X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tak


Svar
JAAJAASkrevet 12/09-06 19:39 
Jeg vil såmænd blot sige tak til Rune og alle de andre, der år efter år holder dette site kørende og løbende forbedrer det. Jeg har været med siden mange af os færdedes i det hedengangne Dreamcast Online forum og derfor kunnet følge udviklingen fra start til nu. Der har været nogle bump undervejs, og vi har næsten allesammen brokket os over et eller andet i hvert fald én gang. Slutresultatet er dog ikke til at tage fejl af. Vi har, her i lille Danmark, et spilforum af utrolig høj kvalitet. Ikke bare I form af de rent praktiske funktioner og alt det tekniske, men også i form af en virkelig god tone, masser af viden og i det hele taget god debat. Det er alt i alt en fornøjelse at kunne være bruger her, og det skal alle folkene bag sitet have et gedigent skulderklap for.

Lad mig lige nævne, at jeg ikke er blevet kompenseret for dette indlæg - hverken monetært eller på anden vis :P

Jeg har ikke før set et emne som dette. Jeg kan selvfølgelig let have overset det, men det gør nu ikke noget, at det bliver sagt igen.

Det var alt :)

Play:Right
HeroldHeroldSkrevet 12/09-06 20:26 
Ja, tusind tak :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JloweJloweSkrevet 12/09-06 20:37 
Jeg vil også sige tak; masser af gode handler og spændende emner...
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
KalicolaKalicolaSkrevet 12/09-06 20:43 
ja.. tak egentligt... Jeg bruger sgu mere den here side som nyheds/information side end f.eks xbox.com og de andre, så det er cool nok
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 12/09-06 20:52 
Er også en af dem fra det gamle Dreamcast Online forum og jeg vil også gerne sige tak for dette forum.
God stemming, gode handler og masser af sjove Trivia kampe ;)
dchangdchangSkrevet 12/09-06 21:39 
Jeg tjekker 2 sider dagligt, min mail og playright. Både pga. de ofte hysterisk morsomme diskussioner men mest pga. den gode tone der er herinde. Plus at samtalerne og tildels diskussionerne somregelt altid har et godt sagligt niveau.

Så hatten af for Danmarks bedste spil-forum. Jeg kan ikke finde ét dansk site der når P:R til sokkeholderne.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dRxLdRxLSkrevet 12/09-06 21:47 
Husk lige at klappe jer selv lidt på skulderen også. Intet forum er bedre end dets brugere =)

Det er givet at RJK (og måske også andre?) lægger en masse arbejde i P:R, men det er hans valg, så det vil jeg ikke takke for, men det er da godt at nogen, der magter opgaven, gør det =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HolisticHolisticSkrevet 12/09-06 22:26 
Vil holde 100% med dig, det er brugerne der skaber P:R.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
HeroldHeroldSkrevet 12/09-06 22:38 
Tak til jer også, så! :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 12/09-06 22:44 
Ja, tak vi gør det sgu' godt. Nårh ja, staben bag P:R er nu også meget god ;)
TLTLSkrevet 12/09-06 23:00 
Jeg mener at jeg lavede et emne som dette på det gamle DKF forum, men det er jo ikke blevet overført her til. Men vil da også sige tak for alle de oplevelser og den viden jeg har fået igennem forummet :).
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
JAAJAASkrevet 13/09-06 01:16, rettet 13/09-06 01:17 
Næ hov. Det er ikke her, vi klapper os selv på vores kollektive skuldre. Det er ren tak for, at vi har et godt sted, hvor vi kan få lov til at være kollektive med vores skuldre.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/09-06 08:58 
Det kunne næsten se ud til, at denne tråd også udvikler sig til en af de hysterisk morsomme diskussioner :D

But seriously now, mange tak :)
nerosnerosSkrevet 13/09-06 11:54 
Jeg synes jeg kan hører et nummer med Jokeren i baggrunden. Klap dig selv på skulderen. Tak til til playright jeg tjekker sitet hver dag, mens jeg arbejder vel at mærke :)!
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/09-06 11:55 
neros>
...jeg tjekker sitet hver dag, mens jeg arbejder vel at mærke :)!

Ja, det er klart. Man skal jo ikke bruge sin dyrebare fritid på den slags pjat :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig