X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RE2


Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 02/06-03 14:05, rettet 02/06-03 14:08 
hvad er egentlig meningen med at udgive en direkte konverteret udgave af RE2 på gamecube? RE remake bød da i hvert fald på en god restaureret udgave af det gamle spil, men at udgive 2'eren uden at forbedre det overhovedet virker for mig som et stort fupnummer. skal vi virkelig til at punge ud for et så forældet spil? jeg siger i hvert fald nej tak!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
PlaykidPlaykidSkrevet 02/06-03 14:27 
Jeg synes også det virker dybt latterligt, jeg kan ikke se nogen grund til vi skal se på en gammelt spil uden forbedringer, men bare på en ny platform.
Jeg håber ikke at RE3 kommer til at se sådan ud!
Spiller nu: Halo 3
FanboyFanboySkrevet 02/06-03 15:44 
RE3 er også bare en direkte port :/
SephirothSephirothSkrevet 02/06-03 16:13 
Både RE 2 og 3 til GC er direkte ports af PSOne-versionerne - og så koster de sku 500 kr...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RJKRJKSkrevet 02/06-03 16:15 
De skulle da begge være budget-titler. Det er de da i USA.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 02/06-03 17:16 
ja men det er jo stadigvæk bare spild af tid! begge spil kan jo i originaludgaven erhverves for under en hund i en genbrugsbix!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
olmeolmeSkrevet 02/06-03 17:17 
Hvis du altså har en PS eller PS2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/06-03 17:19 
RJK >
De skulle da begge være budget-titler. Det er de da i USA.

RE2 og RE3 er "budget titler" til 399,- kr.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SephirothSephirothSkrevet 02/06-03 17:20 
Jeg så Nemesis til 499,- i EB idag - var ved at falde bagover af grin...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RJKRJKSkrevet 02/06-03 17:23, rettet 02/06-03 17:24 
Jeg checkede lige op på det og det er ikke bare i Danmark vi bliver snydt. Spillene skulle oprindeligt have kostet $20, men Capcom satte dem op til $40, før de udkom...

Det er vist at presse citronen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
tastasSkrevet 02/06-03 18:08 
Capcom har vist også været på grænsen til at være i økonomiske vanskligheder.
De har da sløjfet en række nye spil.

Så kan være, det var derfor de satte dem op?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
PlaykidPlaykidSkrevet 02/06-03 18:42 
Skal vi hjælpe dem?
Spiller nu: Halo 3
JoachimMAJoachimMASkrevet 02/06-03 19:36 
Ja, man kan hjælpe dem ved at købe ordentlige titler som Viewtiful Joe, Killer 7, Resident Evil 4, osv., men man skal sgu ikke købe RE2 og 3 til fuldpris, ligemeget hvor godt man kan lide Capcom.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
ckruseckruseSkrevet 03/06-03 10:57 
Capcom får også min støtte hele vejen, det er en af de bedste udviklere der findes i Japan. At de sætter prisen op på de to RE titler vil jeg også sige er en del skuffende, men der er ingen problemer i bare at lade være med at købe dem. ;)
AsseAsseSkrevet 03/06-03 11:28 
Så må jeg jo springe disse to titler over, jeg er alligevel heller ikke færdig med RE endnu;)
nerosnerosSkrevet 06/12-15 09:52 
Nogen der kan fortælle mig om den japanske Dreamcast udgave har engelske menu'er, altså om man kan spille det og forstå handlingen og frit bevæge sig rundt i spillets menu system på engelsk osv?
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 07/12-15 17:03 
Ingen der har Jap udgaven til DC?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/12-15 17:09 
Er det ikke bare at google spillets japanske navn og se noget gameplay og høre om der er engelske stemmer i?

Jeg har pt ikke lyd på min stationære, men der burde være voices heri:
https://www.youtube.com/watch?v=yIrHGSkUExI

Du bør dog være klar over at teksten nok kun er på Japansk. Det kan gøre enkelte gåder svære at finde ud af. Der var en enkelt jeg var nødt til at slå op på nettet da jeg gennemførte Code Veronica på Japansk :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 07/12-15 19:37 
Det er ikke så meget stemmerne jeg er bekymret for da jeg godt viste de snakkede engelsk i jap udgaven, men mere spillets menu systemer og tekst? Kan ikke se ret meget ud fra de youtube klips jeg har set men jeg må lede videre så.

Hader at skulle gætte mig frem til trial and error, så hvis det er tilfældet så gider jeg det ikke.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig