X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gungrave


Svar
RJKRJKSkrevet 02/06-03 17:34 
Hvad blev der af den her Sega-shooter? Jeg synes aldrig at have læst nogle danske anmeldelser at det.

Udkom det aldrig i Danmark?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SoqratesSoqratesSkrevet 02/06-03 19:00 
Jeg så det i Computer city eller hvad det nu var i nordhavn.
LWSLWSSkrevet 02/06-03 19:10 
Jeps jeg har også set det i Computercity, men hvad angår anmeldelser, så melder jeg også pass.
RJKRJKSkrevet 02/06-03 20:10 
Mon ikke det er importeret ala Gitaroo Man og Kuri-Kuri Mix, så?

Kan I huske prisen? (Ovennævnte var jo ret billige)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 02/06-03 20:20, rettet 02/06-03 20:22 
det er til 200kr hos overstock.. du kan købe det af mig for 150kr jeg har gamet det en gang.


EDIT: du kan tolke det som min salgssnak.. men det er helt ok... action for alle pengene bare ikke min smag..
Hvad sker der?
OmenOmenSkrevet 03/06-03 11:23 
Jeg synes så til gengæld at det er et søvndyssende kedeligt spil, specielt når man er kommet sig over grafikken. Smag og behag.
Vote Ficus!
fumfumSkrevet 03/06-03 11:40 
Edge har anmeldt det. Dog ikke til politiet, men det var ikke en god bedømmelse spillet fik. (Ikke for at dette skal udvikle sig til endnu en Edge ting.)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RJKRJKSkrevet 03/06-03 13:50 
Jeg har skam læst anmeldelser af det (8.0 på IGN) - bare ikke danske.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig