X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til overførsel af PSP demo!


Svar
NeonodeNeonodeSkrevet 19/09-06 19:22, rettet 19/09-06 19:23 
Jeg sidder og skal hjælpe en ven, men at få Locoroco demoen ned på hans PSP fra yourpsp.com. Men jeg kan ikke rigtig få det til at virke for den bliver ved med at skrive:

Forbind en Memory Stick Duo eller en PSP med en Memory Stick Duo i - til din computer. Kontroller, at din Memory Stick Duo er korrekt formateret.

Den er koplet til hans computer via af et alm. datakabel og computeren kan godt finde hans duo stick.

så er spørgsmålet hvad gør jeg galt? Og skal den bruge en rigtig kortlæser for at virke?
CoreCoreSkrevet 19/09-06 19:38 
Neonode>
Kontroller, at din Memory Stick Duo er korrekt formateret.

Det gør du på selve PSP'en, PC'en kan sagtens "se" og bruge kortet uden at det er korrekt formateret.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
NeonodeNeonodeSkrevet 19/09-06 19:41 
Oki så jeg formatere lige kortet i PSPen og så skulle det virke?
CoreCoreSkrevet 19/09-06 20:01 
Det burde det...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
happyEDhappyEDSkrevet 19/09-06 20:18 
din PSP er 2.71 eller mere ik?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KLTKLTSkrevet 19/09-06 21:27 
Jeg tror også det skyldes at formateringen af Memory stick'et er sket på PC, og det er ret essentielt at huske at foretage formateringen på ens PSP.
Formaterer man på PC fungerer det ganske enkelt bare ikke som det skal på PSP!
9/11 Was An Inside Job
NeonodeNeonodeSkrevet 19/09-06 22:50 
Mange tak for hjælpen det var lige det der skulle til :)
Jo hans PSP er en 2,71. Jeg kunne se at inden den blev formateret var der kun en mappe der hed PSP men efter kom MP ROOT også frem og jeg mener også der var kommet et par mapper mere ind i PSP mappen. Så nej det er åbentbart ikke helt lige meget hvor det formateres!
KLTKLTSkrevet 19/09-06 22:56 
Problemet ligger ganske enkelt i, som du også selv har opdaget nu, at de mapper der benyttes på PSP kun bliver oprettet i forbindelse med en formatering via sin PSP.
OK man kan så også selv sidde og rode med at oprette nogle tilsvarende mapper, men det er altså ligesom lettere bare at få sin PSP til at gøre arbejet! :D
9/11 Was An Inside Job
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig