X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Enchanted Arms


Svar
SephirothSephirothSkrevet 07/09-06 21:17, rettet 07/09-06 21:19 
Er der nogen herinde, der har fået anskaffet sig From Softwares Enchanted Arms?
Jeg overvejer kraftigt at smutte ned og købe det imorgen, da det har fået ganske god kritik fra rollespillere på diverse forums - og så har jeg lidt at underholde mig med, til Yakuza lander tidligt i næste uge.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
CoreCoreSkrevet 07/09-06 21:26 
Sephiroth>
Er der nogen herinde, der har fået anskaffet sig From Softwares Enchanted Arms?

Ja, men jeg har ikke prøvet det endnu. Men jeg håber og tror også at det kunne være meget sjovt. Hvis de screenshots man har set ikke er "pyntet på", så ser det i hvert fald utroligt flot ud.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SephirothSephirothSkrevet 08/09-06 15:18, rettet 08/09-06 15:24 
Det var dog utroligt, så svært det er at få fat i Enchanted Arms i Århus. Var inde i 7 forskellige butikker, og ingen af dem havde spillet stående fremme.
I EB Games i Frederiksgade kunne man prøve spillet, men ekspedienten ville ikke sælge mig det, da han påstod at udgivelsesdagen først er næste fredag. Jeg var inde i selvsamme butik i går, hvor ekspedienten intet vidste om Enchanted Arms og fortalte, at det nok ikke var noget de fik.
I GAME i Bruuns var det ikke kommet, og først da jeg nåede til EB Games i Bruuns var det muligt at købe spillet - efter at have spurgt, om de havde fået det vel at mærke.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
CoreCoreSkrevet 08/09-06 16:08, rettet 08/09-06 16:11 
Det kan måske lære dig at starte i Storcenter Nord næste gang ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SephirothSephirothSkrevet 08/09-06 17:21 
Hva fa'n sku' jeg lave helt derude? ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HankyHankySkrevet 08/09-06 17:50 
Efter Storcenter Nord blev bygget om, er der kommet en EB Games derude :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CronossCronossSkrevet 08/09-06 18:26 
EB Games sælger Enchanted Arms, det var en fejl fra deres ledelse i Danmark.

Spillet er dog så ekstremt elendigt at jeg ikke kan få mig selv til at beholde det - jeg spillede ca. en time før jeg blev så vred at jeg slukkede.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/09-06 19:01 
Hold da op, en hel time!? Så har spillet også fået den chance det skulle have - alle ved, at rollespil virkelig åbner sig i løbet af den første time...

;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 08/09-06 20:00 
Sephiroth>
Hva fa'n sku' jeg lave helt derude? ;)

Købe Enchanted Arms kl. 10:00 i morges.

Hanky>
Efter Storcenter Nord blev bygget om, er der kommet en EB Games derude :)

Nu er du da vist ude på skrammer, det var jo ikke i EB han skulle købe det.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SephirothSephirothSkrevet 08/09-06 20:33, rettet 08/09-06 20:35 
Hvor så?

2,5 timer henne nu (9% gennemført) - jeg synes sgu det er meget skægt. Impressions senere, men for RPG tørstende 360'ere er virker EA bestemt ikke som et dårligt bud.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HankyHankySkrevet 08/09-06 20:38 
Core>
Nu er du da vist ude på skrammer, det var jo ikke i EB han skulle købe det.

Ah, i Fona ;P - sorry.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CoreCoreSkrevet 08/09-06 21:14 
Sephiroth>
for RPG tørstende 360'ere er virker EA bestemt ikke som et dårligt bud.

Nejda, The Third Age var da fremragende :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 09/09-06 00:04 
Cronoss>
Spillet er dog så ekstremt elendigt at jeg ikke kan få mig selv til at beholde det - jeg spillede ca. en time før jeg blev så vred at jeg slukkede.

Hvis det i sandhed er så ringe, bør det vel ikke forpeste din spilsamling. Jeg fritager dig gerne fra det, for et beskedent beløb.
BeanoBeanoSkrevet 09/09-06 07:54 
Cronoss>
Spillet er dog så ekstremt elendigt at jeg ikke kan få mig selv til at beholde det - jeg spillede ca. en time før jeg blev så vred at jeg slukkede.

Efter at have set videoer fra spillet og læst anmeldelserne, undrer det mig meget at folk køber det.
Ok, men kan tørste efter et kvalitets jap-RPG på 360, men alligevel ;)
CronossCronossSkrevet 09/09-06 09:30 
Hehe, og efter yderligere et par timer (Efter megen pres fra Sephiroth), synes jeg faktisk spillet er ret sjovt.

Elendigt - ja helt bestemt - men morsomt at spille igennem. Alting kører meget flydende, og man kan egentlig selv bestemme sit engagement ved hjælp af spillets Auto-funktion.

Men hvor er den grafiske stil dog forfærdelig...
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/09-06 10:14 
De to tosser hos Penny Arcade synes om det... som de eneste?

Ok... måske er det kun Gabe der kan li' det...
3of193of19Skrevet 09/09-06 14:54 
Har nu ogsaa et par amerikanske venner paa min liste som er helt forsunket i spillet.
SephirothSephirothSkrevet 09/09-06 15:27 
Cronoss>
Men hvor er den grafiske stil dog forfærdelig...

Teknisk er der et par flotte scener, men generelt er der ikke meget next-gen over spillet.
Rent stilmæssigt er spillet ekstremt generisk og virker flere steder ufærdigt og livløst.

Historien synes jeg egentlig er nogenlunde, og karaktererne kommer med en del morsomme kommentarer.

Når man tænker på, at From Software producerede spillet hurtigt med henblik på den japanske 360-lancering, synes jeg egentlig, de er sluppet godt fra det.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
3of193of19Skrevet 09/09-06 16:23 
Fik lige snakket med min medbeboer. Min US version er kommet og skidtet virker paa min PAL maskine. Saa skal der games naar jeg kommer hjem fra Berlin paa mandag :-D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig