X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lost Planet til 360'eren


Svar Sortering
nerosnerosSkrevet 22/09-06 10:53, rettet 23/09-06 20:22 
Tjek lige disse gameplay movies ud det er nok noget af det bedste jeg har set til Xbox 360 indtil nu. Tror vi har et monster godt spil her :-)

Gamespot
Bashful Neophyte
121 emne(r).
« < 1 2 3

Svar Sortering
nerosnerosSkrevet 03/03-09 08:07 
Så er det done!

Så håber jeg det kommer indenfor en uge ellers falder der brænde ned ;-)
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 03/03-09 08:17 
Ellers sælger Fona dem vist ret billigt. I hvert fald de butikker der stadig har dem.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 03/03-09 08:26 
Doh..ok takker ;-)
Bashful Neophyte
IqonIqonSkrevet 03/03-09 18:32 
Echelon VI>
Jeg kan heller ikke forestille mig at det anses for at være god markedsføring.

Jeg kan dog huske at jeg fik mit Yakuza til PS2 relativt hurtigt, med samme besked - så det kan altså lade sig gøre.

Netop Yakuza er et af de spil som jeg har forsøgt at købe gennem Coolshop men måtte opgive fordi de tilsyneladende aldrig fik det på lager.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/03-09 21:07 
Jeg må have været heldig!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 04/03-09 09:31 
Har jeg forstået det rigtigt, at man ikke kan spille online med hinanden vis den ene part har den gamle version og den anden Colonies Edition?
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 04/03-09 09:50 
Det er rigtig, første version og colonies virker ikke sammen. MEN colonies på 360 kan spille imod PC versionen af spillet også.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 04/03-09 10:29 
OK tak for svaret. Så må jeg vente til coolshop får sendt min Colonies Edition.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 04/03-09 19:09, rettet 05/03-09 00:00 
Jeg har altså et stort problem med at spille online i det her spil fortiden. Faktisk var det den største grund til at jeg købte det "igen" :-)

Næsten hver gang jeg hopper på en ranked match hvad endten det er hosted fra Tyskland, Frankrig, Japan eller USA så bliver jeg smidt af serveren med en besked der siger, "connection lost to host".

Jeg testede så min xbox live conection igår og den sagde jeg havde en strict NAT. Det kunne jeg så ikke helt forstå da jeg troede den var åben! Jeg har så gjort det jeg mener skal gøres idag for at få portene åben og der med den såkaldte "open NAT". I Gears of War 2 har jeg ingen problemer overhovedet, men i Lost Planet er det det samme som ovenover beskrevet. Hvad i hulen sker der? Er der et eller andet jeg har overset og hvad kan det dog skyldes?

Please help.

Edit: Det ser ud til det har eller er et stort problem med Lost Planet, men hvis jeg stadig har disse problemer er der vel aldrig kommet en patch som kunne fikse det :-(

Et Link
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 05/03-09 12:40, rettet 05/03-09 12:40 
Er der virkelig ingen som kan hjælpe mig? Snøft... :-(
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 05/03-09 13:02 
Jeg ved ihvertfald at det der NAT har skabt en helvedes masse problemer for mig. Så tjek om det er gjort ordentligt. Ellers ved jeg sgu ikke.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 05/03-09 16:02, rettet 05/03-09 16:02 
Jeg har sku åbnet det som skal åbnes. Tror det er den måde Capcom har lavet online delen på, men jeg er helt blank :-( Det er godt nok trist. Har ikke de problemer med min PS3.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 22/04-09 20:27, rettet 30/10-10 21:49 
neros>
OK tak for svaret. Så må jeg vente til coolshop får sendt min Colonies Edition.

Hold da helt op jeg har ventet længe på Coolshop kunne levere dette spil, men de har så sendt mig en besked idag at de ikke kan levere det og at det er udgået fra deres lager :-(

Damn det er ringe service!
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 30/10-10 20:54 
Er Lost Planet stadig værd at investere i, og bør man punge ekstra penge ud for Colonies Edition?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
enfenenfenSkrevet 30/10-10 21:16 
Du skal i hvert fald ikke investere i 2'eren. Den er intet værd.
What is the Matrix?
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 30/10-10 21:49, rettet 30/10-10 21:52 
LP er blandt de mest velafbalancerede action/adventure-spil, jeg har prøvet. Jeg vil næsten kalde det "Zone Of The Enders 2" til fods. Det har en sublim atmosfære og dejlig kompakt action med fede bosskampe.

LP2 var for mig en rodet suppedas af langtrukkende action, repetition og en elendig multiplayer-struktur. Det første spil er alt andet end dette.

Jeg har ikke prøvet Colonies Edition, men hev Lost Planet frem igen for at varme op til 2'eren, da det kom. Da jeg så bagefter spillede LP2, tænkte jeg konstant på hvor pisseirriterende det var at spille i forhold til det første spil.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
nerosnerosSkrevet 30/10-10 22:17, rettet 30/10-10 22:18 
Colonies Edition er hver at hive hjem hvis man vil spille det online. Man kan vælge imellem hvilke missioner man vil spille og på den måde genspille de baner man helst vil se igen osv, men jeg kan faktisk ikke huske om man også kan det med originalen? Så vidt jeg husker er det noget som er unlocket fra start i Colonies Edition ihvertfald.

Det er så trist med LP2. Tænkte på at købe det idag men så et par video reviews og fik mig ombestemt rimelig hurtigt. Jeg gider ikke gå ned af den vej igen. Der er for mange spil der skuffer iøjeblikket..!
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 31/10-10 11:23 
Tak for svarene. Det lyder til at det er værd at investere i.. Nu skal jeg bare have fundet Colonies Edition i Danmark til en ordentlig pris. Den normale er let nok at opstøve.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
enfenenfenSkrevet 31/10-10 23:06 
Det kan købes på CD Wow for 89,- - i Classic udgaven.

http://dk.cdwow.com/games/lost-planet-colonies-xbox-360/dp/1593047/32066083#bc=362a
What is the Matrix?
HulleHulleSkrevet 01/11-10 19:35 
Tak for tippet :) Det var pænt af dig.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
enfenenfenSkrevet 05/11-10 09:16 
Velbekomme :)

Hvis du ikke allerede har købt, har CD Wow sat spillet yderligere ned i dag.
What is the Matrix?
121 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig