X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billige Xbox spil!


Svar
D.B.M.D.B.M.Skrevet 02/06-03 20:49, rettet 02/06-03 20:53 
Multimedia Proshop har en del billige spil på tilbud i øjeblikket. Det er ikke alle titler der er lige interessante, men der er spil fra 99 kr.!!!

Bl.a. Oddworld, Blood Wake og Fuzion Frenzy koster kun 99 kr. stk.!

Og så er prisen incl. porto hvis man betaler med Visa eller Dankort.

Har selv lige bestilt Project Gotham Racing og The Thing for kun 291 kr. samlet!

Link...
PvtSommerPvtSommerSkrevet 02/06-03 21:42 
Lækkert link der!
"And sheppards we shall be..."
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/06-03 11:17 
Jeg ville nok vente med spil som DOA3, PGR, SSX Tricky og alle andre spil der er gået classic. Det er altså hvis de koster over 250.... Så jeg tror f.eks. Ikke det kan betale sig at købe Max Payne f.eks.

-Hest
Well crucify the insincere tonight...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 03/06-03 12:01 
Jeg vil give dig ret i at DOA3, Max Payne og SSX Tricky kan købes billigere et andet sted som "Classic", men jeg tror næppe at man kan få Project Gotham Racing billigere, det koster trods alt kun 149 kr. incl. porto! Jeg skrev jo også, at det ikke var alle spil der var lige interessante at købe, og dermed mente jeg også prismæssigt.
PlaykidPlaykidSkrevet 03/06-03 12:06 
Fona sælger bl.a. DOA3 for 200 kr.
Spiller nu: Halo 3
PvtSommerPvtSommerSkrevet 03/06-03 12:32 
Jeg har netop bestilt Oddworld og MotoGP 2 derfra...

MotoGP2 var lidt meget dyrt synes jeg, men whatsoever... kunne kun finde det hos boomtwon, og der kræver de kreditkort :(
"And sheppards we shall be..."
D.B.M.D.B.M.Skrevet 03/06-03 12:38, rettet 03/06-03 12:40 
Jeg har lige modtaget The Thing og Project Gotham Racing med posten idag og jeg bestilte dem i går, så det kan vist ikke gøres meget hurtigere!

Har selv Moto GP 2 (Superfedt!) og har også tidligere gennemført Oddworld, som efter min mening er et ganske underholdende spil - det er ikke et super godt spil, men det kan sagtens spilles og så er det bestemt ikke uden humor!
KeenKeenSkrevet 03/06-03 13:35 
Fusion Frenzy til mig tak...
PvtSommerPvtSommerSkrevet 04/06-03 14:52 
D.B.M. >
Har selv Moto GP 2 (Superfedt!) og har også tidligere gennemført Oddworld, som efter min mening er et ganske underholdende spil - det er ikke et super godt spil, men det kan sagtens spilles og så er det bestemt ikke uden humor!


Det var lige det jeg ville høre: "POSTHUS! HERE I COME!"
"And sheppards we shall be..."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig