X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

XBox: Limited Edition (Der Grüne)


Svar
PvtSommerPvtSommerSkrevet 02/06-03 19:56 
Har I set den?

Har selv lige ofret små 1800 på den, og damn den er sej! Om jeg så kunne få en normal til 500 kr ville jeg stadig gerne betale det mere...

2 lækre controllers og mmmmmm...

Hvis man overvejer at skifte den sorte ud med denne kan jeg kun anbefale det!

Men hvad synes I generelt om Limited Edition-ting? Synes I at den er de ekstra penge værd som den jo koster?

Hvis nogen nu ikke har set den... klik her ;o)
"And sheppards we shall be..."
NaieraNaieraSkrevet 02/06-03 20:03 
Jo, vi har skam set den...

Jeg ville da gerne have en, men jeg få nok ikke mere en tusse for min uchippede maskine, og 800 mere gider jeg ikke ofre på såen en LE en der...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
StriferStriferSkrevet 02/06-03 20:06 
Jeg ville også gerne ha en LE men hvem gider købe en Xbox uden harddisk? For man bliver jo nød til at beholde alle sine ting man har på maskinen! Men hvis der er nogen der vil købe sådan en uden harddisk så kan det ikke gå hurtigt nok med at få en LE!!! ;)
XBL Gamertag: ZeNtiX
MadsMadsSkrevet 02/06-03 20:07 
Ugh.. :/

Vil meget hellere have den originale Xbox.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
KoludaKoludaSkrevet 02/06-03 20:24, rettet 02/06-03 20:25 
MartinM >
Jeg ville også gerne ha en LE men hvem gider købe en Xbox uden harddisk? For man bliver jo nød til at beholde alle sine ting man har på maskinen! Men hvis der er nogen der vil købe sådan en uden harddisk så kan det ikke gå hurtigt nok med at få en LE!!! ;)

Hvilken version er det?
Hvis det er en v1.1 vil jeg gost give 800,- incl. porto for den.
APHAPHSkrevet 02/06-03 20:30 
Transparente konsoler har aldrig faldet i min smag, og LE er ingen undtagelse :/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 02/06-03 20:59 
MartinM >
Jeg ville også gerne ha en LE men hvem gider købe en Xbox uden harddisk? For man bliver jo nød til at beholde alle sine ting man har på maskinen! Men hvis der er nogen der vil købe sådan en uden harddisk så kan det ikke gå hurtigt nok med at få en LE!!! ;)

Ja, jeg brugte nu bare et memory kort. Det gik legende let, selvom der skulle kopieres, slettes osv.
What is the Matrix?
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 02/06-03 21:02, rettet 02/06-03 21:03 
Hvis man ikke kan sige noget pænt om mennesker, skal man ikke sige det... og det samme gælder vel for konsoller!
"..............................."
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
PvtSommerPvtSommerSkrevet 02/06-03 21:40 
MartinM >
Jeg ville også gerne ha en LE men hvem gider købe en Xbox uden harddisk?

Hmm... Hvorfor har du ingen harddisk?
"And sheppards we shall be..."
KoludaKoludaSkrevet 02/06-03 21:42 
MartinM >
Jeg ville også gerne ha en LE men hvem gider købe en Xbox uden harddisk? For man bliver jo nød til at beholde alle sine ting man har på maskinen! Men hvis der er nogen der vil købe sådan en uden harddisk så kan det ikke gå hurtigt nok med at få en LE!!! ;)

Læs nu det hele igennem ;)
PvtSommerPvtSommerSkrevet 03/06-03 12:30 
Ohh... :D ;o) Så forstod jeg
"And sheppards we shall be..."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig