X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GBA:Afterburner VS. GBA:SP


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 02/06-03 21:22, rettet 02/06-03 21:23 
Dette emne har sikkert været oppe og vende før. Men jeg overvejder at købe et komplet Afterburner kit hos Lin-sang til ca. 188.- i stedet for at ofre 999.- på en ny maskine.
Er der nogen der vil dele lidt viden om Afterburner kittet.
NaieraNaieraSkrevet 02/06-03 21:30 
Du skal bare vide at en Afterburner installation er temmeligt svær...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 02/06-03 21:32 
Men den (mener) jeg Starsoilder klarer
Sælg mig en Xbox =)
NaieraNaieraSkrevet 02/06-03 21:41 
Det skal han jo så have penge for...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/06-03 10:58, rettet 03/06-03 10:58 
Hvor meget vil han have for det?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ckruseckruseSkrevet 03/06-03 11:02 
Køb en SP først som sidst. Afterburner er ikke besværet værd, efter hvad jeg har hørt - hverken mht. ydelse eller installation.
seebergseebergSkrevet 03/06-03 11:04 
Afterburner er UTROLIG svær at instalere !!! jeg fik en elektromekaniker til at forsøge sig med min GBA og det endte med en dårlig installation :(
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
NaieraNaieraSkrevet 03/06-03 12:01, rettet 03/06-03 12:02 
kr0oZe >
Afterburner er ikke besværet værd, efter hvad jeg har hørt - hverken mht. ydelse eller installation.

Det er nemt at høre at du ikke har "oplevet" en Afterburner. Ja, installationen er svær, for svær til at folk med "lidt snilde" kan gøre det, men ydelsen er uden sidestykke. Det fungerer RIGTIG godt, hvis altså installationen er i orden.

Men personligt ville jeg da selvfølgelig også hellere ha' en SP...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ckruseckruseSkrevet 03/06-03 12:37 
Ja, nu skrev jeg så også "efter hvad jeg har hørt"...
NaieraNaieraSkrevet 03/06-03 13:05 
Når du ikke har prøvet Afterburneren er det ikke helt på din plads at anbefale SP uden spørgsmål, hvilket er hvad du starter med at gøre...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ckruseckruseSkrevet 03/06-03 13:25 
Hvorfor ikke? Jeg vil til enhver tid anbefale et officielt produkt frem for nogle hjemmebrygget mod-geil. So what hvis det er billigere, hvis det ikke bliver lavet ordentligt ender du med en endnu større regning, og taget andres erfaringer med Afterburner i betragtning, ville jeg ikke kaste mig ud i det uden en rimelig fed garanti.
NaieraNaieraSkrevet 03/06-03 13:30 
Hvem andres? Seebergs? Det er første gang jeg har hørt om en dårlig installation. Teki havde en hvor det virkede PERFEKT, som jeg sad med i et godt stykke tid og spillede på... Bare fordi Seeberg ikke kan finde en der kan finde ud af at installere for ham, skal det ikke gå ud over "Afterburners rygte". Indtil SP'en var Afterburner Gud, og det eneste der kunne få mig til at overveje at købe en GBA igen... Selvfølgelig ville jeg også anbefale noget originalt, men Afterburner fra Lik-Sang + installation af Star Soldier er under halv pris af hvad en SP koster, og hvis nu manden er glad for sin normale GBA....
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 03/06-03 14:06 
SP er bedr end Afterburner, færdig punktum!
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 03/06-03 16:56 
Ja, det er den, men SÅ meget bedre er den ikke, og nu har jeg så altså prøvet begge ting...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 03/06-03 20:00 
Kan varmt anbefale dig SP! Der går du ikke galt i byen!
RitesRitesSkrevet 03/06-03 20:16 
Jeg har også prøvet begge ting.

GameBoy Advance med Afterburner:
+Du kan se noget
-Den er klodset
-Den bruger batterier
-Det er ikke noget jeg vil ses med offentligt

GameBoy Advance SP:
+Du kan se noget...
+Den bruger ikke batterier
+Den er let og stilren
+Den er smart nok til at man kan sidde med den fremme i toget
-Man skal købe en tingest til omkring 50 kr. ved siden af for at få stereo.
-Den koster penge, eller noget...
» a winner is you «
Zzap!Zzap!Skrevet 03/06-03 20:42 
Importer en PSP istedet når den kommer.
Lad være med at bruge penge på Nintendos "gammel teknik på nye konsoller strategi".
Born to kill space
olmeolmeSkrevet 03/06-03 20:52 
Tåbeligt råd, det vare jo år! Man kan jo altid vente på noget federe.
RitesRitesSkrevet 03/06-03 21:00 
Zzap! Beklager, men der er noget der hedder gameplay. Hvilke specs der ligger i maskinen er ligegyldigt, hvis der ikke er seje spil til den.
Se bare på 'Cuben. En okay maskine med dårligt udvalg, mens GBA'en har et kæmpe udvalg.
» a winner is you «
fuzionfuzionSkrevet 03/06-03 21:20 
Jeg ska' da ellers lige lover for der er blevet lagt i ovnen til en ordentlig debat her! :D Mit bud - køb en SP.....
Zzap!Zzap!Skrevet 03/06-03 21:22, rettet 03/06-03 21:26 
Rites-->Rigtigt nok, men maskinens kraft bestemmer også hvilken type spil der er mulige på den.

Så vidt jeg ved, kommer PSP omkring Jul i Japan, og siden det er en transportabel konsol er chancen for at den er regionskodefri stor, så det skulle ikke være noget problem at importere.

PancakeLizard--> Er du PancakeLizard fra Nintendome? I så fald "hej igen" :)
Born to kill space
SephirothSephirothSkrevet 03/06-03 21:40 
PSP kommer først i julen 2004, og den ER regionsfri
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
tastasSkrevet 03/06-03 22:38 
halvandet år.

Det er jo ikke utænkeligt, at Nintendo selv er i gang med udviklingen af en ny håndholdt.
Så, jeg ville i hvert fald ikke selv skrive mig op til en PSP ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ckruseckruseSkrevet 04/06-03 11:26 
Nintendo behøver ikke engang udvikle en ny, IMO. Prisforskellen mellem de to bliver rimelig spids...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/06-03 11:58 
Nu har jeg ikke læst noget om PSP, så jeg ved ikke "hvor fed" den er.

IMO har specs ikke ret meget med succes at gøre.

Overvej at GameBoyAdvance sælger bedre end PS2 [ såvidt jeg husker, der omkring i hvert fald ]
Hvis man tænker på de problemer Nintendo og M$ har med at vælte PS2 af tronen, så tror jeg ikke at bare fordi der står Sony på, at en ny håndholdt lige uden videre basker GBA.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
NaieraNaieraSkrevet 04/06-03 12:11 
kr0oZe >
Nintendo behøver ikke engang udvikle en ny, IMO. Prisforskellen mellem de to bliver rimelig spids...

Kan du ikke snart holde op med at sige den slags ting som var det kolde facts?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 04/06-03 12:55 
Nu brugte han jo forkortelsen IMO, som tydelig viser at det er alt andet end kolde facts...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 04/06-03 12:57 
IMO kommer før punktummet. Han starter en ny sætning. IMO var at Nintendo ikke behøvede at lave en ny GameBoy.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 04/06-03 13:00 
og begrundelsen kommer bagefter punktummet ? Sådan ser jeg det. Men nok om det.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 04/06-03 13:38 
Rites >
+Den bruger ikke batterier

Hmm.... ;-)
Sælg mig en Xbox =)
GreaseballGreaseballSkrevet 05/06-03 21:31 
Lader til der er flertal for SP´en. Tak for hjælpen venner.
Dog en ting til, ok to... 1.Hvad står en brugt SP i. 2.Hvad er PSP som i nævner?
majjohamajjohaSkrevet 05/06-03 21:36 
1. Speacial Project
2. Plastation Portabel (en håndholdt playstation som er på vej)
SephirothSephirothSkrevet 05/06-03 21:38, rettet 05/06-03 21:38 
1. Jeg købte en brugt SP i perfekt stand til 800kr for en uges tid siden. Den burde heller ikke være meget dyrere, da den kan fåes til 999,- i butikkerne.

2. PSP (PlayStation Portable) er navnet på Sonys kommende håndholdte...

EDIT: Matt, var hurtigst - men det er osse fordi, han ikk havde gennemlæst første spørgsmål ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JoachimMAJoachimMASkrevet 06/06-03 00:22, rettet 06/06-03 20:26 
Ikke for at ødelægge stemningen, men Sony's nye håndholdte hedder algså PSX, Ikke PSP. - Edit: Hov, min fejl:D

BTT: Jeg vil da mene at GBA SP er et meget bedre køb, mest pga. man beholder garantien, og ikke skal bestille Afterburner fra et andet land.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
MadsMadsSkrevet 06/06-03 00:25 
Joachim M Andersen >
Ikke for at ødelægge stemningen, men Sony's nye håndholdte hedder algså PSX, Ikke PSP.

Øhh nej!?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
NaieraNaieraSkrevet 06/06-03 00:28 
PSX er PS2'en med harddisk, DVD optager osv.

PSP'en er den bærbare PlayStation.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/06-03 09:40 
OK - det er da et jævnt underligt navn, at vælge.

PSX har vel været det uofficielle navn for PlayStation rimeligt længe.

http://psx.ign.com/
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ckruseckruseSkrevet 06/06-03 12:31 
@Naiera: Nu har jeg ikke lige lige linket liggende, men Sony har altså selv sagt at maskinen vil koste accordingly til teknologien. Læg da 2 og 2 sammen.
NaieraNaieraSkrevet 06/06-03 12:33 
Nej, det er PSX'en.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ckruseckruseSkrevet 06/06-03 13:56 
Du tror altså helt seriøst på at Sony vil kunne ramme en pris på godt 1000 med den nye?
NaieraNaieraSkrevet 06/06-03 13:59 
Det snakker jeg ikke om, jeg snakker om at du har misforstået hvad for en af de to nye maskiner ville komme til at koste efter teknologien i maskinen.

Og det er altså PSX'en der tales om der.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ckruseckruseSkrevet 06/06-03 14:06 
Ja, den del snakker jeg også udenom fordi du 0wnede mig ret grumt, men den originale diskussion gik jo på at prisforskellen på de to maskiner vil blive ret spids, hvilket man skal ret naiv/fanboy for at være uenig i.
NaieraNaieraSkrevet 06/06-03 14:08 
Hvis den kom ud nu ville den sikkert være dyr, men hvis den vitterligt først kommer ud om over et år, så er et godt kvalificeret gæt vel en pris på 20.000 til 25.000 yen (1.100 til 1.400 danske).
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ckruseckruseSkrevet 06/06-03 14:09 
Og i mellemtiden kan SP'en ikke være faldet?
NaieraNaieraSkrevet 06/06-03 14:13 
Sagtens, men der skal da ikke lægges skjul på at jeg er enig i Zzap! når han siger, at bedre teknologi giver muligheder for at lave nogle helt anderledes spil. Nej, mere CPU kraft giver ikke nødvendigvis bedre spil, men det giver flere muligheder for udviklerne.

Desuden ligner det ikke Nintendo at lade de håndholdte falde sindssygt meget i pris.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ckruseckruseSkrevet 06/06-03 14:17 
Det var så ikke det vi var uenige i, men du har da helt ret... Nintendo vil bare have en fordel med en billigere pris.
Star SoldierStar SoldierSkrevet 06/06-03 19:35 
hvis man har planer om at købe en SP h-phone adaptor kan man nøjes med Horis nye headphones som sættes direkte i SP'en, prisen er helt okay.

Hori SP Headphones
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Zzap!Zzap!Skrevet 06/06-03 20:05 
Manglen på standard hovedtelfonstick er den eneste grund til at jeg ikke har en SP nu. Det er simpelthen bare så ufatteligt dumt, for der er ABSOLUT INGEN grund til at det ikke er der.
Hvorfor skal jeg lappe på en konsol som burde have været perfekt fra starten? Når jeg hører lyden i GBA spil er det stort set altid gennem hovedtelefoner, og det burde alle andre også gøre, for det giver uden sammenligning den bedste lydkvalitet. Og så er det også god gestus over for ens medmennesker.
Born to kill space
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig