X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rat & pedal sæt til Xbox 360


Svar
tastasSkrevet 21/09-06 12:26 
Hej

Jeg overvejer lige om jeg skal have den store pengepung frem og investere i et rat & pedalsæt til min 360'er (helt billige er de ikke kan jeg se).

Er der nogle af jer der kender et godt sæt? Jeg har hørt at Microsoft vidst har et sæt i støbeskeen som skulle være trådløst, men kender ikke lige prisen på dette eller om det vil være godt.

Anyway, jeg har aldrig haft sådan et sæt til en konsol før, så tager gerne mod anbefalinger og advarsler i forbindelse med det.

Kunne forestille mig at bil spillene lige blev lidt sjovere med rat og pedaller :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/09-06 13:21 
Hader personligt rat og pedaler. Det er mere realistisk, men mod spillere med controllere taber man - det tager simpelthen for lang tid at få fuldt udslag på et rat i forhold til en controller. Mht. til rat, så ville jeg vente på det officielle fra MS.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 21/09-06 13:25 
Microsoft kommer ganske rigtigt med et rat, og det vil også kunne bruges på pc, akkurat som deres controllere kan.

De har forholdsvis meget erfaring med controllere og hardware, så jeg tror ikke der er noget i vejen med kvaliteten af det, men vent lige og læs de første par anmeldelser, når de engang udkommer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig