X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kingdom Under Fire: Circle of Doom


Svar
Per SPer SSkrevet 16/09-06 16:04 
Pressemeddelelse fra Microsoft inklusiv svulstig PR-ordlyd:

“Kingdom Under Fire: Circle of Doom” Readies for Battle on Xbox 360

The latest iteration in the popular BLUESIDE Action-RPG franchise prepares to wage war in 2007

Hellerup – Friday 15th September 2006 - Microsoft announced today that “Kingdom Under Fire: Circle of Doom” will hit store shelves in Q2 2007. The Xbox 360 exclusive will take the franchise in a new direction as developer BLUESIDE and series director Henry Lee plan to create a truly next-generation Action-RPG, departing from their well-known Action-RTS formula.

Taking advantage of the Xbox 360 processing power, randomly generated dungeons and landscapes, along with thousands of fierce on-screen enemies attacking from all directions, will test the abilities of even the most skilled gamers and make for a new adventure around every corner. With a newly enhanced, intuitive control system, gamers will experience fast, blood-thirsty action.

Although not a direct successor to the previous “Kingdom Under Fire” titles, “Circle of Doom” serves as an important link between the storylines of its predecessors. The game features a cast comprised of heroes from all previous “Kingdom Under Fire” games, and depending on the player’s decisions, the story can quickly branch out in unexpected directions.

“Kingdom Under Fire: Circle of Doom” will also feature Xbox Live components. Though full details are yet to be revealed, players can choose to play alone or recruit up to four team members to continue their quest together online.

The game will be published globally by Microsoft, with the exception of Korea.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
WehnerWehnerSkrevet 16/09-06 19:55 
Per S>
players can choose to play alone or recruit up to four team members to continue their quest together online.

Det er sat på den seriøse watch list.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 13/07-07 22:56 
Jeg glemte at ønske mig nyt om det her til E3.

Der var dog en del nyt på Gamespot i sidste måned
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 15/08-07 05:09, rettet 15/08-07 05:09 
Blueside kører en blog hos IGN, hvor man kan følge med i, hvordan det går med udviklingen af spillet. Her er en lille intro - med lidt nye billeder - til det kommende action/RPG:

http://blogs.ign.com/KingdomUnderFire/2007/06/27/58580/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/11-07 22:42 
Regner I med at købe Kingdom Under Fire: Circle of Doom? Kunne være fedt med nogle venner online til 4-player slash 'em up!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 17/11-07 22:44 
Ja - er der kommet nogen dato på?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/11-07 23:15 
Januar/Februar :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 18/11-07 02:57, rettet 18/11-07 03:07 
Jeg regner også med at købe det. Selv om genren sjældent får specielt gode karakterer, synes jeg ofte, at den er fin underholdning, så længe man co-opper :)

Too Human og Sacred 2: Fallen Angel ser ud til at være meget i samme stil og dem vil jeg også godt være med til at starte et hold i.

Særligt Sacred 2 lyder til at have fine co-op options:

There will be several modes of play on the Xbox 360 version. Like the PC version, it will offer the basic free mode and story mode. Co-op mode offers the ability to play it online with up to four total friends. The console version offers a player versus player arena mode and a player versus enemy arena mode for quick combat fun. To join a co-op game on Xbox 360, one player invites another to join and both will receive points when both are engaged in a fight. The guest can join or leave at any time and his experience will come with him. Two players can play Gauntlet style on one console with two on another for a four-player session, or four people can play from four different systems (PCs or Xbox 360s). No matter which mode you choose to play in, the built-up character can transfer from mode to mode without losing experience.

http://xbox360.ign.com/articles/772/772028p1.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/01-08 15:44 
Er I klar på fredag folkens?!

Jeg elsker denne type spil og er frisk på en gang online galskab :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 27/01-08 15:47 
Jeg havde håbet det var bedre, men det er jo en genre, hvor det ikke behøver være så supergodt, før det er sjovt i co-op, så jeg er frisk.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 27/01-08 18:10 
Altså vis gameplay sender til tiden, Så er jeg da frisk :P

SAmme her, den type spil er en af mine favorit (men KuF er kun til overleve til Too Huan er her :P)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 28/01-08 23:59 
Der er en forsættelse på vej, men det vil blive et MMO strategispil:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=91525

De første billeder samlet her:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=233183
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/05-09 12:04 
Det her spil skulle vist nævnes i "Spillet er broken"-tråden. Hold da kæft, hvor har de spasset i det i boss-designet!

Jeg har levellet 2 karakterer til level 50+ og jeg kan stadig ikke banke Balrog-bossen i Cave of Rage. Hvis jeg var gået straight ind efter den, havde jeg mødt den som level 20-25 (tror jeg nok), så jeg er omkring dobbelt så sej som jeg burde være for at klare den. Alligevel gør det patetiske kampsystem, at den rykker mig rundt HVER gang. Jeg hopper på den med max healing potions i inventory, og når den går i frenzy til sidst klapper den alt liv af mig uden at jeg får mulighed for at angribe, da den stunner hele tiden.

Lorte-design!
WehnerWehnerSkrevet 23/05-09 12:38 
Jeg regner med at være klar til en Fallout-pause i morgen, så kan vi se, om det hjælper at være to.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/05-09 13:03 
It better! :-) Trods FAQ-læsning er jeg ikke blevet meget klogere... men hvis en spiller bliver angrebet kan de andre forhåbentlig tæve svinet i ryggen imens.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig