X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad skal jeg købe?


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 24/09-06 19:16, rettet 24/09-06 21:26 
Ja, hvad synes i jeg skal købe:

Muligheder:

Xbox 360
PSP
Sony ericsson W810i
Rc Nitro bil (billig model)
Mp3 afspiller (evt. ipod)
Andet? (max 2500 kr)

Rc Nitro bil
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
WonderboyWonderboySkrevet 24/09-06 19:28 
En Xbox 360 synes jeg, det hva det jeg ville købe hvis det hva mig der skulle vælge.
I love monster land
SlothSlothSkrevet 24/09-06 19:42 
Puha, sikket et spørgsmål ;o)

For mig ville valget stå imellem en iPod eller en XBox 360. PSP'en tror jeg ikke så meget på...

Umiddelbart ville mit første valg være XBoxen, da det er en fed maskine, der vil give dig mange timers god underholdning. Ulempen ved den (som ved alle konsoller) er, at den kræver penge for at holde igang (nye spil og accessories).

En iPod til 2500 vil nok være en 30 GB Video-iPod. Jeg har selv sådan en fætter og er yderst tilfreds med den. Jeg har endnu ikke rigtigt brugt videodelen i den, men de 30 GB er gode at have (jeg opgraderede fra en 256 MB MP3-afspiller). Det jeg kan sige om videodelen er, at den virker ok - selvfølgeligt er det en lille skærm, men de DVD film jeg har konverteret og set på den er fine og skarpe i billedet (man kan endda sagtens læse underteksterne).

iPod'ens ulempe er, at den mere eller mindre kun kan bruges til at afspille musik på.

Jeg ville gå efter X360'eren, leve af havregryn i nogle uger, og købe nogle fede spil til den.
Kiss me, would you kindly?
PalsgaardPalsgaardSkrevet 24/09-06 20:06 
Jeg vil ikke anbefale en af ovenstående over de andre, men jeg vil blot sige at W810i er en super lækker telefon og den vil du i hvert fald blive glad for!

Men det kommer helt an på hvad du synes du mangler mest!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
VasquezVasquezSkrevet 25/09-06 10:11 
jah... det kommer jo an på hvad du selv hælder mest til... men jeg kan dog bidrage med at jeg selv har megen glæde af min PSP, som kommer til sin ret i bussen om morgenen, på de længere køreture - og det er især sjovt, når man har mulighed for at spille med sine venner! Folk kigger (næsten) ikke skævt til èn når man sidder i bussen og råber "HA! tag dèn... og dèn og... ihhh... du fik mig!" :) så personligt vil jeg anbefale PSP'en - selvom de gode spil kommer lidt hip som hap dertil...
"Have you ever been mistaken for a man?" "No... have you?"Spiller nu: Resident Evil 4, Darkstalkers Chronicle:..., Silent Hill 4: The Room
SumezSumezSkrevet 25/09-06 11:01 
Køb en mp3-afspiller, det er en helt uundværlig besiddelse. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/09-06 12:22 
W810i fungerer netop glimrende som mp3 afspiller også :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
nerosnerosSkrevet 25/09-06 13:19 
Køb det hele.
Bashful Neophyte
WeskerWeskerSkrevet 25/09-06 13:25 
vil bestemt gi Vasquez ret, den er meget go' at ha med sig. men det er også en MP3. men ellers en PSP, da det er mega sjovt at spille med andre på lange ture. vis der lige ikke er noget at lave :)
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
JAAJAASkrevet 25/09-06 15:56, rettet 25/09-06 15:59 
I det leje ville jeg købe en ipod video eller Zen Vision. Altså en MP3+video afspiller.

Eller meget billigere (og med bedre spil end til PSP'en) en DS + en mod der giver mulighed for både video og MP3.
KnightrideRKnightrideRSkrevet 27/09-06 19:20 
Tak for de mange svar.. jeg bestemte mig for at købe en PSP, for mangler en håndholdt, og PSP'en synes jeg er et godt valg fordi, der også er Mp3-afspiller i. Jeg købte så Base Packen i mandags (value pack'en, havde de kun i hvid) :-/ Jeg købte så et 1 GB kort til den og Wipe Out Pure, til at starte med. Så.. nu skal der bare spares op til tilbehør og de mange fede spil, der forhåbentlig kommer til den. ;)
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig