X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RIP PS3 i EU: Launch skubbet til 2007


Svar
3of193of19Skrevet 06/09-06 10:11, rettet 06/09-06 10:16 
PS3 lanceringen i Europa er blevet skubbet til marts 2007 pga mangel af dele til blu-ray drevet.

Hahahahahahahaha!!! Sikke nogle tabere!
/Xbot

Link...
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 08/09-06 13:27 
Så du køber en konsol, fordi du mener at BluRay er godt?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Jack_DJack_DSkrevet 08/09-06 13:38 
Det er da et fint argument, du får p.t ikke en blu-ray afspiller billigere end PS3.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/09-06 14:04, rettet 08/09-06 14:08 
...men er vi så sikre på at det er den BR-afspiller man bør købe? Jeg mener, PS2eren har jo DVD, men jeg har aldrig seriøst set film på den, da samtlige andre DVD-afspillere i huset har været bedre. Hvis jeg skal ud og købe en BR-afspiller skal den sgu være ordentlig. Det er muligt at jeg så ikke har råd til den lige nu, men så hellere vente...

Jeg skal ha' en PS3 for at spille de fede spil (og det ser også ud til at vare et stykke tid endnu) og det er klart at skulle jeg være så letsindig at købe en BR-film, vil jeg da se den på maskinen indtil jeg får råd til en rigtig god BR-afspiller, men jeg kan slet ikke se hvorfor man vil gå den vej...

I øvrigt er jeg slet ikke færdig med DVD-film endnu. Og INGEN får mig til at købe alle de film igen. Jeg kan gå med til at købe nye film i et bedre format såfremt prisen står mål. Men udskiftning af samlingen, det kan jeg ikke se for mig lige nu.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/09-06 14:20 
Er det i det hele taget ikke også lidt omsonst at skifte fra DVD til Blu-Ray hvis man ikke har et HD TV?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WikzoWikzoSkrevet 08/09-06 14:34 
Jeg synes også, at Blu-Ray formatet er kommet lidt for hurtigt. Jeg ser da stadig (nogle få) VHS-film, og kvaliteten er da ikke 100% ringe ... endnu. Godt nok er der lidt skratten i kanterne, men hvis filmen er god, gør det intet.

DVD-formatet er fint nok pt., og jeg regner ikke med at købe BR foreløbigt =)
BeanoBeanoSkrevet 08/09-06 15:08, rettet 08/09-06 15:09 
Syntes nu at Bluray og/eller HD-DVD film ikke kan komme frem hurtigt nok.
Når man har et godt og stort HDTV, er det meget tydeligt at se komprimerings problemer i mange film, selv med en god DVD afspiller med indbygget scaler og DVD film der er konverteret godt.

VHS film kan jeg slet ikke klare at se på... føj!
Forærede min 500+ film store samling væk sidste år :)
WikzoWikzoSkrevet 08/09-06 15:33 
Noooo, hvordan kunne du gøre det? :'(

Vi har en stor samling af bl.a. Disney, som vi ikke gider til at købe igen på DVD ... hvorfor skulle vi det, hvis man sagtens kan se de gamle endnu (desuden har jeg set dem så mange gange, at jeg kan dem udenad :P)?
BeanoBeanoSkrevet 08/09-06 16:00 
Man kan ikke få noget for brugte VHS film i dag, så alternativet var at smide dem på losseren... så hellere give dem til nogen der stadig have en VHS maskine ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/09-06 17:40 
Vi solgte vores enorme VHS-samling for 5 år siden... købte DVD'er for pengene... men det er jeg sgu ikke klar til at gøre igen med DVD-samlingen... og jeg er så gammel at jeg ikke kan se den store forskel... eller måske er det bare ikke det jeg går op i med film (og spil). Selvfølgelig må det gerne være flot, men indhold over form, any day.
BeanoBeanoSkrevet 08/09-06 18:09, rettet 08/09-06 18:18 
Jeg dropper heller ikke DVD samlingen og køber filmene igen på Bluray/HD-DVD, det er springet trods alt nok ret lille til at kunne forsvare.

Men nogle at de store klassikere skal man jo nok have igen ;)
NaieraNaieraSkrevet 08/09-06 18:29 
Nu er springet jo heller ikke så stort som fra VHS til DVD, men der er trods alt en forskel.

Og man skal jo ikke glemme, at DVD'er på plasma TV'et via HDMI-afspilleren er pænere end på det gamle CRT TV, så der er endnu mere grund til at beholde den store DVD-samling ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 08/09-06 21:07 
Nøøj hvor er der kommet mange sjove videoklip og photoshop-ting i kølvandet på den triste meddelelse.

Når jeg er flad af grin over sådan et klip som dette:

http://www.gameklip.com/v/719/

Kan jeg ikke lade være med at tænke på, om Microsoft er ligeså sjooooove på den fede måde, hvis ens præferencer nu ligger hos Sony? Er de det?

Meget mere her (som Bede også har postet):

http://thisiswaiting.com/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 08/09-06 22:35, rettet 08/09-06 22:46 
Det er da også et megasjovt klip!

"famous battles that actually took place in japan.... so here is the giant enemy crab..." ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SlothSlothSkrevet 09/09-06 13:30, rettet 09/09-06 13:32 
Jeg ved ikke om Microsoft er sjove på den feeede måde - alt bashing kører jo på Sony for tiden :o)

Sony er også et let mål, for med det lort de har lukket ud igennem tiderne... *suk*

Mit problem med Sony-bashing er, at man jo kan tage alt og splitte det af - det ville være en let sag at lave de samme slags videoer med XBox/360'eren (mindes også en del af dem ved 360 launch). Men nu er det så Sony's tur.
Kiss me, would you kindly?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/09-06 15:13 
*mumle mumle* "Hovmod står for fald" *mumle* global jantelov *mumle host hark*
BeanoBeanoSkrevet 09/09-06 16:39 
Sloth>
Mit problem med Sony-bashing er, at man jo kan tage alt og splitte det af - det ville være en let sag at lave de samme slags videoer med XBox/360'eren (mindes også en del af dem ved 360 launch). Men nu er det så Sony's tur.

Hvad mener du dog?
"Zen Of Gaming" eventen var da ypperlig og slet ikke spor grinagtig :)
Bede-xBede-xSkrevet 10/09-06 11:53 
Mere sjov med krabben:

Massive damage
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 11/09-06 19:32, rettet 11/09-06 19:34 
Kutaragi udtaler sig om launchproblemerne:

Today, though, the leader of their flock, Sony Computer Entertainment president and CEO Ken Kutaragi, conceded to the Reuters news service that the European delay and American-Japanese launch-shipment reduction had set his company back in the next-gen console conflict.

"If you asked me if Sony's strength in hardware was in decline, right now I guess I would have to say that might be true," Kutaragi told Reuters

http://www.gamespot.com/news/6157398.html?action=convert&click=latestnews&tag=latestnews;title;1
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 12/09-06 08:08 
Flot nok at han stiller sig op og indrømmer det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/09-06 10:15 
...Og vist også det eneste han kan sige i den nuværende situation for stilne folks vrede :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 12/09-06 10:34, rettet 12/09-06 10:38 
Men det er stadig sådan lidt "Ja, det kan da egentlig godt være. Måske." :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 12/09-06 12:17, rettet 12/09-06 12:20 
EA mener, at Sonys dominans af industrien er slut:

In the eyes of the world’s largest games publisher, Sony’s traditional dominance of the home console market will not continue in the face of the launch of Nintendo’s Wii and the steady growth of Microsoft’s Xbox 360.


Sony’s dominance at an end
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KLTKLTSkrevet 12/09-06 12:57 
Sjovt nok kan jeg kun være enig med EA i deres forudsigelser, eftersom jeg ikke tror Sony endnu engang står som vinder om 5-6 år.
Jeg var blandt de forholdsvist få der allerede ved udgivelsen af Xbox, var overbevist om at Microsoft ville overtage dominansen på konsolmarkedet inden for 2 generationer.

På det seneste har Sony lavet nogle dumme fejl, og de har generelt virket alt for sikre på at de uden problemer kunne fortsætte deres position som førende på markedet.
9/11 Was An Inside Job
TLTLSkrevet 12/09-06 16:43 
Hvad er det for noget vrøvl. Det er umuligt at forudse hvordan Sony vil stå når der har deres PS3 ude i alle regioner. Det er umuligt at vide hvor meget de kommer til at sælge endnu.

Jeg syntes ikke at Xbox 360 har virket ret overbevisende ind til videre.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
KLTKLTSkrevet 12/09-06 20:57 
Selvfølgelig er det ikke noget vrøvl...
Det jeg kom med var sådan set bare en forudsigelse, og det ligger ligesom i det begreb at man på forhånd ud fra en lang række faktorer, kommer med en begrundet spådom om hvordan markedet vil udvikle sig.
Der er utallige firmaer der har som kerne arbejdsområde netop, at forudsige fremtidige trends og bevægelser inden for branchen.
Så selvfølgelig er jeg fuldt ud berettiget til at komme med en begrundet forudsigelse af next generation 'krigen'. :D
9/11 Was An Inside Job
TLTLSkrevet 12/09-06 23:04 
Jo selvf. Men det var heller ikke kun dig jeg kommenterede, men generelt hele den tanke om at SONY vil få et problem i fremtiden, fordi de har nogle små problemer nu.

Jeg håber og tror ikke at de har et centralt problem med produktionen. Men så snart de får sat speed på produktionen og får losset nogle konsoller ud i butikkerne, får Xbox 360 meget hård konkurrence. Det er jeg slet ikke i tvivl om.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 13/09-06 10:20, rettet 13/09-06 10:21 
haha ja vi er da nogen, der håber...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KLTKLTSkrevet 13/09-06 13:49 
Jeg forudsiger så netop IKKE at Sony på nogen måde decideret flopper med PS3, det jeg tror er tilgengæld at Sony for en gangs skyld i denne generation ikke vil sidde øverst på tronen.
Mine forudsigelser viser sig muligvis at være forkerte, men jeg fornemmer alligevel en trend i industrien der bærer hen imod, at Microsoft efterhånden for alvor har fået etableret sig for alvor på dette for dem forholdsvist nye marked.
Jeg tror sådan set stadig der bliver meget tæt kamp mellem
Xbox 360 og PS3, men som sagt med Microsoft som reel men lille vinder til slut.
9/11 Was An Inside Job
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 13/09-06 15:17, rettet 13/09-06 15:18 
Fuel on the fire:

Oven på engelske Neil Thompsons kommentarer om Sonys løftebrud, har den australske Xbox-chef David McLean også taget bladet fra munden. Han kan, som Thompson, sagtens forstå, at Sony ikke har kunnet lancere maskinen i tre territorier samtidig. Oven i dette tvivler han på at marts, Sonys nye påståede lanceringsmåned for PlayStation 3 i Europa, er særlig sandsynlig. Han sagde bl.a. følgende:

"Forsinkelsen af PlayStation 3 overrasker mig ikke, og det ville heller ikke overraske mig meget, hvis maskinen heller ikke er på gaden engang i marts næste år. Vi har altid været sikre i vores strategi for denne jul uanset Sony og vi er ikke spor overraskede over situationen."

Han kunne dog ikke lade være med at hælde lidt ekstra benzin på bålet, da han sagde:

"Det ville dog have være rart hvis maskinen var ude denne november, så forbrugeren virkelig kunne stille dem op imod hinanden og se hvad en Xbox 360 i virkeligheden har at tilbyde, så kunne alle rygter og myter om PS3 forhåbentlig fejes af bordet."

Fra Gamereactor
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
JmogJmogSkrevet 13/09-06 16:41 
Selvfølgelig kan han sagtens forstå, at de har udskudt til marts. Det gjorde de jo selv med X360 i Australien :-D
HeroldHeroldSkrevet 13/09-06 18:26, rettet 13/09-06 22:23 
Jeg blev lige nødt til at gøre opmærksom på følgende webcomic.

Explosm
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 13/09-06 22:05 
Herold, hvad kører du af interessante blocking-plugins, der forhindrer dit link i at være ren tortur? Jeg kom ud i et ret grimt kapløb med at lukke vinduer, før nye åbnede sig med interessante fupfejlmeddelelser.

Jeg bruger selv Firefox med Popupblocker slået til. Det hjalp ikke en døjt.
HeroldHeroldSkrevet 13/09-06 22:22, rettet 13/09-06 22:23 
Seneste version af Firefox uden noget :o det lyder ret sært?

Edit: Jeg rettede lige linket til at gå direkte til billedet istedet. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 13/09-06 22:23 
IE med Google Toolbar. Ingen pop ups her.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KLTKLTSkrevet 13/09-06 23:09 
Det var også rent popup hell for mig første gang jeg tjekkede linket, men Herold har som nævnt været så venlig at rette det så det går nok. :D
9/11 Was An Inside Job
SlothSlothSkrevet 14/09-06 00:45 
Mon ikke også Neil Thompsons udtalelser kan kategoriseres som biased/fanboyagtigt? ;o)
Kiss me, would you kindly?
TLTLSkrevet 14/09-06 02:02 
Det er jo det jeg siger. De udtalelser der kommer frem lige nu giver minus mening. Ingen ved en skid xD
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 14/09-06 08:52 
Jmog>
Selvfølgelig kan han sagtens forstå, at de har udskudt til marts. Det gjorde de jo selv med X360 i Australien :-D

Ja for enhver ved jo at markedet i Australien er ligeså vigtigt som det Europæiske!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
mikkelpmikkelpSkrevet 22/09-06 12:36, rettet 22/09-06 12:39 
PS3 prisen sættes ned i Japan, med 20%. Det er godt nok ikke fedt at være Sony-fan og Europæer.

Prisnedsættelse på PS3
"Color, size or brand - Who cares?"
RJKRJKSkrevet 22/09-06 12:45, rettet 22/09-06 12:46 
Vil Sony-fans da gerne have højere konsolpriser...? ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 22/09-06 12:53 
Sony Chief Executive Officer Howard Stringer is relying on the PlayStation 3 to revive a company that has lost half its market value in the past six years.

De bløder godt nok i øjeblikket.

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=a87JZlB8hFkE&refer=home
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/09-06 13:14 
Jeg går ud fra de fleste har set det.
Men alligevel:

Universal dropper Blu-ray
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
3of193of19Skrevet 22/09-06 13:24 
Det med Universal er ikke noget nyt. De har fra starten kun lavet film til HD DVD.
HeroldHeroldSkrevet 22/09-06 14:00 
Ja, de er da for så vidt jeg ved den største fortaler for HD-DVD?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 22/09-06 14:15 
RJK>
Vil Sony-fans da gerne have højere konsolpriser...? ;)

Jeg er snart begyndt at tro det. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 23/09-06 11:14, rettet 23/09-06 11:15 
Den billige PS3 har nu HDMI. Kun 'confirmed' i Japan indtil videre, men der er ingen grund til at det ikke skulle gælde i hele verden. Prisen er også blevet lavere i Japan.

Men de popsmarte haters vil sikkert alligevel finde en vinkel hvorpå de kan kritisere Sony for et eller andet, i forbindelse med denne nyhed ;)

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 23/09-06 12:21 
Naiera>
Den billige PS3 har nu HDMI. Kun 'confirmed' i Japan indtil videre, men der er ingen grund til at det ikke skulle gælde i hele verden.

Ja, HDMI i begge modeller gælder for alle regioner.
Ville også være stupidt rent fabrikationsmæssigt ellers ;)


There is some good news though - as well as a Japanese price drop, Kutaragi also revealed that both versions of the console would incorporate an HDMI slot, and the company has confirmed that this will also apply across the globe.


Kilde
NaieraNaieraSkrevet 23/09-06 14:22 
Beano>
Ville også være stupidt rent fabrikationsmæssigt ellers ;)

Teh haters ville ellers have elsket det ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 23/09-06 21:33 
Nu er spørgsmålet så bare om diverse forhandleres ubekræftede rygter om, at vi kun får den dyre model holder stik. Hvis det gør, så kommer det ikke til at betyde alverden for de fleste af os.

Personligt kunne jeg dog godt fristes af den billige model hvis den nedsatte pris også kommer til at gælde i US.
JmogJmogSkrevet 23/09-06 22:52 
Nå, det er kun i Japan at prisen falder. Hvis nogen er overraskede bedes de venligst stille sig over i hjørnet og skamme sig over deres manglende realtietssans.

Ja, EU bliver stadig mobbet
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig