 25/09-06 15:47 
Plejer PR Manager titlen ikke gerne af kræve lidt uddannelse ud over gymnasiet? Eller hvad?
dchangdchangSkrevet 25/09-06 16:01, rettet 25/09-06 16:01 
Det ville jeg også tro, men det er lidt svært at vurdere. Der er vist meget forskel fra firma til firma, men noget nyt er jo også at man finder på alle mulige smarte stillings-betegnelser som egentlig ikke dækker over noget ud over det sædvanlige. Men nu har jeg heller ikke "kun" gået på gymnasiet. Jeg har også gået på handelsskolen og stået i grillbar... muhhahaha! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig