X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lost Planet til 360'eren


Svar
nerosnerosSkrevet 22/09-06 10:53, rettet 23/09-06 20:22 
Tjek lige disse gameplay movies ud det er nok noget af det bedste jeg har set til Xbox 360 indtil nu. Tror vi har et monster godt spil her :-)

Gamespot
Bashful Neophyte
121 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 22/09-06 10:53, rettet 23/09-06 20:22 
Tjek lige disse gameplay movies ud det er nok noget af det bedste jeg har set til Xbox 360 indtil nu. Tror vi har et monster godt spil her :-)

Gamespot
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 22/09-06 11:16 
Demoen ligger jo ude på xbox live, så hvis du ikke har spillet det endnu, så kom igang :-) Det er super fedt
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 23/09-06 20:25 
Så er det jo bare lige det at jeg ikke ejer nogen 360'er.....endnu. Men det skal der snart gøres noget ved.
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/09-06 21:04 
Har set at Merlin har den til salg(altså den store pakke)incl. Batlefield 2 for kun 2699,- :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nerosnerosSkrevet 23/09-06 22:07 
Øj øj! Det er jo billigt.
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 08/11-06 13:35 
Folk der holder øje med Lost Planet, må lige snuble ind på Gametrailers.com og se trailen fra TGS 06, hvis I ikke allerede har gjort det for længst. Det ser dejligt ud. GoW med mere end tre farver :D

Klik...
Bede-xBede-xSkrevet 08/11-06 13:41 
Traileren kan vist også hentes på markedspladsen. Bliver spændende at se, om det japanske GoW, kan følge med den rigtige vare. Fedt ser det ud indtil videre.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 08/11-06 18:47 
jaes>
Det ser dejligt ud. GoW med mere end tre farver :D

Men også GoW uden co-op ikke?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 08/11-06 20:21 
Nej, der er co-op i Lost Planet. Om hele historiedelen kan spilles i co-op, ved jeg dog ikke.

Hvad det har med GoW's farvesammensætning at gøre, ved jeg dog ikke helt, men tænker at du er nysgerrig :)
WehnerWehnerSkrevet 08/11-06 20:32 
Jeg er ligeglad, når du kommer med så gode nyheder ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SupaflySupaflySkrevet 08/11-06 21:52, rettet 08/11-06 21:55 
Danny Salling>
Har set at Merlin har den til salg(altså den store pakke)incl. Batlefield 2 for kun 2699,- :-)

Link? Eller er det i en bestemt Merlin butik?
Bede-xBede-xSkrevet 08/11-06 23:04 
jaes>
Nej, der er co-op i Lost Planet.

Hvor har du set det henne?

Jeg vil meget gerne tage fejl på det punkt, men jeg har ikke hørt noget om co-op.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 09/11-06 00:40 
Wehner>
Jeg er ligeglad, når du kommer med så gode nyheder ;)

Nåeh, så du blev lidt ked af, at jeg drillede GoW... Der skal da være plads til lidt drilleri, synes jeg. Så længe det er på den uskyldige måde ;)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 09/11-06 00:45 
Supafly>
Danny Salling>
Har set at Merlin har den til salg(altså den store pakke)incl. Batlefield 2 for kun 2699,- :-)

Link? Eller er det i en bestemt Merlin butik?

Det var i Slagelse, men jeg ved ikke om de stadig har det, det er lidt siden jeg så det nu :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
jaesjaesSkrevet 09/11-06 01:02, rettet 09/11-06 01:06 
Bede-x>
Hvor har du set det henne?

Jeg vil meget gerne tage fejl på det punkt, men jeg har ikke hørt noget om co-op.

Det har stået flere steder siden starten. Jeg har dog siden sidste indlæg læst et nyere interview, hvor det ikke nævnes i forbindelse med multiplayer, og et andet, ældre interview, hvor der står at de arbejder på at få det med - modsat presseteksterne, hvor det står som en feature.

Men, da der er team-mode i multiplayer, kan det måske være en fejloversættelse i presseteksten - co-op i stedet for team.

Tjaeh, hvem ved. Multiplayer ser sjovt ud alligevel, og man kan spille 16, hvilket giver lidt til alles smag.

"Intense action; impressive visuals and environments; Vital Suits add another dimension to the gameplay; aggressive enemies; online co-op play."
http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/capcom-inafune-project/701851p1.html

"Xbox Live enabled – Experience an array of gameplay possibilities with online cooperative battles"
http://www.tothegame.com/game.asp?id=4874

Det nye interview:
http://www.xboxgazette.com/interview_lost_planet_en.php
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-06 01:07, rettet 09/11-06 01:09 
Der står godt nok meget tydeligt co-op i dine links. Gamespy er vel det mest troværdige:

Capcom announced that the game will support both co-op and competitive play, as well as downloadable content.

Ikke at jeg er overbevist endnu, da mange andre steder ikke nævner det, men jeg håber, at du har ret. Spillet vil være ti gange mere interessant for mig, hvis der er co-op.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 09/11-06 01:32, rettet 09/11-06 01:33 
Bede-x>
men jeg håber, at du har ret.

Tværtimod tvivler jeg, efter jeg læste de to interviews :)

Har fundet endnu en pressemeddelelse, som desværre ser ud til at understøtte min tese om en fejloversættelse:

"* Online multiplayer cooperative and versus battles with up to 16 players include:

* Elimination - It’s every snow pirate for themselves in this death match mode where the victorious are rewarded for the most points earned.

[klip]"

Så co-op må næsten være synonymt med team :)
Bede-xBede-xSkrevet 15/11-06 05:27, rettet 15/11-06 05:43 
jaes>
Det ser dejligt ud. GoW med mere end tre farver :D

De ord kommer du til at tage i dig igen, tror jeg. Gears er ikke kun teknisk godt. Spillets artwork er også fantastisk. Farvepaletten passer til det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/11-06 09:21 
Jeg spillede demoen kort for noget tid siden, og jeg synes spillet virkede usandsynligt klichéagtigt og gumpetungt.

Jeg håber virkeligt ikke Gears har samme tunge fysik.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 15/11-06 09:42 
Det har det ikke.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 15/11-06 10:02 
demoen er da fed, og grafiken er da fed (selvom explosionerne er lige lovlig hyperaktive). Gameplayet er da også ret fedt. Det er da fedt at der er forskellige typer vehicles man kan bruge (forklædt som transformers eller sådan noget). Og så kan jeg rigtigt godt li at de større fjender har de der svage punkter som man skal ramme, fuldstændigt som i de gamle klassiske spil. Der er noget old shcool over lost planet som tiltaler mig meget
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 15/11-06 15:26, rettet 15/11-06 15:32 
Bede-x>
De ord kommer du til at tage i dig igen, tror jeg. Gears er ikke kun teknisk godt. Spillets artwork er også fantastisk. Farvepaletten passer til det.

Uanset hvor godt farvevalget passer til spillet, kan man jo godt mene, at flere farver havde gavnet. Men enig i, at spillets artwork er lækkert.

EDIT: Det er lidt trættende, at man ikke kan have en *personlig* holdning herinde til et spil, en genre, eller andre spilrelaterede aspekter, uden at det skal kommenteres, som at man tager fejl. Specielt hvis man, som jeg og mange andre heldigvis, ikke ynder at kritisere på en negativ måde.

Det er ikke kun til dig Bede-x, bare en bold jeg gerne vil spille ud til folk :)
RooneyRooneySkrevet 28/11-06 14:48 


Åh nej, ikke igen!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 28/11-06 14:53 
Anskaf et ordenligt TV ;)
RooneyRooneySkrevet 28/11-06 14:54 
Det har jeg allerede :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 28/11-06 15:02 
Bedre briller så ? ;)
RooneyRooneySkrevet 29/11-06 23:48 
Det var godt.

Py ha!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 20/12-06 15:32 
Fra IGNs Lost Planet preview:

The only major fault with the visuals is that the v-sync is not turned on and so there is ample screen tearing.

Arragh. Det er da utroligt, at de ikke kan finde ud af, at skære ned på detaljerne, så vi slipper for tearing/framerate(tearing i det her tilfælde)problemer i vores spil.

http://xbox360.ign.com/articles/751/751263p1.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 20/12-06 21:20 
Li'som på den gamle Xbox, så er tearing åbenbart en "feature" vi får med i købet på Xbox 360. Det er dobbelt irriterende, at tearing virker ligesom framerate problemer når jeg kigger på det. Det går sgu for meget ud over spilleglæden.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 20/12-06 21:25 
Tearing ER jo i bund og grund et framerate problem. Bare en ynkelig måde at "sløre" det på.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RooneyRooneySkrevet 20/12-06 21:27 
Præcist.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 31/12-06 06:35, rettet 31/12-06 06:35 
Endnu en collectors edition:

-Lost Planet Collector's Edition offers fans a flurry of extra content:
-One exclusive bonus multiplayer map that will only be available in the Collector's Edition until summer 2007
-Custom designed exclusive cover art, for collector's edition only
-Premium packaging in a sleek SteelBook metal case
-Exclusive art book with concept sketches from all stages of development including character renders, VS renders and enemy art
-Soundtrack of select songs from the game
-Fan kit assets for gamers to create their own Lost Planet websites
-Action packed videos and trailers
-Wallpapers, AIM icons, board icons and signature banners
-Digital art files including screens, character art and environment shots

http://img.game.co.uk/ml/3/2/9/9/329937ps.gif

Teksten kommer fra Play:

http://play.com/Games/Xbox360/STCS3/3-/3271523/Lost_Planet_Extreme_Condition_Collector_Edition/Product.html

Og en Faceplate:

http://img.game.co.uk/images/wk46/lostplanet_faceplate.jpg
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 09/01-07 16:03 
Jeg har indtil videre, gennemført den første mission og lidt af den efterfølgende, og jeg gider ikke fortsætte.

Ved ikke hvad der er gået galt siden demo'en, men jeg bliver efterhånden i tvivl om det egentligt ER Capcom som har lavet Dead Rising og nu Lost Planet. Der er nærmest intet af Resident Evil 4's kvaliteter at spore i nogen af spillene, og Lost Planet er yderligere hæmmet af at indeholde noget nær den ringeste boss fight jeg har spillet - og det er ovenikøbet den første boss i hele spillet. Forestil jer at kæmpe mod noget der ligner en kæmpe orm, i et ret lille rundt rum. Til sin rådighed har man en mech. I den mech kan man f.eks hoppe og cruise lidt rundt oppe i luften. Problemet er blot, at rummet slet ikke er designet til at ha' en mech rendende rundt i det; Rummet er simpelthen for lille. Så når man hopper, og trykker A for at hover i luften - fordi man gerne vil ha' et godt skud ind på ormen - så tæsker ormen rundt i luften, ENDNU hurtigere end kameraet på mech'en kan drejes, og det uanset man bruger LB og RB til at dreje kameraet 90 grader. Oven i det, så kan ormen piske rundt på rummets vægge, og fordi man ikke kan kigge LIGE op med sin mand, men kun et stykke skrådt op, så kan man sjældent se ormen, og prøve at undgå at blive ramt af den, når den lander igen. Det er SÅ elendigt skruet sammen.

Og så er spillet irriterende unfair mod spilleren; Når man bliver ramt, bliver man kastet rundt i landskabet - og man bliver kastet rigeligt rundt, og mens man bliver det, har alle fjenderne fri mulighed for at skade én yderligere, for man skal skam da ta' skade, imens man ruller rundt over det hele. Og ens karakter tager sin søde tid med at få rejst sig op igen, og selv i "op at stå igen animationen" tager man selvfølgelig skade, når man bliver ramt :-O

Jeg mindes altså ikke at demo'en var så dum som det fulde spil, for jeg gennemførte den immervæk et par gange, og havde det sjovt begge gange. Demo'en var samtidigt grunden til at jeg blev ved med at holde øje med Lost Planet, men det er nu pist væk fra min radar.

Utroligt at så middelmådigt et spil, skal ha' en collector's edition udgave. Men kassen er da fin, og af metal og alt muligt.

Pre order cancelled.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 09/01-07 16:15 
Det syntes jeg lyder meget skidt sådan som du oplever det. Jeg har selv spillet demoen igennem ca. 5 gange og har nydt det meget hver gang. Og forstiller mig kun at det færdige spil er bedre. Jeg havde intet problem med styrringen, og den miniboss fight der er i demoen i den lille bygning, syntes jeg hver gang er totalt fed, også netop fordi der er så lidt plads og den er oppe i ens fjæs hele tiden...
For The Love Of The Game
RooneyRooneySkrevet 09/01-07 17:04 
Ja, demo'en var ret fed..
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-07 18:53, rettet 09/01-07 18:55 
Rooney>
Jeg mindes altså ikke at demo'en var så dum som det fulde spil, for jeg gennemførte den immervæk et par gange, og havde det sjovt begge gange. Demo'en var samtidigt grunden til at jeg blev ved med at holde øje med Lost Planet, men det er nu pist væk fra min radar.

Seriøst har du spillet demoen? For første mission i det færdige spil er 99% identisk med demo banen. Der er lidt flere fjender og lidt flottere effekter hist og her men ellers er det det samme. Desuden er bossen til slut ikke en orm, men den samme som i demoen, så den kan da umuligt komme bag på dig?
Efter man har sat sensitivity lidt op og fjernet autoaim så er spillet ellers det samme som demoen. Det lover godt indtil videre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 09/01-07 19:31 
Jeg undrer mig også lidt over det Rooney skriver. Først skriver han, at han har spillet, men efterfølgende skriver han 'Preorder cancelled'.

Rooney>
Skal det forstås på den måde, at du har købt den normale retail udgave, men samtidigt har bestilt Collector's Edition ved siden af, eller har jeg misforstået noget?
What is the Matrix?
RooneyRooneySkrevet 09/01-07 21:17 
Konsolkongen>
Seriøst har du spillet demoen? For første mission i det færdige spil er 99% identisk med demo banen. Der er lidt flere fjender og lidt flottere effekter hist og her men ellers er det det samme. Desuden er bossen til slut ikke en orm, men den samme som i demoen, så den kan da umuligt komme bag på dig?

Ja, selvfølgelig har jeg spillet demo'en, ellers skriver jeg det ikke. Første bane er næsten identisk med banen i demoen, og naturligvis kommer første boss ikke bag på mig, når jeg allerede har kæmpet mod den to gange i demoen(!) Men boss'en virkede ikke ligeså irriterende i demoen, som i det færdige spil, og det er mærkeligt. Jeg skriver orm, fordi den minder om en form for orm - i mangel af bedre ord.

Det er derfor jeg skriver, at det undrer mig, at jeg ikke mindes at demoen var så træls (for det syntes jeg netop ikke at den var) i forhold til det færdige spil.

Da jeg spillede det færdige spil, syntes jeg bare det meste af det var ret irriterende; Det gjorde jeg ikke da jeg spillede demoen - nærmest tværtimod.

Det er slet ikke utænkeligt, at spillet bare var ret middelmådigt dengang, i dets demo-form, og at jeg bare var en anelse forblændet af den pæne grafik. Ihvertfald er det ikke noget jeg vil bruge penge på i dag.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 09/01-07 21:24 
enfen>
Jeg undrer mig også lidt over det Rooney skriver. Først skriver han, at han har spillet, men efterfølgende skriver han 'Preorder cancelled'.

Jeg har ikke skrevet at jeg har spillet; Har blot skrevet at jeg har spillet spillet.

Men nej - jeg ejer ikke spillet. Brugte ca. 45 minutter i selskab med det i dag, i EB Games.

Ved samme lejlighed slettede jeg min forudbestilling på det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-07 21:31, rettet 09/01-07 21:34 
Rooney>
Men boss'en virkede ikke ligeså irriterende i demoen, som i det færdige spil, og det er mærkeligt.

Jeg har spillet demoen igennem mindst 10 gange og jeg kan seriøst ikke mærke en forskel. Det eneste sted bosskampen er anderledes, er når du klarer bossen i det færdige spil så fortsætter den med at rulle rundt selvom den er ved at fryse til is. Men den er altså ikke sværere i det færdige spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RooneyRooneySkrevet 09/01-07 21:45 
Jeg har heller ikke sagt at bossen var svær; Den var irriterende, fordi hele designet af bossfighten var irriterende og dårligt konstrueret.

Der er stort set ingen skill involveret i den fight. Man kan wait it out, og overstå den ved bare at fise rundt i rummet, og håbe på tumpen ikke rammer én foroven. Problemet er blot, at man kan være uheldig at tumpen rammer én, uden man kan se hvor han kommer fra (husk, at man kan ikke kigge lige op i luften, kun en anelse skråt). Det er dårligt design, fra ende til anden. Du mener da ikke seriøst at det her er et fedt og velpoleret spil?

Havde Capcom bare puttet lidt finesse ind i det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-07 21:51, rettet 09/01-07 21:52 
Jeg kommenterer bare det du skrev om at spillet var blevet meget dårligere end demoen. Ud fra det du har skrevet så var demoen rigtig fed, men efter du har prøvet det endelig spil som er 99% identisk så stinker det ligepludselig. Det gir ikke nogen mening. Især ikke når du skriver at du kun spillede første bane.

Desuden har jeg aldrig haft de store problemer med den boss. Men det skyldes måske mit surround anlæg, så jeg har kunne høre hvor bossen kom fra.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 10/01-07 09:35 
Er spillet kommet på gaden?
For The Love Of The Game
RooneyRooneySkrevet 10/01-07 11:19 
Release er d. 12/1.

Man kan sikkert finde det i en butik fra i dag, hvis man leder lidt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 16/01-07 00:41 
Er det flottere end gears of war?... Jeg kan ihvertfald se at particle effekter slår gears of war til hver en tid. Men hvad med resten af spillet? Og hvordan er fysiken i spillet?
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/01-07 00:43, rettet 16/01-07 00:59 
Spillet er en del flottere end Gears of War.

EDIT: "En del" er måske lidt voldsomt :) Men LP er stadig en smule pænere end GOW.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 16/01-07 23:38, rettet 16/01-07 23:49 
Jeg synes stadig at Gears of War er flottest af de to. Men Lost Planet er helt sikkert flot.

Havde de inkluderet co-op og et traditionelt aim, ville der have været tale om en rigtig toptitel. Kort og tidligt vurderet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 17/01-07 01:36 
I options kan man ændre aim til et alm. fixed et af slagsen, og så spiller det som en helt normal 3rd person shooter.

Jeg er nu ca. 6 timer inde i spillet, og jeg nyder det en del. Har opdaget flere finesser ved styringen, og særligt det at man kan bruge grapple hook'en til at hægte sig fast på de monstre som kommer gennem isen, for derefter at tømme bly i ansigtet (læs: halen) på dem, er en fornøjelse. Boss fights har osse være sjove - nogle lidt frustrerende, indtil man lige lærer at ta' dem ud.

Hvad grafik angår, så kan GoW kun drømme om eksplosions-effekter osv, som Lost Planet indeholder.

Jeg er glad for at jeg gav Lost Planet endnu en chance.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 17/01-07 09:37 
Rooney: godt at se at du har set lyset :-)

2. februar kan ikke komme hurtigt nok. Man kunne selvfølgelig også bare trække sin konto endnu mere over. Argh!!!
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 17/01-07 22:37 
Rooney>
I options kan man ændre aim til et alm. fixed et af slagsen, og så spiller det som en helt normal 3rd person shooter.

Styringen i demoen var udemærket efter min mening. Hvad er den væsentlige forskel på de to styringer, som du nævner?
What is the Matrix?
121 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig