X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jul 06: Hvad ser du frem til?


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/09-06 18:47 
Nu er vi jo så småt ved at rulle ind i den tid på året, hvor man traditionelt vader i spiludgivelser.
Hvilke udgivelser ser I mest frem til her op til jul?

Følgende venter jeg på med længsel:
Viva Piñata - X360
Call of Duty 3 - X360
Brothers in Arms: Hell's Highway - X360
...og naturligvis Wii!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HankyHankySkrevet 13/09-06 18:50 
Jeg ser frem til Nintendo Wii, og et par af dens launchtitler, og selvfølgelig Gears of War.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
seebergseebergSkrevet 13/09-06 18:59 
Jeg ser frem til at i allemsammen holder jeg fra at købe spil til jul. Så slipper vi, som står i spilbutik, for at stresse!

Gas. Glæder mig til at lange en masse Nintendo Wii over disken, udover den jeg selv skal have. Folk har virket meget positive, når vi har peptalket om maskinen i foretningen!
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KeenKeenSkrevet 13/09-06 19:28 
venter spændt på følgene i øjeblikket:

Assasins Creed (Har ingen anelse hvornår det udkommer)
Viva Piñata
Splinter Cell: Double Agent
Call of Duty 3
Gears of War
Wii
CoreCoreSkrevet 13/09-06 19:31 
Guitar Hero 2 sguda!

Og:
Gears Of War,
Final Fantasy VII: Dirge Of Cerberus,
Call Of Duty 3,
Rainbow Six: Vegas,
Crackdown,
Wii og hvad dertil måtte udkomme.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SonicSonicSkrevet 13/09-06 20:05 
Wii og tilbehør :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dRxLdRxLSkrevet 13/09-06 20:17 
Slappe lidt af med familien.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 13/09-06 20:18 
Jeg ser primært frem til disse to:

Gears of War
Rainbow Six: Las Vegas

Og så naturligvis Zelda...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 13/09-06 20:48 
Dette Zelda spil udkommer det til Gamecube eller er det Wii? Ja det er sikkert blevet nævnt før 100 gange, men jeg er ikke altid helt med på det nyeste ;-)!
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 13/09-06 21:03 
Final Fantasy XII kommer om lidt mere end 48 dage, men jeg får nok først for alvor spillet det når jeg får juleferie. Men den er jo også over en måned lang ;)

Final Fantasy XII Countdown
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 13/09-06 21:25 
neros>
Dette Zelda spil udkommer det til Gamecube eller er det Wii? Ja det er sikkert blevet nævnt før 100 gange, men jeg er ikke altid helt med på det nyeste ;-)!


Begge! :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SyrefoxSyrefoxSkrevet 13/09-06 21:45 
Glæder mig vildt til julen 06, for første gang i 9 år skal jeg ikke arbejde mellem jul og nytår. Glæder mig også de spændende spil der kommer.

God Jul

syrefox
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/09-06 23:12 
Ah, Stille Jul i år... kun konen og min mor... fred på jord og i menneskene velbehag... Lord of the Rings (extended version) første juledag foran brændeovnen... klejner og andesteg, konfekt og portvin... the most wonderful time of the year :D
nerosnerosSkrevet 13/09-06 23:28, rettet 13/09-06 23:29 
Herold>

Begge! :)

Det var den bedste nyhed jeg kunne ønske mig, SÅDAN :-)!
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 13/09-06 23:56 
Jeg ser frem til at komme til jul hos King Chaos :D

...men da det nok ikke er muligt, ser jeg mest frem til Wii + et par retail-spil eller tre, samt noget sjov til Virtual Console. Det bliver sikkert noget i stil med WarioWare og enten Zelda eller Rayman. Måske ryger der også noget i kurven til X360, om ikke andet et par arcadespil.

Syrefox>
God Jul

Jeg har haft shorts på i dag FFS! Og du er tidligere ude end de fleste butikker, så stop lige med det der pjat ;)
KamekKamekSkrevet 14/09-06 00:09 
Zelda og Wii!! :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/09-06 06:41 
jaes>

Jeg har haft shorts på i dag

Og så kan du ikke forstå at du ikke bliver inviteret Juleaften?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/09-06 11:01 
Udover Zelda ;-) :

HD-DVD drev til 360'eren :-D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ComradeComradeSkrevet 14/09-06 16:58 
Ser nok mest frem til at modtage min Pioneer 427XD plasma skærm ;-)

Ellers glæder jeg mig til

PES 6 (Det har bare at blive godt på 360!)
Gears of War

Og så de titler jeg ikke helt ved om jeg skal anskaffe mig, men som jeg bestemt vil holde øje med..

Nintendo Wii
Fear (360)
Viva Pinata
FIFA 07
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SephirothSephirothSkrevet 14/09-06 17:12 
To af mine mest ventede er faktisk allerede landet; jeg har netop gennemført Enchanted Arms, og Yakuza landede i postkassen den anden dag, så det taget jeg hul på i aften.
Udover dette er der selvfølgelig de åbenlyse: Final Fantasy XII (duh! Årets spil) og Twilight Princess.

Kingdom Hearts II vil jeg gerne se frem til, men jeg har glemt alt om originalens historie og har aldrig spillet CoM.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Bede-xBede-xSkrevet 14/09-06 17:49, rettet 14/09-06 18:06 
Udover Wii + Zelda & Metroid gælder jeg mig mest til at få fat i følgende:

Castlevania: Portrait of Ruin - Konami skuffer sjældent, når det kommer til 2D Castlevania.

Yoshi's Island 2 - Godt nok er det ikke lavet af Nintendo selv, men det er der jo flere af deres spilserier, som har haft succes med, så jeg forbliver optimistisk.

Every Extend Extra - Ser ganske fascinerende ud. Et rigtigt zone spil.

Ultimate Ghosts 'n Goblins - Håber stadig på et Castlevania til PSP. UGn'G ligner dog en god erstatning.

Gears of War - Ved ikke helt, hvad jeg skal forvente af det, men det får en del hype, så jeg springer nok med på vognen. At der er online co-op, er altid positivt.

F.E.A.R. - Forhåbenligt et lige så godt horror spil som Condemned.

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - Elsker den serie.

Too Human - Skal udfylde ventetiden på Ninja Gaiden 2.

Viva Piñata - Det er længe siden, jeg har været så lidt hyped på et nyt Rare spil. Forhåbentlig er det ikke bare et børnespil.

Half-Life 2 - Ifølge IGN indeholder det nok nyt, til at det er værd at gå igennem igen:
Valve plans to ship Half-Life 2 (along with Episode One and Two, Portal and TF2) to the PlayStation 3 and Xbox 360 at the same time as the PC release of Episode Two, we can expect mid-November to be the earliest we'll get our hands on it.

http://xbox360.ign.com/articles/718/718918p1.html

Slutteligt køber jeg sikkert Rainbow Six: Vegas, såfremt Wehner og Playkid gør det samme. Det er som med GoW, co-op delen der trækker.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SephirothSephirothSkrevet 14/09-06 17:59 
Jeg tror desværre, det ser sort ud for Too Human (igen) i år. Spillet fik en del kritik under E3, og siden har vi ikke hørt meget fra det.

De har sgu nok rykket det over på PS4 ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
WehnerWehnerSkrevet 14/09-06 18:14 
Bede-x>
Slutteligt køber jeg sikkert Rainbow Six: Vegas, såfremt Wehner og Playkid gør det samme. Det er som med GoW, co-op delen der trækker.

Wehner gør og Temmy får tæsk, hvis han ikke gør :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 14/09-06 18:43, rettet 14/09-06 18:44 
I prioriteret rækkefølge ;)

The Legend Of Zelda: Twilight Princess (Wii)
Metroid Prime: Corruption (Wii) ... hvis den da ikke er forsinket :!
Guitar Hero II (PS2)
Call Of Duty 3 (360)
F.E.A.R (360)
Gears Of War (360)
Killzone: Liberation (PSP)
Lumines Live (360)
Lumines 2 (PSP)
PES6 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 14/09-06 23:27, rettet 14/09-06 23:27 
Sephiroth>
Jeg tror desværre, det ser sort ud for Too Human (igen) i år.

Ja, det ser det faktisk ud til. Kan ske jeg så køber Just Cause i stedet. Demoen var bedre end jeg forventede.

Eller måske jeg burde få købt The Adventure Of Little Ralph, Umihara Kawase: Shun - Second Edition eller Sparkster. Der er jo heldigvis nok gode spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JAAJAASkrevet 14/09-06 23:34, rettet 14/09-06 23:35 
FFXII, Phantasy Star Universe, Wii.
QQSkrevet 15/09-06 00:09 
Wii med Zelda, Metroid og andre diverse tiltalende Wii-titler. Andet behøver jeg ikke!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KalicolaKalicolaSkrevet 15/09-06 08:17 
ser frem til at der måske snart kommer nogle fede spil til xbox360 som man har betalt næsten 5000kr for.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 15/09-06 09:41 
Så er du da blevet snydt. Min kostede 2800 på udgivelsesdagen. Der er ret langt op til de 5000...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 15/09-06 10:09 
Tjah måske man skulle købe sig en 360 her til jul. Hvad med Halo 3 skulle det ikke udkomme i dec?
Bashful Neophyte
SephirothSephirothSkrevet 15/09-06 10:12 
Jo, december 2007 ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/09-06 10:12, rettet 15/09-06 10:13 
Næste år...

Edith: 25 sekunder for sent :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig