X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 får en ordentlig controller


Svar
NaieraNaieraSkrevet 15/09-06 21:46 
Nu behøver jeg ikke længere være bange for ikke at have en ordentlig arcade pind til PS3 ;)

PS3 får en ordentlig controller

Jeg blev nødt til at pille lidt ved billedet, så man kunne se det ordentligt, men det ser nydeligt ud. Med lyserøde knapper ;) Den konvertering af Ketsui kan kun komme for langsomt.

Kilde
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 15/09-06 21:56 
Så det på Gamefront tidligere idag. Ifølge en fra Famitsu skulle den føles absolut arcadeperfekt. Lyder godt! Så må vi jo bare håbe Sega også laver en 360 udgave passende til VF5 til 360 som de annoncerer til TGS... forhåbenligt.
NaieraNaieraSkrevet 15/09-06 22:01 
De burde gøre den kompatibel med begge konsoller ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
EchoEchoSkrevet 16/09-06 01:47 
Det tror jeg er lettere sagt end gjort.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
NaieraNaieraSkrevet 16/09-06 11:51 
Fra et teknisk standpunkt er jeg sikker på det er muligt, men Sony og Microsoft er nok ikke lige med på idéen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 16/09-06 12:07 
Men det er set før med rat - og PS3'en har da også USB, har den ikke?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 16/09-06 12:22 
Selvfølgelig, men jeg går ud fra at denne controller er udelukkende ledningsfri?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 16/09-06 12:32 
Hvis det skulle være over wireless, så er der i hvert fald et problem, men der er ledning på billedet... Jeg håber da ikke den er til strøm. Eller er der noget jeg har overset?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 16/09-06 12:39 
Jeg havde ikke lagt mærke til ledningen. Men hvorfor skulle det være et problem med wireless? Kunne man ikke bare skifte mellem blåtand og det hersens radio-halløj de bruger på X360?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig