X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RIP PS3 i EU: Launch skubbet til 2007


Svar
3of193of19Skrevet 06/09-06 10:11, rettet 06/09-06 10:16 
PS3 lanceringen i Europa er blevet skubbet til marts 2007 pga mangel af dele til blu-ray drevet.

Hahahahahahahaha!!! Sikke nogle tabere!
/Xbot

Link...
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
CoreCoreSkrevet 06/09-06 16:49 
Bede-x>
Hvis der er nogen som støder på forhandlerreaktioner, må de gerne lige poste links.

Du kan få en her:

PIS#%F...INGSONY*§%&!=€#LORTE#!%PREBOOK&€##€^CRAP%"#€%MARKEDSFØRING%"#€!
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Zzap!Zzap!Skrevet 06/09-06 16:49, rettet 06/09-06 16:54 
la0s>
Well de sætter jo 8 CELLs i, for at have en i backup hvis den syvende chip skulle dø. Det er ikke første gang i historien, men det tegner altså for mig et billede af ustabil hardware når man kalkulerer med, at der efter det store antal af ubrugelige CELLs der laves alligevel er grobund for barnedød blandt de overlevende. Hvis det giver mening.

360eren khavde jo sine problemer, og et eller andet siger mig (måse forkert) at PS3en har et skrøbeligt design. Vi taler jo om et hardwaredesign der i højere grad end 360eren er nyt og uprøvet.

Måske er jeg skeptisk af natur, men jeg har bare følelsen af at der bliver bøvl med PS3eren. Ikke at jeg håber det. Der er nok næppe tvivl om at den bedst fungerende konsol der kommer er Wiien.
Det med redundant hardware har været brugt ofte før til hukommelse, f.eks cache i en CPU, hvor chips med en mindre mængde fungerende cache bliver solgt til en mindre pris.
Det er nye med Cell er at det bliver brugt på logik.

Det er hovedsageligt revner og mikroskopiske urenheder i waferen (skiven chipsene bliver ætset på) der er skyld i ikke fungerende chips. Så der hører altså til sjældenhederne at chippen pludselig står af, efter at den har været testet.
Cell er jo netop beregnet på at kunne opnå ekstremt gode yeilds, da selv Cells med kun to eller flere SPEer kan bruges til noget.

Det siger noget om Cells styrke og den generelle tiltro til den, at et amerikansk laboratorium netop har bestilt en computer, baseret delsvist på Cell processorer, der når den er færdig vil være verdens hurtigste:
http://news.zdnet.com/2100-9584_22-6112439.html
Born to kill space
ComradeComradeSkrevet 06/09-06 17:12 
MS vidste det hele. Det var jo derfor de sagde at FIFA og PES var Xbox exclusives ;)

Men hvor er det deprimerende. Her står man og skal købe en ny plasma skærm og så regner man selvfølgelig med at man skal se blu ray film inden for et par måneder på PS3'en, men nej.

Det kan vel også få mindre konsekvenser for selve blu ray mediet, hvis folk vælger HD-DVD drevet og en 360'er her op til jul i stedet, da mange nok havde planlagt at køre Blu ray på PS3'en.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/09-06 17:25 
Jack_D>
Jeg er meget svært ved at se problemet, den bliver udskudt 4 måneder i Europa og hvad så?

Du forstår ikke lige koncepterne "At holde en aftale" eller "At holde hvad man lover"?

Det kan godt være, at en aftale om at se film med en ven er negligérbar, men når vi snakker om multimillard-forretninger er det bare. ikke. godt. nok!
BeanoBeanoSkrevet 06/09-06 17:34 
Ja, og når de gang efter gang har bekræftet datoen og var begyndt at sælge officielle preorder kits til launch, så er det altså en pinligt sag for Sony!

Ja, vi skal da vente... men ikke helt pointen.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 06/09-06 18:02 
Det kunne være skægt at sende et rygte ud.. med at sony planlægger at udgive en PS3 "Prologue" til EU borgerne... hehe..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PapandPapandSkrevet 06/09-06 18:39 
Ikke desto mindre, ser det dog ikke ud til at rykke ved forudbestillingerne. Jeg har ringet til samtlige, der har forudbestilt PS3 hos os og informeret dem om situationen, og muligheden for selvfølgelig at trække sit depositum tilbage.

Reaktionen har typisk været: "Ejjjj hvor irriterende, men vi holder ved vores forudbestilling, vi skal bare ha' den!"

Og det er vidst et meget godt billede på mainstream folkets holdning. PlayStation er så stærkt et brand, at jeg tvivler på det for alvor flytter Kroner i Danmark. Prisen har i højere grad været en faktor denne gang, men jeg tvivler stærkt på at Sony mister væsentlige markedsandele i Danmark.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
la0sla0sSkrevet 06/09-06 19:23 
zzap: hehe ok.. kort sagt jeg fatter bjælder vedr. Cell. :) Troede ellers jeg havde fattet hvad det gik ud på ;) men næææh
Hvad sker der?
ValkyrieValkyrieSkrevet 06/09-06 19:42 
.....? Er jeg bare helt hat og brille. Det er ikke mindre end 48 timer siden at jeg blev overbevist om at Sony ville dominere igen, og nu finder jeg ny tvivl.
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 06/09-06 20:26 
3of19>
Det ville være decideret dumt at skubbe Wii i Europa.

Det skal da ikke afholde dem
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 06/09-06 20:31 
Palsgaard>
Jeg vil gerne sige stort undskyld til Jer alle sammen, dårligt vejr og nu dette på denne 6 september... jeg vil tage mig sammen og opføre mig pænt fremover :(

Tillykke med fødselsdagen :)

TT:
Rofl.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Bede-xBede-xSkrevet 06/09-06 20:49 


Hade lavinen
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
flottenheimerflottenheimerSkrevet 06/09-06 21:56, rettet 06/09-06 21:57 
Så er det vist ved at være på høje tid, at alle konsol-freaks lige tager en slapper.

Jeg er sikker på, at delayet ikke kommer til at betyde ret meget for konsollens popularitet.

Hr & fru Danmark, deres søn og deres datter er stadig godt tilfredse med deres Playstation 2. De vælter rundt i kvalitetsspil til bundpriser. De har hørt at Sony kommer med en ny Playstation - vist nok om ikke så lang tid - men det nye "Buzz The Music Quiz" som de købte i Kvickly i sidste uge til 250,- er fantastisk sjovt lige nu.
De kan fint vente et par år ... til når PS3 koster 1999,- i Bilka - og PS3 Platinum spillene pryder hylderne ... det er til den tid, at den virkelige next-gen krig vil finde sted.

Det er de almindelige brugere, der virkelig sætter fut i salgstallene, ikke hardcore brugerne. Og Sony har stadig væsentligt bedre fat i de almindelige brugere end Microsoft.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 06/09-06 22:45 
Så er det vist ved at være på høje tid, at alle fanboys skal tage en slapper og erkende at deres elskede Sony har jokket i spinaten. For selvfølgelig er det da ikke ligegyldigt når en ny konsol bliver udsat. Nok er PS2 stadig forholdsvis godt sælgende, men PS3 er efterhånden et begreb hos de danske konsolspillere. Der har altid været fokus på "det nye" og når en gigant som Sony udsætter en konsol, som EB Games har haft pre-order på i det stykke tid nu, som hr. & fru Danmark har sikret sig i julegave til deres søn og datter, så er der altså mange, der får en lang næse.
Selvfølgelig er det ikke hardcore gamere, der udgør størstedelen af markedet, men her er altså tale om et benhårdt marked, med mere konkurrence en nogensinde før, og derfor er den gængse konsolspiller måske ikke så bevidst om mærker og spiludgivere, og kan derfor sagtens tænkes at afskrive PS3 og købe en Xbox 360 istedet, når den allerede er på markedet.
Der er en grund til, at EA er blevet så dominerende på konsolmarkedet, og det har intet med hardcore gamere at gøre. For når en spilserie udkommer på samtlige platforme er 16-årige Jakob fra Skovlunde altså ligeglad med han spiller det på PS3 eller Xbox 360.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SephirothSephirothSkrevet 06/09-06 22:48 
Sony fortjener virkelig at fejle med PS3, især i Europa, efter endnu engang at have formået at pisse os op og ned af ryggen. Men på den anden side; hvem havde ikke troet, det ville ske?

Wii60 FTW!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PalsgaardPalsgaardSkrevet 06/09-06 22:49 
Hanky>

Tillykke med fødselsdagen :)


tak tak, men er ikke særlig stolt :(

Eneste lyspunkt, måske jeg køber til launch så, grundet jeg får lidt af skattefar deromkring.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
3of193of19Skrevet 06/09-06 22:50 
Hr. og Fru Danmark køber alligevel ikke en maskine til 5000+kr.
PapandPapandSkrevet 06/09-06 22:50 
Det er faktisk de hardcore brugere der ikke vil give 5000,-... Hr. og Fru. Danmark betaler gerne 5000,- for at få det nyeste nye. Børnefamilierne har fået langt flere penge mellem hænderne.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Zzap!Zzap!Skrevet 06/09-06 22:56 
Hører måske mere til i Nintendo sektionen, men jeg synes det er et lidt tyndt grundlag at starte en ny tråd på så: http://gonintendo.com/?p=5365
Wii will prevail!
Born to kill space
SephirothSephirothSkrevet 06/09-06 22:57 
*Hype*, *Hype*, *Hype*, *Hype*...
...
...
...
*Udskyd*, *Pil features fra*, *Levere langt færre maskiner end lovet*
...
*Hype*
...
*Kedelig lancering*
[/Sony]

Ikke første gang vi ser det mønster, hva?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
flottenheimerflottenheimerSkrevet 06/09-06 23:09 
dynamitedavo>
...når en gigant som Sony udsætter en konsol, som EB Games har haft pre-order på i det stykke tid nu, som hr. & fru Danmark har sikret sig i julegave til deres søn og datter...

Hr. & fru Danmark har ikke pre-orderet en eneste konsol til deres søn (med mindre han altså er hard core konsolspiller, selv har ønsket den og familien er langt mere velhavende end gennemsnittet - hvilket så betyder, at de ikke er et billede på hr. & fru Danmark).

Tro mig, de almindelige forbrugere aner næsten intet om PS3 endnu (og alle de f*ckups som Sony har lavet undervejs - så nej, jeg er ikke fanboy). De aner i det store hele heller ikke noget om HD-DVD, Blu-ray, Toshibas SED, Nintendo Wii eller nogle af de andre herligheder alle vi playright brugere går og glæder os til.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
KLTKLTSkrevet 06/09-06 23:12 
Personligt har jeg længe været overbevist om at PS3 launchen i Europa ville forsinkes, eftersom Sony har haft problemer med produktionen - Og for nyligt blev det endda rapporteret at produktionen på daværende tidspunkt slet ikke var startet.
Selve forsinkelsen af PS3 er jeg ligeglad med, eftersom jeg ikke har planer om at købe PS3.
Som det tidligere er nævnt, så vi noget tilsvarende da PSP blev udskudt i Europa.
Jeg tvivler stadig på Sony som vinder i konsol krigen i denne generation.
9/11 Was An Inside Job
flottenheimerflottenheimerSkrevet 06/09-06 23:13 
Hvor mange 360ere er der egentlig solgt i Danmark so far?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/09-06 23:18 
D.K>
Det er faktisk de hardcore brugere der ikke vil give 5000,-... Hr. og Fru. Danmark betaler gerne 5000,- for at få det nyeste nye. Børnefamilierne har fået langt flere penge mellem hænderne.

Dét tror jeg ikke på. Godt nok er fars og mors friværdi steget, men at forære en maskine til over 5000 kr. til sine børn må være forbeholdt en meget lille del af befolkningen. En PS3 kan jo ikke bruges til noget 'fornuftigt' som f.eks. en bærbar, hvilket jo er et kriterium de fleste forældre baserer dyre indkøb på.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Jack_DJack_DSkrevet 06/09-06 23:30 
Joh,den skal nok gå som varmt brød, for når far og mor så også får en Blu-ray afspiller med i købet, så de får det optimale ud af deres LCD tv, så er succesen hjemme.
5000 kr, for en konsol som gør sønnike glad og en Blu-ray afspiller som gør forældrene glad kan ikke undgå at blive et hit.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
la0sla0sSkrevet 06/09-06 23:51 
Jack D: Jeg kan godt forstå at du glæder dig til at få en PS3. Den skal nok blive fed at lege med, men du må altså stoppe med så monomant at ville dreje alt til Sonys fordel. Det pænt sagt både lidt tåbeligt og til grin, med al respekt. :)

Det er altså ikke far og mor der går mest op i teknologi eller er early adopters af den slags teknologi. For de fleste er blue-ray absolut et ukendt begreb, og ikke noget der sælger en maskine.
Hvad sker der?
dRxLdRxLSkrevet 07/09-06 00:10 
Nu skal du ikke prøve på at være så skide nuanceret hele tidne Lars, det gør det svært for nogle at følge med.



:-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/09-06 00:10, rettet 07/09-06 00:12 
Jack_D>
...for når far og mor så også får en Blu-ray afspiller med i købet...

Uh, hum. Hr. og fru Knoldesparker ved selvfølgelig også godt, hvad Blu-Ray er og er helt vilde efter at betale for det...

EDIT: I øvrigt, Jack D; du skulle vel ikke være en McFly?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Jack_DJack_DSkrevet 07/09-06 01:14 
tja, er glasset halvt fuldt eller halvt tomt.

Det er som om alle vil bashe Sony, på trods af de med PS2 har vist de kan levere varen. De tager med PS3 nogle store skridt, dette vil selvfølgelig ikke være uden problemer. At EU launch rykkes et par måneder tror jeg nok alle vil overleve og om ikke andet så er der alt andet lige et par fordele ved det, som nævnt i tidligere indlæg

Sludder, mor og far interessere sig i den grad for ny teknologi, der bliver solgt flere og flere LCD/Plasma tv, og når Blu'lejren ruller det store markedsføringsapparat ud, skal det nok få spredt budskabet om hvorfor de skal investere i en afspiller.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 07/09-06 01:17 
ja da, med tiden vil de vide hvad det er. Blu-ray lejeren rykker ud og Fona, Merlin, Expert og hvad de ellers hedder viser HD på deres LCD tv i udsttilingsvinduet skal det nok få skabt interesse i de små hjem.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
JmogJmogSkrevet 07/09-06 01:26 
Jack_D>
Sludder, mor og far interessere sig i den grad for ny teknologi, der bliver solgt flere og flere LCD/Plasma tv,

Sludder.

Mor interesserer sig for at det er fladt, pænt og ikke fylder så meget. Og er et statussymbol.

Far interesserer sig for at det er stort og er et statussymbol.

Den gennemsnitlige person aner ikke hvad HD-opløsning er. De ved som regel bare, at det er "noget godt". Ja, der er da undtagelser, men jeg tror enhver forhandler vil kunne fortælle dig at flertallet af kunderne ikke aner en brik om teknologien.
HeroldHeroldSkrevet 07/09-06 01:55 
Børnefamilier vil umiddelbart heller ikke være de første til at tage BluRay til sig, så at de skulle give 5000 for at få en afspiller er umiddelbart nok ret så optimistisk. DVD er langt fra et dødt format, og BluRay er endnu alt for nyt.

Hvis der havner en PS3 i sådan et hjem, er det næsten udelukkende pga. ungernes købekraft (gennem deres forældre).
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TLTLSkrevet 07/09-06 03:12 
Det gælder da også for mig... Jeg bruger da stadig kun en CD-ROM brænder f.eks. Har ikke en til DVD'er endnu... Den får jeg nok snart, for nu er de begyndt at blive rigtig billige.

Men det er da ikke kun hr. og fru. Jensen der ikke køber ny teknologi... Det handler om folks midler, ikke deres viden :)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 07/09-06 04:50 
Viden eller klogskab kan da bestemt også få folk til ikke at anskaffe sig dimser.

Man kunne måske tilmed argumentere for at det er mangel på ovenstående der kan få mennesker til at fare ud og købe noget på lanceringsdagen (eller deltage i internet-"debatter" for den sags skyld :-p).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 07/09-06 10:03 
Jack_D>
Joh,den skal nok gå som varmt brød, for når far og mor så også får en Blu-ray afspiller med i købet, så de får det optimale ud af deres LCD tv, så er succesen hjemme.
5000 kr, for en konsol som gør sønnike glad og en Blu-ray afspiller som gør forældrene glad kan ikke undgå at blive et hit.

Omtalte unge skal være forkælet i en sådan høj grad, og faderen skal være teknik-freak af überste klasse, samtidig med at have en overtalelses evne, der siger spar 10 over for konen, før dit opstillede eksempel IMO giver nogen mening.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/09-06 10:51 
Jack_D>
...Det er som om alle vil bashe Sony, på trods af de med PS2 har vist de kan levere varen.

Det er helt naturligt. Kongen må dø! Skulle MS ende på toppen i denne generation, er det efterfølgende deres tur til at mærke folkets vrede ;)
WikzoWikzoSkrevet 07/09-06 15:39 
Og så er Nintendo tilbage med enevælde :P ^^

Men hvad så, når alle er udryddet? Kommer der så ikke flere videospil? :O
SlothSlothSkrevet 07/09-06 17:45, rettet 07/09-06 21:17 
Original post slettet - forkert topic!
Kiss me, would you kindly?
HankyHankySkrevet 07/09-06 18:32, rettet 07/09-06 18:34 
Sloth>
Jeg tror at der er flere der vil blive slemt skuffet over Wii'en.

Jeg har checket den i et par dage, læst og set en del om den, og jeg må indrømme at den tiltaler mig ikke det fjerneste.

At du har tjekket den "et par dage" er da vældigt, når vi er en del andre, der har fulgt med fra begyndelsen. At den ikke tiltaler dig, har med hvad at gøre? Hvis man ved hvad Wii handler om, står for og hvad den kan, og man forventer samme, hvordan skulle man så blive slemt skuffet?


Sloth>Jeg synes at grafikken er middelmådig

Det har aldrig været nogen hemmelighed?


Sloth>Controlleren er til at sprætte op og lave kager i.

Det ved du hvordan? Jeg formår du ikke selv har stået med den i hånden. Tag evt. et kig her: http://www.playright.dk/forumemne.php?id=22570


Sloth>Desuden giver Mario mig spasmer - kommer altid til at tænke på Ron Jeremy i rød kedeldragt...

Der vil med garanti udkomme andet end Mario-spil.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/09-06 19:27 
Sloth: Den slags hø måtte vi jo også lægge øre til inden DS'eren kom ud. Det kan godt være den er grim og kejtet, det er muligt at grafikken ikke er så sprød som på PSP'en. Men Nintendo har den dér magiske ting, som gør at folk åbenbart tiltrækkes af gameplayet... mon ikke det samme sker med Wii? ;)
SlothSlothSkrevet 07/09-06 21:15, rettet 07/09-06 21:32 
Oops - det var sgi i den forkerte tråd jeg postede! Havde lidt for mange browser-vinduer åbne...

Skulle have været postet i "Sådan spiller man Wii"-tråden - der har jeg desuden postet svar til min oprindelige fejlpost.

Sorry!

Korrekt forum!
Kiss me, would you kindly?
gammagammaSkrevet 07/09-06 22:30 
Sony skal nok komme sig. Jeg er irriteret men jeg kunne stadig ikke finde på at købe en anden konsol. MS må ikke få kontrol de har Windows og det burde de holde sig til. Hvis ps3 havde været en dårligere maskine i forhold til de 2 andre kunne de måske få lidt problemer for så ville folk måske købe de andre.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/09-06 22:53 
Så du mener Sony er flinkere end MS, så dem skal man støtte?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SlothSlothSkrevet 07/09-06 23:46 
Jeg mener, at de eneste der er ok i denne "konsolkrig" er Nintendo (at jeg så ikke bryder mig om Wii er en anden sag) - de er de eneste der ikke kommer med små dumsmarte bemærkninger om andres systemer, mens de samtidigt praler med deres eget.

Sony skal nok klare sig, men jeg håber de har lært en ordentlig lektie!
Kiss me, would you kindly?
Bede-xBede-xSkrevet 07/09-06 23:51 
GrillBillerDK>
Bede-x>
Dårlige launchspil, tja har du prøvet dem, ved du overhovedet hvilke titler der er at finde ved launch, desuden kan PS3 launchen da umuligt blive værre end da Xbox360 blev lanceret. De titler der udkom her var ikke just toptitler.

PGR3 og CoD ligger da stadig højt på "top10"

Mindre detalje, men det er altså ikke mig som siger det citerede, men Jack_D.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/09-06 10:34 
gamma>
Hvis ps3 havde været en dårligere maskine i forhold til de 2 andre kunne de måske få lidt problemer...

Det er vist bevist uden for enhver tvivl, at en given konsols tekniske overlegenhed, på ingen måde er en garant for succes.
Hvilket lige præcis Sony, må være pænt glade for.

Men en ting der undrer mig MEGET mere end en udsat EU dato, er antallet af maskiner.
Nu husker jeg ikke hvor mange 360'er der var til launch, men 500.000 forekommer mig at være ekstremt lavt.

Og så endda kun 100.000 i Japan.
Det kan jeg slet ikke få ind i hovedet. Nok er USA større end Japan, men Japan er trods alt "hjemmebane".
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 08/09-06 10:41 
500K enheder er et ekstremt lavt antal og er kun 25% af det oprindeligt planlagte. Ikke for "sjovt" Sony har udsat launch i Europa.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/09-06 11:58 
:-)

World Wide launch - not
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 08/09-06 13:07, rettet 08/09-06 13:08 
Hans hånd sidder liiidt forkert. Men han har da pæne lange negle...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
gammagammaSkrevet 08/09-06 13:12 
DeluxScan>
Så du mener Sony er flinkere end MS, så dem skal man støtte?

Det har ikke noget at gøre med hvor flinke de er. Jeg ved godt at Sony ikke er de venligste der findes men det hele kommer vel an på spillende og maskinens kunnen. Med det menner jeg at det med blueray er for godt til at købe en anden konsol bare fordi de udsætter udgivelsen af maskinen.
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig