X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EA gør det igen!


Svar
ComradeComradeSkrevet 18/09-06 23:28, rettet 18/09-06 23:29 
EA fortsætter simpelthen deres strøm af ufærdige sportstitler til Xbox 360.. Sidste år måtte vi døje med nogen rushed titler, i år må vi nøjes med sølle 7 ligaer på Xbox 360 i Fifa07, mens current gen får dem "alle".


EDIT: .. Og som om det ikke var nok, så tjek listen over stadions http://fifa07.ea.com/extra/?id=4313

Ingen SAS liga, ingen æresdivision bl.a.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/09-06 23:36 
Nej, hvor skidt. Jeg havde sådan glædet mig til Fifa 07 på 360, specielt efter NHL-demoens flotte grafik. Nogen der ved hvad PES har rettigheder til i år?
TLTLSkrevet 19/09-06 03:59 
Hvad er grunden til at de liga'er mangler. Har de ikke tid til at opdatere div. grafiske ting på X360, eller hvad?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/09-06 05:57 
Nu er det jo to forskellige udviklingshold som laver henholdvis 360-udgaven og så alle de andre. Forklaringen kunne så være at der faktisk er tale om to forskellige spil, med samme titel. Nu er de interne arbejdsgange hos EA nok ikke lige til at gennemskue for os dødelige, men jeg ved da at de deler informationer, så det er mærkeligt. Jeg har spillet begge udgaver ganske kort og jeg vil da sige at 360-udgaven er markant anderledes og kan blive en af de store oplevelser ...de kan selvfølgelig også nå at fokke det op :/
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig