X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DLink DWL-122 til Mac?


Svar
Alf81Alf81Skrevet 17/09-06 18:40 
Som ejer af en IBook, fra før trådløsnetværkskort var standard, er jeg af økonomiske årsager nødsaget til benytte mig af disse USB-tingester. Problemet er nu, at jeg skal anskaffe mig en ny en af slagsen, men de er fjernet fra storset alle hylder ("i verden"). Hvis der er kommet nye Mac kompatible, eller, hvis der allerede findes andre (end DLink DWL-122) out there, må folk meget gerne komme med en anbefaling i denne tråd. Dette er mere eller mindre nødvendigt for mig, da jeg ikke ved en skid om computere og derfor har brug for andres ekspertise.

På forhånd tak!
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 17/09-06 18:44 
Hvornår er din iBook fra?

Der er højst sandsynligvis mulighed for at smide et airport kort i den. Hvis det er tilfælde vil det stå i manualen?

Så vidt jeg ved kan man udvide både G3 og G4 iBooks med airport kort fra Apple.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 17/09-06 18:49 
Er ikke lige ved den nu, så ved ikke hvornår den er fra, men ved at der er plads til et airport kort i den. Problemte er bare, at disse kort forekommer mig en smule peberede i prisen...
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 17/09-06 19:16, rettet 17/09-06 19:16 
Har man først valgt mac, så har man også valgt at betale mindst 30% ekstra for alt tilbehøret :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 22/09-06 11:40 
Okay, hvis jeg nu skal bøje mig, er der så steder hvor dette kort er billigere end andre steder?
Ting om dét og pis.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig